Waarschijnlijk word het elke dinsdag ben echt blij
Het is zo'n leuke pony! Heb alleen nog geen foto, maar het is een welsh schimmel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Irene11_ schreef:_BLOEMPOTJE schreef:Afblijven is echt een domme film inderdaad
Maar radeloos is superhip want je ziet pony's van onze club en een meisje die eerst bij ons stond die is stuntvrouw (je ziet haar 2 seconden ofzo haha )
Idd![]()
Haha echt? Cool!![]()
Jij hebt wel een bekende buurt zeg: Eerst 'De klas van 2009' en nu 'Radeloos'![]()
Ik zag trouwens nog Milena(?) bij H-E bij de Zitcompetitie
wij zaten op de tribune haar aan te moedigen
maar ze zat best wel heel erg gespannen 

merel_gomez schreef:nee het is echt een kwaal, waar je niet zomer aan moet beginnen.
lees wiki maar even.
Ook onze DA raad het af en de DA die hem zou keuren.
je begint toch met een pony met een gebrek, en dit gaat nooit over het kan erger worden. En aan zee wonen en deken geven geen garantie! en het brengt zoveel meer zorgen met zich mee, speciaal voer, middeltjes etc.
en onze da zei jullie hebben al zoveel ellende gehad, er lopen vast nog meer leuke rond...

xKatjj schreef:Oh haha wat leuk, mijn vriendin was op vakantie geweest naar Schoorl en had daar een bosrit gemaakt op Super Sonic.
Zat helemaal te vertellen dat het zo'n enorm paard was enzoMaar ze vond het volgens mij een hele leuke rit

xTralala schreef:xKatjj schreef:Oh haha wat leuk, mijn vriendin was op vakantie geweest naar Schoorl en had daar een bosrit gemaakt op Super Sonic.
Zat helemaal te vertellen dat het zo'n enorm paard was enzoMaar ze vond het volgens mij een hele leuke rit
Tja, Super Sonic, Schoorl, dat kan niet missen! Over blind zijn en stofallergie heb ik geen idee