Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Hoe laat heb je les Esther? Ik heb afgesproken dat ik om 5 uur op stal ben, of ik er eerder kan zijn ligt aan de visite.
Enne: westernrijden valt hartstikke mee. Gaat gerust helemaal goed komen!

Miss_Montana schreef:@Denise: Wat leuk dat je moeder ook naar Starnmeer komt! War voor paard heeft ze ook al weer?
Enne IJp, ik had al idd zo'n vermoeden ja
:D 
essiedepessie schreef:Cassidy schreef:Hoe laat heb je les Esther?
Van 3 tot 4! Maar we blijven daar nog wel even gezellig socializen met de paardjes dus dan wacht ik wel even op je!

), mondeling ging nog wel maar schriftelijk... Echt dramatisch. 

, echt een heftig lesje, begonnen we opeens met heupen naar binnen en naar buiten brengen (pff dat heb ik voor 't laatst jaren geleden gedaan op een dressuurpoonie
). Stace is niet blij met Whis, ze zag mij lopen met d'r roze spulletjes en die was not amused toen ik doorliep naar Whis d'r stal, ze kan de stal in kijken van Whis en dat heeft ze tijdens het poetsen en opzadelen aardig lang volgehouden.
Ik heb het weer goedgemaakt met koekjes.

Cassidy schreef:See joe IJp!
En de beeb is er hoor! Kreeg net telefoon van mijn moeder dat ik weer tante ben geworden: het is een meisje! Ze is gewoon thuis geboren (was ook de bedoeling) en mijn boer heeft al twee jongens, dit is de langverwachtte meid (ook voor mijn ouders, die wilden een kleindochter na inmiddels 4 kleinzoons). De weeen begonnen om 5 uur en om 8 uur was ze er. Ze gaat Jelske heten.

Jus_dOrange schreef:Stace is al jaloers als ik Polly aai als ik bij Stace in de stal sta, dan duwt ze d'r neus d'r gewoon tussen zodat ik niet bij Polly kan.
Menn ik heb spierpijn

.

ik heb ook een beetje slaaptekort 

) En wat vond je van de les? Ben je al om naar de western?