Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ja het gaat heel erg goed met Diesel en Willow.
Ik bel je na mijn werk ok? eerder kan ik denk ik niet bellen
deborah26 schreef:staan jullie paarden ook al zo dik in hun vacht?toen ik gisteravond op stal kwam stond spetter te zweten, bij zijn hals,in zijn flanken en zelf op zijn benen..hij heeft nog nooit zo vroeg met dit weer een dikke vacht gehad en hij moet zijn deken nog op..ben bang dat hij geschoren moet worden maar heb dit zelf nog nooit gedaan..weten jullie iemand die dit goed kan?

deborah26 schreef:weet je iemand die dit kan dan?het is zo ie zo wel weer lekker dat hij weer in een binnenbox komt te staan..hij staat nu in een buitenbox wat ook wel erg lekker is voor hem maar hij krijgt er dus wel een dikke vacht van hahaha..vindt het echt zielig voor hem hij stond gister echt erg te zweten en je kon zien aan hem dat hij er niet happy mee was..
Yustin schreef:Goedemorgen allemaal!
en ooohw wat ben ik benieuwd naar de bak!![]()
deborah26 schreef:oh nou gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken
Reentjuh schreef:deborah26 schreef:oh nou gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken
En voor diegene die nog meer mee willen zaterdagmiddag... rond 14.00 uur hebben we op stal afgesproken, toch??
dus niet vertrekken maar op stal zijn... Serada schreef:Yustin schreef:Goedemorgen allemaal!
Die is superrrrr....
Serada schreef:Yustin schreef:Goedemorgen allemaal!
Die is superrrrr....
deborah26 schreef:ja het is nu zeker aftellen hoor!heb er zin in..had graag mee gegaan zaterdag maar een vriendin van me gaat mee om me te helpen met het verhuizen..zaterdagavond vier ik ook me verjaardag dus moet ik s`middags nog boodschappen doen..wou eigenlijk kijken of hij de wei in kan zodat hij een beetje aan zijn nieuwe omgeving kan wennen.dan kan ik in de tussentijd me boodschappen doen en kom ik hem daarna weer lekker op stal zetten..ik ga rond 10.00 weg dus zal er zo half elf zijn..wil jij het tegen arjan zeggen of zal ik hem zelf even bellen?
Reentjuh schreef:deborah26 schreef:ja het is nu zeker aftellen hoor!heb er zin in..had graag mee gegaan zaterdag maar een vriendin van me gaat mee om me te helpen met het verhuizen..zaterdagavond vier ik ook me verjaardag dus moet ik s`middags nog boodschappen doen..wou eigenlijk kijken of hij de wei in kan zodat hij een beetje aan zijn nieuwe omgeving kan wennen.dan kan ik in de tussentijd me boodschappen doen en kom ik hem daarna weer lekker op stal zetten..ik ga rond 10.00 weg dus zal er zo half elf zijn..wil jij het tegen arjan zeggen of zal ik hem zelf even bellen?
Ik wil het ook wel doorgeven hoor! Volgens mij weetie het ook al, want ik wist al dat je rond half10, 10 uur zou gaan vertrekken. Maar voor de zekerheid wil ik het nog wel ff zeggen hoor![]()
Hé maar ben je jarig dan??? Dat betekend natuurlijk wel dat je meteen moet gaan trakteren he zaterdag, hahahhaha!
deborah26 schreef:hahahaha ik ben morgen jarig wordt al weer 27 gaat veel te snel joh haha..maar zal zaterdag wel wat lekkers meenemen hoor!
Mijn oudste zoon is morgen ook jarig en dan wordt hij 16 dus dat vind ik wel een jubileum
*trots op grote zoon* 
Serada schreef:deborah26 schreef:hahahaha ik ben morgen jarig wordt al weer 27 gaat veel te snel joh haha..maar zal zaterdag wel wat lekkers meenemen hoor!
Jaah lekker![]()
Mijn oudste zoon is morgen ook jarig en dan wordt hij 16 dus dat vind ik wel een jubileum
*trots op grote zoon*
Yustin schreef:whahaha ik ben helemaal blij met je Wil!!
Dus je hoort het, komt goed Deborah! Yus moet binnenkort ook weer geschoren worden!