Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Maarehm, Yaar & Melis
Zouden jullie het leuk vinden als ik de 31ste (toch?) mee zou gaan?.
Want ik ga nu wel elke keer met Melis mee, maar ik zal het een keer fatsoenlijk vragen!.
Dus, zouden jullie het leuk/goed vinden als ik mee zou gaan?
.

Jane_ schreef:myraaaa schreef:oh trouwens je zus rijdt ff bij ons he... gezellig hoor
Ja zr vind het helemaal geweldig
Manon_S schreef:Mooie foto Em!
Heb je die gemaakt met je nieuwe lens?
.
myraaaa schreef:ze had toch ook vroeger een eigen paard? rijd ze verder nog wel eens?

Astor schreef:Goede middag,
Ik zal de komende dagen niet meer online zijn want ik ga 3 dagen op kamp =)
Dus als jullie afvragen waar ik ben, ik ben dus op kamp.
Ik ga straks nog even werken omdat het super durk is en ik het eigenlijk wel beetje zielig vind.
Dus ik ga ze op het werk even helpen! Dus ik zal pas over paar dagen weer online zijn =)
Anna leuke foto hoor van jou en Jas! Leuk setje ook!!
Nadine veel beterschap he! echt eng om zoiets te hebben!
.
Emmaa_ schreef:KIEK DAN !
WOW zeg! Liisette_ schreef:HIJ IS ECHT MOOI [naam]!WOW zeg!
Jane_ schreef:EMMAA PM
Liisette_ schreef:Die halster staat hem echt goed!
.
Melanie_B schreef:Liisette_ schreef:Ik ging vrijdag naar Enkhuizen naar de Zuiderzee museum. Daar gingen we zo'n dorpje bezoeken van heel lang geleden (1930 ofzo) En omdat we allemaal de opleiding Onderwijs assistente doen kregen we een rondleiding op zo'n school en les kregen we ook! Was echt zo leuk! Maar daarna mochten we dik twee uur iets voor ons zelf doen.. En Yoscha, Aysha, Kelly en ik vonden allemaal dingen van oude spelletjes hoelahoep (hoe je het ook schrijft) en elastieken en springtouwen. Alleen wisten we niet meer hoe het liedje ging van het elastiek.. Weet iemand van jullie dat?!
Pff.. Ik heb het wel geweten hahah!
In spin, de bocht gaat in.. uit spuit de bocht gaat uit..
Was dat ''m niet?
Ik ben ook een keer in Zuiderzee museum geweest.. Vond 't alleen niet zo heel erg leuk
Emmaa_ schreef:Liisette_ schreef:Die halster staat hem echt goed!
Zekerweten!.
Z´n nieuwe kleurtje.
Nu moet er weer een nieuw setje komen
Melanie_B schreef:Liisette_ schreef:Ik ging vrijdag naar Enkhuizen naar de Zuiderzee museum. Daar gingen we zo'n dorpje bezoeken van heel lang geleden (1930 ofzo) En omdat we allemaal de opleiding Onderwijs assistente doen kregen we een rondleiding op zo'n school en les kregen we ook! Was echt zo leuk! Maar daarna mochten we dik twee uur iets voor ons zelf doen.. En Yoscha, Aysha, Kelly en ik vonden allemaal dingen van oude spelletjes hoelahoep (hoe je het ook schrijft) en elastieken en springtouwen. Alleen wisten we niet meer hoe het liedje ging van het elastiek.. Weet iemand van jullie dat?!
Pff.. Ik heb het wel geweten hahah!
In spin, de bocht gaat in.. uit spuit de bocht gaat uit..
Was dat ''m niet?
Ik ben ook een keer in Zuiderzee museum geweest.. Vond 't alleen niet zo heel erg leuk