(Het eerste uur..
)Ik ga nu..
Spreek jullie wel weerByeee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(Het eerste uur..
)
Spreek jullie wel weerAstor schreef:Ja dat wil ik juist want ik was bang dat als je je camera hebt jij alle foto's gaat maken
Omdat ik het ook graag doe en wil doen
Maar we gaan dan snel samen een dagje manege doen met allebei een camerahaha
Ik hoor het wel van je goed?
, als ik mijn camera ook mee hebt, en jij ook, dán ben je bang dat ik alle foto's maak?
Nataschaa schreef:Ooh okee, anders vragen we het morgen wel..(Het eerste uur..
)
Ik ga nu..Spreek jullie wel weer
Byeee

Jane_ schreef:Nou Jan heeft ook een gat in der ego..
Nou hier komt het dan Jan is voor de eerste keer let op ! eerste keer! Van Philander afgepleurd..
Nouja pleuren kan je het niet noemen me op me kont laten vallen meer..
Iriis_ schreef:
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Nou Jan heeft ook een gat in der ego..
Nou hier komt het dan Jan is voor de eerste keer let op ! eerste keer! Van Philander afgepleurd..
Nouja pleuren kan je het niet noemen me op me kont laten vallen meer..
Mwhaha, vertel??

Iriis_ schreef:Astor schreef:Ja dat wil ik juist want ik was bang dat als je je camera hebt jij alle foto's gaat maken
Omdat ik het ook graag doe en wil doen
Maar we gaan dan snel samen een dagje manege doen met allebei een camerahaha
Ik hoor het wel van je goed?
Hè ik begrijp je niet?, als ik mijn camera ook mee hebt, en jij ook, dán ben je bang dat ik alle foto's maak?

Jane_ schreef:Iriis_ schreef:
Mwhaha, vertel??
Nou ze liep al een beetje te fokken..
En die poedersuiker van de hoek waren de hele tijd aan het blaffen. en toen kwam Teddy ook nog de hoek om nou jongen.. ik weet niet wat er gebeurde ze kreeg een black out ofzo. en ze doet een rare beweging en me voet vliegt uit de beugel en opeens begint ze zoo gemeen te bokken echt heel gemeen en ik houd der vast aan der manen en ik schreeuw heel hard PHIL! en ze stopt zo'n beetje in de hoek. dus ik glijd eraf nog best hard eigenlijk en ik zit half op de grond.. ze wist inmiddels dat ik boos ging worden dus ze wilt wegrennen maarja ik had de teugels vast dus ik geef een ruk en ze schrok echt. en stond meteen stil.
Nou ik erweer op. En ze voelde zich geloof ik heel schuldig ze wist niet echt wat ze had gedaan. Ik denk dat die schreeuw der heeft teruggebracht ofzo.. Zo raar..
Maarja heb ik dat ook weer gehad..
Iriis_ schreef:Aaaahjoh! Kan gebeuren! Wel fijn dat ze heeft gemerkt dat je boos werd op der. Dan heeft ze der iig weel wat van geleerd!
Wel goed dat je der gelijk weer op gestapt bent joh!

Astor schreef:Nee dat je alleen foto gaat maken
Haha maar het is nu afgesproken dus haha =)
Liisette_ schreef:Hooi..!
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Hooi..!
Hoi Lisette!
Hoe gaat t met je leerwerk?

Alles staat er in wat we bijna moeten weten.
(van een boek die ik niet gelezen heb 
Annie_ schreef:Owww poedersuiker
Donderdag oook boekverslag in leveren