Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt gruwelijk stom
Zal je zien dat ik vanavond weer op een ander moet
Altijd als iemand komt kijken moet ik op n ander
maar heb besloten dat wanneer ik op een ander moet, ongeacht welke, ik er gewoon op ga... Tenzij het een van die allernieuwsten is... Die zijn vet stakerig met zn allen.... 
maar die nieuwe vind ik maar niks... zijn allemaal zo druk, kijkerig en stakerig... ze hebben in dat rijtje waar flambeau enzo stonden nieuwe pony's, maar die gaan stuk voor stuk in de staak... ben blij dat ik voor die te groot ben

Liep niet zo verschrikkelijk op de voorhand, en kon er wel redelijk wat mee
Heb minder naar beneden gereden want dan ging ie duiken... Nog flinke rodeo gehad
En galop voelde heel erg raar
Alsof het een bommetje was wat op ontploffen stond
Hoe kom ik nou in GODSNAAM aan 100 punten... Je mag 1 soort fotografie maar 1x doen... Ik zie t nou echt niet zitten... Ik zit nou pas op 18 punten... Het gaat me echt niet lukken hoor.... En dan krijg ik moeke weer ovre me heen... Mag niet nog een keer stoppen... En als ik stop zou ik ook niet weten wat ik dan moet gaan doen... 

Maar, als ie nu in de sport nog gereden word, kan die ook nog mooi mak overal op worden
En dan is ie later misschien wel een perfect recreatie paardje 
Terwijl ik gezegd had dat het een ander paard, andere omstandigheden waren... Maar ga kijken of ik als ik Chris ga helpen(of hij mij hoe je het uitlegt
) studiepunten kan krijgen... Niet voor de discipline maar dat je een dag met een fotograaf mee kan lopen... Daar leer je ook van ja... Maar ben wel even pessimistisch op t moment hoe ik er aan ga komen.... 

Nee van mn nicht kan ook niet meer... Je hebt nu niet meer zulk weer als toen ik de foto's gemaakt heb... Dus dat zou nogal opvallen 

Haha niet dat ik ook maar een grammetje kans maakte 
Misschien ook even melden dinsdag? 
Maar was ook enorm moe dus dan mag het wel vind ik