Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:19

ging trouwens erg goed met mavantos. had hem eerst kwartier aan de longeerlijn laten draven in de bak. en daarna 15 minuten uitgestapt onder het zadel. hij was super braaf. willem heeft even gekeken hoe hij liep, en die was erg positief!
zag er erg tegen op omdat ik nog steeds wel beetje bang ben dat mav zich verstapt. maar het ging zo goed dat ik een stuk zekerder ben geworden. wil weer hard met hem aan het werk! was zo heerlijk om weer ff op mijn schat te zitten!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:22

sandra heeft ook vijf minuten op oj gedraafd. in opdracht van de kliniek. ook daar heeft willem even naar gekeken. ging super met oj! willem was verbaasd hoe veel beter hij alweer loopt!! san dus ook heel gelukkig!!! we hebben allebei weer een beetje een positief gevoel bij onze paardjes. was ook wel heel hard nodig, want ik was de boel al een beetje aan het opgeven! hopen op een goed verloop van de revalidatie van alletwee!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:26

inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:28

Jee San, dat zijn nog een goede berichten!!!! Ik kan je enthousiasme hier helemaal voelen, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:31

_sandra schreef:
inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!

Dat is ook erg gaaf! Nooit verwacht dat dat uiteindelijk had gemogen, want ze zijn erg zuinig met de nieuwe binnenbak (hoewel, een beetje TE zuinig, want ze vlakken dat ding niet eens). Maar ja, hij wordt momenteel toch niet of nauwelijks gebruikt, dus dan moeten de menners ook een kans krijgen! :D Hopelijk doet ze wel rustig aan (ongetwijfeld), want Sproetje heeft al een hele lange tijd niet meer voor de kar gestaan en is tenslotte nog in haar beleer-fase! ;) Zou tof zijn als het weer gaat alsof ze nooit anders heeft gedaan! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:32

Shenavallie schreef:
Jee San, dat zijn nog een goede berichten!!!! Ik kan je enthousiasme hier helemaal voelen, ha ha! :D

hihi, nou, het was ook echt nodig!!! ben gewoon helemaal blij ! bleef het maar uitstellen om op hem te stappen. werd bijna helemaal een soort obsessie om maar niet te hoeven.
vanmorgen dacht ik tijdens het longeren, NU IS HET OVER!!! ben er dus ook opgestapt. bianca wilde hem nog vast houden tijdens stappen, maar ik had echt zo iets van, nee, zelf doen, geen getrut! hihi, met een heerlijk gevoel als resultaat! hahaha, lekkere muts he!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:34

Ik zit het hier een beetje te "warm, koud, warm, koud" hebben... En een druk op m'n borstkas (nog steeds), waardoor ik het af en toe een beetje benauwd heb. Hoorde Sandra van Uzzi vanmorgen ook al zeggen dat ze hetzelfde heeft... Ik hoop van harte dat het alleen maar het staartje van de griep is en dat hij niet keihard gaat toeslaan! Dennis is aan de beterende hand, heeft geen koorts meer alleen wat hangerig. Hij gaat morgen evengoed aan het werk. Wesley lijkt wel alleen het staartje te hebben gehad, want die is weer helemaal happy! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:34

Shenavallie schreef:
_sandra schreef:

Dat is ook erg gaaf! Nooit verwacht dat dat uiteindelijk had gemogen, want ze zijn erg zuinig met de nieuwe binnenbak (hoewel, een beetje TE zuinig, want ze vlakken dat ding niet eens). Maar ja, hij wordt momenteel toch niet of nauwelijks gebruikt, dus dan moeten de menners ook een kans krijgen! :D Hopelijk doet ze wel rustig aan (ongetwijfeld), want Sproetje heeft al een hele lange tijd niet meer voor de kar gestaan en is tenslotte nog in haar beleer-fase! ;) Zou tof zijn als het weer gaat alsof ze nooit anders heeft gedaan! ;)

hahaha, ja grardus had zoiets van, ja die bak moet toch meer aangereden worden, dus die koets kan geen kwaad! ik zei al, misschien kan ze er iets achter hangen dat gelijk de bak vlakt hahahahah!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:35

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:

hihi, nou, het was ook echt nodig!!! ben gewoon helemaal blij ! bleef het maar uitstellen om op hem te stappen. werd bijna helemaal een soort obsessie om maar niet te hoeven.
vanmorgen dacht ik tijdens het longeren, NU IS HET OVER!!! ben er dus ook opgestapt. bianca wilde hem nog vast houden tijdens stappen, maar ik had echt zo iets van, nee, zelf doen, geen getrut! hihi, met een heerlijk gevoel als resultaat! hahaha, lekkere muts he!!!

Helemaal geweldig, ben echt super blij voor je!!!! ;) Nu niet te hard van stapel lopen he, alles op z'n tijd! ;)
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 10-01-11 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:35

Shenavallie schreef:
Ik zit het hier een beetje te "warm, koud, warm, koud" hebben... En een druk op m'n borstkas (nog steeds), waardoor ik het af en toe een beetje benauwd heb. Hoorde Sandra van Uzzi vanmorgen ook al zeggen dat ze hetzelfde heeft... Ik hoop van harte dat het alleen maar het staartje van de griep is en dat hij niet keihard gaat toeslaan! Dennis is aan de beterende hand, heeft geen koorts meer alleen wat hangerig. Hij gaat morgen evengoed aan het werk. Wesley lijkt wel alleen het staartje te hebben gehad, want die is weer helemaal happy! ;)

san kat ging ook al ziek naar huis vanmorgen! het heerst echt! heb het zelf al gehad, maar ik hoor heel veel mensen ziek zijn!!!
veel vitamientjes nemen!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:36

hahaha, nee hoor shen, ik heb een trainings programma mee gekregen van arts, en daar houdt ik me aan!
en het blijft toch ook wel spannend. zijn knieband is nog steeds niet goed, dus voorzichtigheid is heel belangrijk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:37

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:

san kat ging ook al ziek naar huis vanmorgen! het heerst echt! heb het zelf al gehad, maar ik hoor heel veel mensen ziek zijn!!!
veel vitamientjes nemen!!!!!

Ik eet me suf aan de vitamientjes, ha ha! Vanavond nog lekker verse worteltjes bijvoorbeeld! :D Bij Dennis op het werk zijn er al 7 mensen met griep... Dat is voor daar best veel! De teams staan met aanzienlijk mindere bezetting, maar zoals je zelf al zegt: het heerst echt. Ga volgend jaar ook niemand meer zoenen of een hand geven tijdens het "beste wensen" wensen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:38

_sandra schreef:
hahaha, nee hoor shen, ik heb een trainings programma mee gekregen van arts, en daar houdt ik me aan!
en het blijft toch ook wel spannend. zijn knieband is nog steeds niet goed, dus voorzichtigheid is heel belangrijk!

Ik had ook niet anders verwacht, maar het zijn van die uitspraken die automatisch volgen, ha ha! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:06

_sandra schreef:

Ja, leuk voor haar. Ik las het al op haar hyves.
Ik hoop dat Sproet het gewoon weer oppakt (eigenlijk denk ik dat wel)

En haha zou een leuk idee zijn als ze daarna de bak aanharkt (met zo'n ding achter sproet aan dus :D )

Toppie Win dat je gaat helpen. +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:16

zo weer ff gelezen
mntj sterkte en sucses vandaag dubbel hoor
inge sucses met mennen
san beter opletten hoor op je centjes je moet er hard voor werken
ik ga vandaag werken tot 18 uur ivm zieke collega
dus vandaag niet bij de kindjes rijden
vanaaf naar ate

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:33

xan schreef:
_sandra schreef:

Ja, leuk voor haar. Ik las het al op haar hyves.
Ik hoop dat Sproet het gewoon weer oppakt (eigenlijk denk ik dat wel)

En haha zou een leuk idee zijn als ze daarna de bak aanharkt (met zo'n ding achter sproet aan dus :D )

Toppie Win dat je gaat helpen. +:)+

Ik heb thuis van die prachtige boeken van Wim Romijn, die tekenaar van en schrijver over de boerentijden van vroeger. Heb even opgezocht hoe zo'n "ding" heet: sleepbord. Je hebt ook een rolblok, maar die drukt het alleen aan. Een sleepbord egaliseert. Vond het wel grappig om te weten! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:35

Maisie heeft vanmorgen eindelijk weer eens lekker lang met een ploegje paarden los kunnen staan en vooral lekker kunnen rennen! Ze was helemaal bezweet, ha ha! Zou van mij wel elke dag mogen! Nog even geduld, over een paar weken is ze aan de beurt! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:15

Dilemma: in februari is er weer menwedstrijd en ik kreeg gisteravond een uitnodiging daarvoor. MAAR.... je kunt je wel inschrijven, maar bij inschrijving door het maximaal aantal deelnemers gaan startkaarthouders voor. Dus dan vervalt de hobbyrubriek. De wedstrijd vindt op zondag plaats en in het weekend moet ik meestal werken. Dus, neem ik vrij met het risico dat ik uiteindelijk geen wedstrijd rij EN een loondag mis of laat ik het schieten... Ik denk dat ik het antwoord al weet...

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:38

Shenavallie schreef:
Dilemma: in februari is er weer menwedstrijd en ik kreeg gisteravond een uitnodiging daarvoor. MAAR.... je kunt je wel inschrijven, maar bij inschrijving door het maximaal aantal deelnemers gaan startkaarthouders voor. Dus dan vervalt de hobbyrubriek. De wedstrijd vindt op zondag plaats en in het weekend moet ik meestal werken. Dus, neem ik vrij met het risico dat ik uiteindelijk geen wedstrijd rij EN een loondag mis of laat ik het schieten... Ik denk dat ik het antwoord al weet...

haha, grappig he, door jezelf een vraag te laten stellen heb je het zelf al eigenlijk bedacht en beantwoord!!!
hahahaha, lekkere zin he!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:39

Shenavallie schreef:
Maisie heeft vanmorgen eindelijk weer eens lekker lang met een ploegje paarden los kunnen staan en vooral lekker kunnen rennen! Ze was helemaal bezweet, ha ha! Zou van mij wel elke dag mogen! Nog even geduld, over een paar weken is ze aan de beurt! :D

heerlijk voor haar, maisy gaat een goed leven tegemoed op haar nieuwe stalletje!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:40

mntj, heb de hele ochtend aan je gedacht!
gaat het met je?
op naar vanmiddag, succes met de keuring van troy

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:55

_sandra schreef:
gaat het met je?

Dat is waar ook: ik ben je helemaal vergeten sterkte toe te wensen vanmorgen! Bij deze alsnog en anders sowieso heel veel sterkte met de verwerking!!!! :(:)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:03

_sandra schreef:
gaat het met je?

Ook ik heb de hele ochtend aan Mntj gedacht. (heb er ook nog even gebeld)
Maar ze moet zelf haar verhaal maar hier neerzetten.

Rond half 2, 2 uur komt de DA voor Troyk

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:41

hoi mntje! van harte met troy!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:26

Mntj: Nogmaals, Van Harte Gefeliciteerd met Troyk

(wat is het nu TroyK of Troy ???)

En dat we dadelijk maar lekker vaak samen op wedstrijd kunnen gaan :D
En ook samen met Liquita en Tytje ???
En wie er natuurlijk nog meer mee willen, mag ook om te groomen, is ook leuk en gezellig.

Haha "het veldt-schatjes grooming-team" :D