Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rockoo schreef:hallo allemaal hier even Bonita!
ik heb Tom net gesproken hij heeft 4 gebroken ribben moet een nachtje blijven, maar naar zijn zeggen gaat het goed met hem.
Nou laten we het hopen!
Als alles goed gaat is hij morgen weer thuis.
Ik loop op donderdag en vrijdag stage in ziekenhuis dus misschien ga ik nog even langs bij hem, als hij er om 5 uur nog is.
Nou laten we hopen dat hij dan al thuis is.
Groetjes Bonita
_sandra schreef:liquita, roan zat net ff mee te bokken, en hij vind de foto's die je van de paardjes hebt gemaakt geweldig! hij vraagt of je er ook een van willie wil maken!!! heeft geen haast en hij wil er geld voor betalen! hahahahaha, rockefeller!!!! maar zonder gein, als je zin en tijd hebt, dan maak je roan heel blij!!!!!
. Tytje schreef:Oeps...zie jullie wel een klein beetje voor meJammer Sandra, ik kan niet komen op de kledingparty, vond het de vorige keer zeer geslaagd, heb veel reakties op mijn slippers gehad. Ik ben, hopelijk dit keer wel met Valentino, naar.....Drenthe. Herkansing we gaan het nog een keer proberen.
Bas moest weer komen, want Valentino ging weer de trailer niet in. Het is weer gelukt en ik heb weer wat geleerd. Ik was dinsdag aan het lessen bij de Amethyst en na de les weigerde Val de trailer in te gaan. We hebben terug moeten lopen (Val dravend en ik rennend) Was meteen een mooie training voor mij.
. Al rennend over de Noorderweg. Maar wel vervelend hoor, dat hij toch nog weigerd. Hoop dat het nu echt over is voor je. rockoo schreef:hallo allemaal hier even Bonita!
ik heb Tom net gesproken hij heeft 4 gebroken ribben moet een nachtje blijven, maar naar zijn zeggen gaat het goed met hem.
Nou laten we het hopen!
Ik loop op donderdag en vrijdag stage in ziekenhuis dus misschien ga ik nog even langs bij hem, als hij er om 5 uur nog is.
Groetjes Bonita
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Jammer Sandra, ik kan niet komen op de kledingparty, vond het de vorige keer zeer geslaagd, heb veel reakties op mijn slippers gehad. Ik ben, hopelijk dit keer wel met Valentino, naar.....Drenthe. Herkansing we gaan het nog een keer proberen.
Bas moest weer komen, want Valentino ging weer de trailer niet in. Het is weer gelukt en ik heb weer wat geleerd. Ik was dinsdag aan het lessen bij de Amethyst en na de les weigerde Val de trailer in te gaan. We hebben terug moeten lopen (Val dravend en ik rennend) Was meteen een mooie training voor mij.
Chippies Tytje,moest je nu niet naar je werk?
Hopelijk blijft ie het nou wel doen,de trailer in gaan
.LIQUITA schreef:Zo...ben weer bij, hihihihi.
Vandaag lekker gereden op het zadel van Sandra. Wat me op viel was dat First z'n rug (onder het zadel) helemaal niet bezweet was. Normaal is dat wel het geval, en ik had nog wel m'n bontje eronder gedaan.
Nogmaals...heel erg bedankt San.
xan schreef:Geweldig Tytje, weer lekker naar Drenthe.
Doe je Sanna, Frans, Martin en Christine de groeten van mij.
In de herfstvakantie zijn er kennissen van mij (en Joline) ben hen langsgeweest en hebben een heerlijke buitenrit gemaakt.

Nicole1995 schreef:En Xan,heeft je mannetje al naar je dvd gekeken.Ben erg benieuwd of hij het kan oplossen

Tytje schreef:Ja, doe ik. Jammer dat je er niet bij bent. Annet heeft toch nog een buitenrit met Tris gemaakt. Hij was half verdoofd en het ging heel goed. Ik wil natuurlijk nog wel naar buiten met Val. Hij vindt de dijk hier helemaal niet eng, er kan van alles langskomen.
winnitou schreef:Wat Vervelend voor tom en schikken voor degene die er bij waren. Heeft iemand recent nieuws. Zijn zijn longen niet geperforeerd?
rockoo schreef:hallo allemaal hier even Bonita!
Nou laten we het hopen!
Groetjes Bonita