Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind het ook altijd lekker om te shoppen met dat soort buien
En op zondag lekker langer op stal is natuurlijk nooit weg
Ook Karin heeft haar rijkunsten vertoond. Eerst ff de 1e versnelling aangevoeld en 2e versnelling is ook getest
en Kaar, hoop dat de spierpijn morgen meevalt
hihi. Wel jammer dat er geen foto's zijn gemaakt
doppie45 schreef:ja,ik ben er niet op Zaterdag voor de fototjes .....
Binar schreef:doppie45 schreef:ja,ik ben er niet op Zaterdag voor de fototjes .....
Je krijg vast nog wel een herkansing
doppie45 schreef:Binar schreef:
Je krijg vast nog wel een herkansing
Met Karin erop.......
niet ernaast
) kijken of hun er een oordeel op kunnen geven en dan vraagt hij gelijk of het acceptabel is dat er zulke foto's gemaakt zijn.
Maar je verwacht toch niet dat ze misschien wel een iets wat foute beoordeling gaan geven??
madelon31 schreef:Vandaag hoefsmid geweest voor heli.
Hij wilde graag de foto's zien die genomen waren dus daar had ik voor gezorgd.(fallie bedankt he!!)
Zeg tie dat het waardeloze foto's zijn en dat ze overbelicht zijn en dat hij er niet echt veel op kan zien zo.![]()
![]()
![]()
Hij vindt dus dat een klasse 4 best wel hoog gegeven is en geloofd er dus niet echt in.
Zeker niet omdat heli nog nooit kreupel is geweest.
Maar goed hij laat de foto's nog een keer zien op de kliniek vlakbij roosendaal(ben ff naam kwijt van plaats) kijken of hun er een oordeel op kunnen geven en dan vraagt hij gelijk of het acceptabel is dat er zulke foto's gemaakt zijn.
Achteraf beter gelijk naar Raaphorst kunnen gaan![]()
Maar je verwacht toch niet dat ze misschien wel een iets wat foute beoordeling gaan geven??
Is er iemand geweest van van Nassau.
Ik denk dat ze heel goed foto"s kunnen beoordelen daar.
Goede hoop voor Opa Heli dus!
Hij staat dus nu om breakover beslag met een balk er in gelast. Kijken wat hij hier op doet. Maar hoefsmid is iig wel positief dus ben ik dat ook![]()