stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:10

Azzaro schreef:
hoi sjorsie hoelaat ben jij? Ik ga miss eerst nog even sporten dus ik ben er tussen 8 en 9 meestal! Is dat goed? Ik heb ook geen idee wie je bent hahaha! Zijn deken was al af vandaag!

Naadje: Je paard is weer beeeeeeeeeeeldschoon al zeg ik het zelf Tong uitsteken Ben je er vanavond?

Ik blijf wel even rondhangen tot 8en, als je m'n felblauwe scooter ziet staan ben ik ernog Lachen
ik ben redelijk lang en heb een rode kwpn winterjas aan hihi groetjes Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:11

okee ik er miss wel ietsje eerder hoor! ga het proberen Haha! Natas jij slaapt zeker nog? Probeerde je net te bellen maar geen reactie Bloos

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:13

@ Azzaro: is goed zie ik je vanavond en de MSN van Natascha staat op afwezig dus die is pitten denk ik Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:16

haha jaa had ik gezien! Hoelaat ga jij naar stal?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:19

tegen half 7 denk ik, dan ben ik er 15 minuutjes later, van de week was ik er steeds rond 6en al, maar dan krijgen ze net eten dus dat werkt niet hihi, Abel dacht daar heb je haar weer, net nu ik aan het eten ben Boos! dus nu maar wat later Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:22

haha jaa zou ik wel doen! Doe je al wat met hem of nog niet echt veel?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:27

om de 1 a 2 dagen laat ik hem 10-15 minuutjes in de longeercirkel om me heen draven stappen en laatst per ongeluk een galopje allebei de kanten op, hij zwabbert enorm en daarom heb ik er nog geen lijn aan, heb dit nu zo'n 5 keer gedaan wil van de week het een keer proberen met lijn

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:52

Nou, Bella heeft vandaag weer gezwommen hoor, naakt Tong uitsteken Knipoog
Gelukkig was het niet zo heel erg koud.
Ik heb maar aan Laura gevraagd of ze haar op donderdag niet in de paddock zet, als er plassen liggen. Molen kan dan wel. Wil het risico niet lopen dat ze de hele dag met een zeiknatte deken opstaat kou te vatten... gek beest.
Heb foto's gemaakt, zal er vanavond wel eentje plaatsen Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:55

haha jaa ellen ik heb me rot gelachen! Ze doet het er gewoon om! Ze ligt er gewoon in te soppen met die staart en haar hoofd!

bren hoe was je werkdag?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:02

Ik was even boodschappen doen net Knipoog
en eten uiteraard en willemijn,toen je de eerste keer belde zat ik bij de nagelstyliste en is opnemen zo moeilijk Tong uitsteken

maar top dat je rose gedaan hebt!! (Had je al gesrpoken indertussen hihi)
Ik ga vanavond even kijken hoe mooi ze is geworden Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:03

jaa ik kom misschien ook nog even rond 8en! ben je er dan nog? Dan kan ik haar eventueel nog even "bijwerken"

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:05

ja vast wel, ik ben nog een uurtje thuis...denk dat ik zo rond 19.00 a 19.30 ga...

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:06

owww dan kom ik je nog wel tegen Haha! Hoop echt dat je het mooi vind Tong uitsteken Straks doe ik het fout hahah

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:08

vast niet Haha! vorige keer had je het ook goed gedaan Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:09

haha okee Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:56

Azzaro schreef:
haha jaa ellen ik heb me rot gelachen! Ze doet het er gewoon om! Ze ligt er gewoon in te soppen met die staart en haar hoofd!

bren hoe was je werkdag?
Ja, erg he? Koe Vies vies VARKEN is het! :
Afbeelding
Vieze tarrek. Kijk d'r eens roeren met die snoet! En haar staart.. jaa, dat leek wel een motortje, zo ging die in de rondte door die prut! hahahaha

Heb op ITP een topic geopend, misschien vinden jullie het ff leuk om een reactie te plaatsen..? Bloos
viewtopic.php?f=53&t=690291 Thnxx Haha!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het op Bren d'r eerste dag gegaan is!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:59

Yes, weer aanwezig Haha!
Abel heeft vanavond kennis gemaakt met 2 nieuwe paddock vriendinnen Orissa en Wildrose, hij was wel onder de indruk van ze Haha! z'n eigen harem op 2.5 jarige leeftijd hihi dat wordt nog wat!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:25

Bij de intersport hebben ze xxxlarge zwemkleding.Of een duikpakje op maat laten maken(hihihihihi).
Laatste berichtje van Zirano,helaas begint zijn handel of ex handel weer dik en hard te worden dus morgen maar weer Emmeloord.DUIMEN aub weer.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:59

Ohh marjan, gaat ie weer naar Emmeloord, of ga je ze bellen? Sterkte hoor!!

Ik zie een wetsuit wel zitten voor Bella! hahaha zwart met geel ofzo Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 06:10

Nee ik hoop dat hij er niet heen hoeft,eerst maar even bellen en dan alles bespreken.http://beesten.web-log.nl/beesten/2005/08/hond_in_een_dui.html.Het bestaat ook voor paarden hoor Ellen.

Jaaaa,daar is tie weer.Het weer.
Het is een uitermate zachte ochtend en de merels zijn weer volop aan het fluiten(niet naar mij hoor want 'smorgens zie ik er niet uit,en om de rest voor te zijn anders ook niet)De katten liepen weer te vechten en de egels waren behoorlijk aan het stoeien.Het lijkt wel voorjaar HMMMM.In de loop van de dag ook hier en daar wat zon. Middagtemperatuur tussen 7 en 10 graden dus hardstikke lekker voor eind november.
Vandaag de duimen omhoog voor alle beesten die het nodig hebben.Hopelijk dat Jelle no lekker op het land kan en dat de losse fragmenten ingekapseld worden.In ieder geval sterkte.
fietspieten haal de hometrainer te voorschijn en ga nu nog even flink oefenen tot zaterdag anders is de conditie waardeloos en dat kan de Sint echt niet waarderen.
Voor de werkpieten werkze de lui pieten slaap ze en de vrije pieten veel plezier vandaag.
Branda Top van jouw contract en dat je ze met plezier gewerkt hebt.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 08:02

mogguh! Ik ben wakker helaas zo werken maarja maar een half dagje Haha! Ik ga voor je duimen mar dat het beter gaat met Zirano en laat je even weten als je Emmeloord hebt gebeld?

@ Sjorsie: Ze waren erg lief tegen elkaar he Haha! En ze hebben nog lekker gerend ook Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:08

Mogguh Gaaaap

Mar ik duim ook voor jullie en hoop dat het allemaal mee zal vallen met Zirano!

Ik ga zo om 10.00 uur in overleg tot 13.00 uur Scheve mond Van 13.00 -14.30 uur heb ik mijn afscheidslunch. We gaan met de baas uit lunchen en ik mocht meenemen wie ik er graag bij wou hebben Tong uitsteken Ik had ook 's avonds uit eten gemogen maar dat red ik natuurlijk niet met Omar dus dat heb ik afgeblazen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:28

Moge!

Ik hoop dat Tunna me zo beld, ze zou overleg hebben met Leendert Jan, of een x inspuiten of gewoon rustig aan doen en opbpuwen. Ik denk zelf dat inspuiten wel fijn is voor m dan kan ie makkelijker zijn voetjes gebruiken.

Ik ga over een half uurtje weg naar dat detacherings bureau. Ben benieuwd of ze t idd zo druk hebben voor freelance vormgevers en of ze een leuke klus hebben voor me.

Bren, hoe was je 1ste werkdag?

Veel plezier met je lunch, Annemieke.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:39

Thanx Shir en jij succes bij het detacheringsbureau!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:45