Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:_sandra schreef:mijn ambities liggen wat meer op een ander vlak!!! denk dat mijn trailer dit seizoen gladde banden krijgt! hahahaha. ben nog steeds in de gloria over mijn rit met inge in het twiske!
Super van jullie hoor.
Als onze auto weer wat mag trekken (en als ik de auto weer mag gebruiken !! Ik heb namelijk weer eens een
deuk in de auto gereden !!! Geschaard met inparkeren en er toen een flinke buts in geduwd)
Tja, André baalt dan wel even, maar daarna is het gelukkig ook weer over (als ik zeg dat het wel een gewoon
gebruiksvoorwerp is)
Als ik ooit nog eens zoveel ga verdienen ga ik een stoere auto (die wat kan trekken) voor mezelf kopen.
Dan rij ik wel mijn eigen deuken erin

meelen schreef:Ik wilde nog wel eens een mailtje sturen naar Schatjes waarvan ik het e-mailadres had........ik zeg HAD hahaha, want ik ben ze allemaal kwijt. Heb alleen Anke haar adres nog. Dus van mij zien jullie geen mailtjes meer, tenzij je het toch leuk vind en mij je adres even pb't.
. ben ook alles kwijt nadat de comp overleden was verklaard door je mannetje 
mntj schreef:meelen schreef:Ik wilde nog wel eens een mailtje sturen naar Schatjes waarvan ik het e-mailadres had........ik zeg HAD hahaha, want ik ben ze allemaal kwijt. Heb alleen Anke haar adres nog. Dus van mij zien jullie geen mailtjes meer, tenzij je het toch leuk vind en mij je adres even pb't.
hihi. geen last van gehad. ben ook alles kwijt nadat de comp overleden was verklaard door je mannetje