Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, Nog 1 punt en dan mogen we M2, maar ze kan nog niet zo goed de keertwending en die moet er toch eerst inzitten voordat we m2 kunnen 
maa klinkt lekker hoor Marijke
.
. wel beter dat het nu weer goed gaat!! xx
Moet je wel de light nemen..
Ben er achter gekomen dat anders 1 glas 275 caloriën is
Dan eet ik nog liever een magnum voor die caloriën
!

Gisteren hebben we een uur achter Big Ben moeten aanlopen, om hem te vangen! Hopelijk vandaag wat korter in die hitte
was gister echt kapot om iedere keer in het weiland achter hem aan te lopen met die hitte! en dan moesten we nog rijden 
Maar meestal krijgt ze dan ook weer wat lekkers ;p
Vond het wel interessant
Is er ook niet een boek dat die man heeft geschreven? Of was dat een ander? Lijkt me wel interessant om te lezen! Rijden ging wel goed ja! Soms was ie weer een beetje spastisch, maar dat is Kai
Toen ik ging galoperen, irriteerde die kettingfrontriem hem wel volgensmij, dat was wel lastig. Maar op een gegeven moment liep hij zó lekker, goed moment om te stoppen! 

! mijn paardje komt ook altijd gelijk aanlopen gelukkig
.
Janella schreef:Obsession doet altijd alsof ze me niet hoord als ik naar het hek toe loop en schreeuw : OBBIEE ! dan reageert ze nog niet, totdat ik de halsters pak en zeg : obbie ga je mee? dan komt ze heel lief aandraven