Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_sandra schreef:inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!
Hopelijk doet ze wel rustig aan (ongetwijfeld), want Sproetje heeft al een hele lange tijd niet meer voor de kar gestaan en is tenslotte nog in haar beleer-fase!
Zou tof zijn als het weer gaat alsof ze nooit anders heeft gedaan!
Shenavallie schreef:Jee San, dat zijn nog een goede berichten!!!! Ik kan je enthousiasme hier helemaal voelen, ha ha!
Shenavallie schreef:_sandra schreef:inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!
Dat is ook erg gaaf! Nooit verwacht dat dat uiteindelijk had gemogen, want ze zijn erg zuinig met de nieuwe binnenbak (hoewel, een beetje TE zuinig, want ze vlakken dat ding niet eens). Maar ja, hij wordt momenteel toch niet of nauwelijks gebruikt, dus dan moeten de menners ook een kans krijgen!Hopelijk doet ze wel rustig aan (ongetwijfeld), want Sproetje heeft al een hele lange tijd niet meer voor de kar gestaan en is tenslotte nog in haar beleer-fase!
Zou tof zijn als het weer gaat alsof ze nooit anders heeft gedaan!
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Jee San, dat zijn nog een goede berichten!!!! Ik kan je enthousiasme hier helemaal voelen, ha ha!
hihi, nou, het was ook echt nodig!!! ben gewoon helemaal blij ! bleef het maar uitstellen om op hem te stappen. werd bijna helemaal een soort obsessie om maar niet te hoeven.
vanmorgen dacht ik tijdens het longeren, NU IS HET OVER!!! ben er dus ook opgestapt. bianca wilde hem nog vast houden tijdens stappen, maar ik had echt zo iets van, nee, zelf doen, geen getrut! hihi, met een heerlijk gevoel als resultaat! hahaha, lekkere muts he!!!
Nu niet te hard van stapel lopen he, alles op z'n tijd!
Shenavallie schreef:Ik zit het hier een beetje te "warm, koud, warm, koud" hebben... En een druk op m'n borstkas (nog steeds), waardoor ik het af en toe een beetje benauwd heb. Hoorde Sandra van Uzzi vanmorgen ook al zeggen dat ze hetzelfde heeft... Ik hoop van harte dat het alleen maar het staartje van de griep is en dat hij niet keihard gaat toeslaan! Dennis is aan de beterende hand, heeft geen koorts meer alleen wat hangerig. Hij gaat morgen evengoed aan het werk. Wesley lijkt wel alleen het staartje te hebben gehad, want die is weer helemaal happy!
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Ik zit het hier een beetje te "warm, koud, warm, koud" hebben... En een druk op m'n borstkas (nog steeds), waardoor ik het af en toe een beetje benauwd heb. Hoorde Sandra van Uzzi vanmorgen ook al zeggen dat ze hetzelfde heeft... Ik hoop van harte dat het alleen maar het staartje van de griep is en dat hij niet keihard gaat toeslaan! Dennis is aan de beterende hand, heeft geen koorts meer alleen wat hangerig. Hij gaat morgen evengoed aan het werk. Wesley lijkt wel alleen het staartje te hebben gehad, want die is weer helemaal happy!
san kat ging ook al ziek naar huis vanmorgen! het heerst echt! heb het zelf al gehad, maar ik hoor heel veel mensen ziek zijn!!!
veel vitamientjes nemen!!!!!
Bij Dennis op het werk zijn er al 7 mensen met griep... Dat is voor daar best veel! De teams staan met aanzienlijk mindere bezetting, maar zoals je zelf al zegt: het heerst echt. Ga volgend jaar ook niemand meer zoenen of een hand geven tijdens het "beste wensen" wensen!
_sandra schreef:hahaha, nee hoor shen, ik heb een trainings programma mee gekregen van arts, en daar houdt ik me aan!
en het blijft toch ook wel spannend. zijn knieband is nog steeds niet goed, dus voorzichtigheid is heel belangrijk!

_sandra schreef:inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!
)xan schreef:_sandra schreef:inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!
Ja, leuk voor haar. Ik las het al op haar hyves.
Ik hoop dat Sproet het gewoon weer oppakt (eigenlijk denk ik dat wel)
En haha zou een leuk idee zijn als ze daarna de bak aanharkt (met zo'n ding achter sproet aan dus)
Toppie Win dat je gaat helpen.
Shenavallie schreef:Dilemma: in februari is er weer menwedstrijd en ik kreeg gisteravond een uitnodiging daarvoor. MAAR.... je kunt je wel inschrijven, maar bij inschrijving door het maximaal aantal deelnemers gaan startkaarthouders voor. Dus dan vervalt de hobbyrubriek. De wedstrijd vindt op zondag plaats en in het weekend moet ik meestal werken. Dus, neem ik vrij met het risico dat ik uiteindelijk geen wedstrijd rij EN een loondag mis of laat ik het schieten... Ik denk dat ik het antwoord al weet...
Shenavallie schreef:Maisie heeft vanmorgen eindelijk weer eens lekker lang met een ploegje paarden los kunnen staan en vooral lekker kunnen rennen! Ze was helemaal bezweet, ha ha! Zou van mij wel elke dag mogen! Nog even geduld, over een paar weken is ze aan de beurt!