Astor schreef:Maar ik spreek jullie wel weer ik duik me nessie in
slaap lekker alvast
Trusten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Maar ik spreek jullie wel weer ik duik me nessie in
slaap lekker alvast
saroanda schreef:Ik ben 'zomers wel eens op de fiets van haven naar de eemhof gefietst

en straks zelfs twee
DenK4ever schreef:saroanda schreef:als je op het randje van Haven woont, bij die villa's is met de fiets denk ik wel te doen.
Da's een best endje trappen denk ik
Annie_ schreef:ik denk dat het bijna even lang is mis iets langer van almere haven naar manege Lies beuker te fietsen
Jenniferr schreef:Je kan ook met je step over de dijk gaan, ben je wel lekker uitgewaaid als je aankomt bij malou
Jenniferr schreef:Je kan ook met je step over de dijk gaan, ben je wel lekker uitgewaaid als je aankomt bij malou
Jenniferr schreef:Ja met windkracht 10 ga je best hard
Jenniferr schreef:Haha! ja alleen zo nat he als je thuis komt met je step met windkracht 10 en helemaal langs de dijk
Jenniferr schreef:Haha! ja alleen zo nat he als je thuis komt met je step met windkracht 10 en helemaal langs de dijk

terorita schreef:Annie_ schreef:ik denk dat het bijna even lang is mis iets langer van almere haven naar manege Lies beuker te fietsen
mmwaaaa tis wel ff verder hoor
DenK4ever schreef:Ik word wakker gehouden op msn![]()
Maar San, ik had niet gedacht dat jij ook het type was voor motorrijden

Annie_ schreef:ik fiets 3 kwartier naar buiten als ik snel ga maar ja ik kan ook hebben dat ik denk ,
dat ik snel ga maar achter af wordt ik in gehaald door hard lopers en honden uitlaters
DenK4ever schreef:Zou je eigenlijk ook nu moeten beginnen... heb je er nog wat aan in de zomer
Daarom heb ik de lessen nu al gekregen voor mijn verjaardag...
Met een beetje mazzel kan ik hem rond mei/juni al in me zak hebben
In mei weer vakantiegeld. Twijfel tussen een tv of rijlessen
DenK4ever schreef:Zou je eigenlijk ook nu moeten beginnen... heb je er nog wat aan in de zomer
Daarom heb ik de lessen nu al gekregen voor mijn verjaardag...
Met een beetje mazzel kan ik hem rond mei/juni al in me zak hebben