Freya schreef:Ik heb een ledenpas van Hypo.

Zou ik hem mogen lenen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbaie schreef:Lekker toch Jarrah! Ik zat al jaloers te kijken hoe jullie heerlijk in het zonnetje op het bankje zaten bij de gamma stal, terwijl ik mijn paardje aan het werk moest zetten. Ik vind ook een super idee van haar om met zijn alle te starten. Moet dan wel even snel mijn paspoort terug krijgen van de KNHS. Dus begin morgen met het stalken van de KNHS
jarrah schreef:Goodmorning!!
Wat een K*Tweer vandaag weer he... ben benieuwd of het uberhaupt nog droog wordt vandaag!!
Gister ben ik gelijk uit stage doorgegaan naar paardje en was daardoor lekker voor de buien, had ik best geluk mee
Ben bang dat dat vandaag niet gaat lukken
Kimbaie schreef:jarrah schreef:Goodmorning!!
Wat een K*Tweer vandaag weer he... ben benieuwd of het uberhaupt nog droog wordt vandaag!!
Gister ben ik gelijk uit stage doorgegaan naar paardje en was daardoor lekker voor de buien, had ik best geluk mee
Ben bang dat dat vandaag niet gaat lukken
LISETTE, ik heb je een bericht via hyves gestuurd. SVP snel lezen. sorry sta een beetje te stuiteren hier![]()
Sorry iedereen wil jullie zeker niet buitensluiten, maar wil gewoon wat info over startkaart en haar vereniging
Freya schreef:Spannend allemaal Kim. Mocht je toch een andere vereniging willen, kan ik je ook helpen aan een vereniging die niet zo duur is als ondersteund lid, waar je niet de volle mep hoeft te betalen.