Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahaha ohjah duh xD hahaha (vond de eigenaar in eerste instantie onzin maar hij luisterde toch maar hahaha) dus ik met paard aan de hand lopen en SPANNEND dat ze t vond hahahahaha maar ze kwam wel braaf met me mee, en helemaal in me verstoppen zo cute! Nou toen de eerste balk neergelegd, dat was natuurlijk EXTREEEEEM SPANNEND hahaha maar toen ze dat eenmaal door had oortjes dr op kwam ze meegelopen
(en steeds aan t eind kreeg ze natuurlijk een lekker bixje
) nouja 2e balk dr bij, later de 3e en toen bij de 3e dus echt dat ze n sprongetje moest maken haha maar daar was ze aan de hand niet zo goed in, dus ik dr als ze tussen die palen was los maken en klikken met me tong dat ze dr over ging, nou ze vond het echt GE-WEL-DIG
zo leuk 
) toen paard binnen gehaald, voetjes afgespoelt en toen op stal gezet. Toen ben ik nog maar even bij de les wezen kijken want ik dacht laat dr eerst maar beetje uitzweten (ja ze heeft nog n deken, liefst was ik later nog teruggegaan om m om te doen maar dat gaat me net weer een beetje ver) nouja n n uurtje ofzo dekentje dr op en weer op me fiets gejumpt naar huis
hahaha pff en toen had ik nog wind tegen ook :S hahaha maar heel geslaagd dagje dus voor mij en Dorey 
Maar denk dat ik morgen wel spierpijn heb in me schouders van al dat mesten.... Evelijn schreef:Heeft de vis al een naam Marieke?
Simone, wat vervelend met je autootje... is hij erg stuk?
Ik heb de hele ochtend voor de kleuters gestaan. Was wel even wennen... waren er bijna 30 en dan zijn er nog een paar ziek. Morgen en overmorgen weermisschien dat ik ze dan wel aan het werk krijg.

(over t achterste balkje, dat hoger ligt)
Ga morgen José bellen!
Joehooeee zin in!!