Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shir suc6 met de poes(jes) ja altijd handig anita een verzorgster nu maar hopen dat het wat is
shir suc6 met de poes(jes) ja altijd handig anita een verzorgster nu maar hopen dat het wat is

vera23 schreef:mocht je nog tijd over hebben mag je wel even met pina lopen davinci
pff ben pas laat vanavond heb eigenlijk cursus maarja die gaat niet door...moet heel de dag werken en anous kon vandaag niet
maar als ze gras eet is ze heel lief anders wil ze nog wel veel trekken naar het gras toe
vera23 schreef:Ja pina is lief buiten ze wil alleen altijd gras etenmaar als ze gras eet is ze heel lief anders wil ze nog wel veel trekken naar het gras toe
vera23 schreef:ja zou ik echt super vinden...ja deken mag opzich wel omblijven moet je maar even kijken of tie niet scheef hangt wil nog wel eens gebeuren....dan kan ze beetje lelijk doen dat weet je heh....maar met lopen en zo doet ze niet boos
dan kan me verzorgster gelijk laten zien of ze met davinci kan wandelen haha
heel erg bedankt..pina zal blij zijn
mocht het nog gaan regenen hoop het niet....is er een regen deken in mn kastje te vinden

madelon31 schreef:nou ook ik moest weer een hoop bijlezen hoor!! ben net thuis...moest ff nieuwe schoenen kopen met mijn kind.
Ff erwtensoepie gegeten en nu even omkleden en dan kom ik naar stal...nog iemand tijd voor een klein ritje??
Binar schreef:madelon31 schreef:nou ook ik moest weer een hoop bijlezen hoor!! ben net thuis...moest ff nieuwe schoenen kopen met mijn kind.
Ff erwtensoepie gegeten en nu even omkleden en dan kom ik naar stal...nog iemand tijd voor een klein ritje??
haha nee helaas, wil je Ko lenen??![]()
Moet helaas tot 17.00 werken.. anders was ik wel ff meegegaan met Bizzie
Gatsie, erwtensoep
madelon31 schreef:nee sorry heb geen bach in huis laat maar ga wel alleen
vera23 schreef:hee daar is flurk weer
madelon31 schreef:Vera dit wezen heeft dringende behoefte aan aandacht..lees het onderschrift van anita...onze moeder de gans... daar slaat haar onderschrift op!