Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:07

Uhm ja Ireen, ik heb ze nu zo'n beetje voor het eerst (half)gezien Bloos

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:29

Wil en ik zijn vanmorgen bij Natascha geweest om te kijken hoe het met hun gaat. Nou we hebben een paar fotootjes kunnen schieten... Rock-on, dudes!

Afbeelding
Diesel komt even gedag zeggen... Doei!

Afbeelding
Nu wordt Willow ook nieuwsgierig... Tong uitsteken

Afbeelding
Grote liefde... Lovers

Afbeelding
Samen spelen... Pling

Afbeelding
Wat wordt het een mooie jongen he... Cool

Afbeelding
Dagelijkse boodschap... Nerd

Afbeelding
Onze grote vriend... Kusje

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:01

Haha! Haha! Ja het gaat heel erg goed met Diesel en Willow.
Wat een koppeltje bij elkaar Lovers
2 dondersteentjes tesamen Nagelbijten / Gniffelen
Diesel is heel erg mooi geworden Knipoog
En vooral rustig en LIEF Knipoog
En de Turbo hond bleef eindelijk eventjes 2 seconden stilzitten voor een foto Bloos
Lin ze zijn erg leuk geworden. Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 06:51

Goedemorgen allemaal!
Ik ben er weer hoor. We hebben even lekker genoten op de camping, maar nu is het helaas weer tijd voor werk Clown
Ik zie dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad! jammer dat de keuring tegenviel Peet,...

Anique, thanks voor de goede zorgen Kusje Ik bel je na mijn werk ok? eerder kan ik denk ik niet bellen

en ooohw wat ben ik benieuwd naar de bak! Haha!

Deborah, ben blij dat jij me komt steunen hahaha zal vast goedkomen! Kunnen Yus en Spetter samen het erf onveilig maken..

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 07:44

staan jullie paarden ook al zo dik in hun vacht?toen ik gisteravond op stal kwam stond spetter te zweten, bij zijn hals,in zijn flanken en zelf op zijn benen..hij heeft nog nooit zo vroeg met dit weer een dikke vacht gehad en hij moet zijn deken nog op..ben bang dat hij geschoren moet worden maar heb dit zelf nog nooit gedaan..weten jullie iemand die dit goed kan?

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 07:59

deborah26 schreef:
staan jullie paarden ook al zo dik in hun vacht?toen ik gisteravond op stal kwam stond spetter te zweten, bij zijn hals,in zijn flanken en zelf op zijn benen..hij heeft nog nooit zo vroeg met dit weer een dikke vacht gehad en hij moet zijn deken nog op..ben bang dat hij geschoren moet worden maar heb dit zelf nog nooit gedaan..weten jullie iemand die dit goed kan?

Dat gaat wel goed komen als je bij ons staat Deborah Knipoog

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:19

weet je iemand die dit kan dan?het is zo ie zo wel weer lekker dat hij weer in een binnenbox komt te staan..hij staat nu in een buitenbox wat ook wel erg lekker is voor hem maar hij krijgt er dus wel een dikke vacht van hahaha..vindt het echt zielig voor hem hij stond gister echt erg te zweten en je kon zien aan hem dat hij er niet happy mee was..

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:24

whahaha ik ben helemaal blij met je Wil!!
Haha!

Dus je hoort het, komt goed Deborah! Yus moet binnenkort ook weer geschoren worden!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:30

deborah26 schreef:
weet je iemand die dit kan dan?het is zo ie zo wel weer lekker dat hij weer in een binnenbox komt te staan..hij staat nu in een buitenbox wat ook wel erg lekker is voor hem maar hij krijgt er dus wel een dikke vacht van hahaha..vindt het echt zielig voor hem hij stond gister echt erg te zweten en je kon zien aan hem dat hij er niet happy mee was..

Thomas is vorig jaar geschoren door Monique, een meisje die ik op één van mijn vorige stallen heb leren kennen. Zij kan goed scheren en ik wil haar dit jaar ook weer vragen. Vorig jaar kostte dat geloof ik 15 euro of zo en ik heb het scheerapparaat zelf gehuurd. Misschien is dat een idee....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:31

Yustin schreef:
Goedemorgen allemaal!

Die is superrrrr.... Haha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:33

oh nou gelukkig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:13

deborah26 schreef:

Hey Deborah!
Zo, nu is het aftellen geblazen he! Lekker hoor!
Je komt zaterdag in de ochtend op stal toch? Wij gaan zaterdag middag met een aantal een buitenritje maken, misschien heb je zin om meteen mee te gaan. Of heb je zoiets van nou zaterdag nog ff rustig aan? We gaan wel een rustig ritje maken hoor. Heel veel stap en misschien een klein beetje draf, maar meer ook niet! Dus laat het maar even weten wat je wil.
En voor diegene die nog meer mee willen zaterdagmiddag... rond 14.00 uur hebben we op stal afgesproken, toch??

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:41

ja het is nu zeker aftellen hoor!heb er zin in..had graag mee gegaan zaterdag maar een vriendin van me gaat mee om me te helpen met het verhuizen..zaterdagavond vier ik ook me verjaardag dus moet ik s`middags nog boodschappen doen..wou eigenlijk kijken of hij de wei in kan zodat hij een beetje aan zijn nieuwe omgeving kan wennen.dan kan ik in de tussentijd me boodschappen doen en kom ik hem daarna weer lekker op stal zetten..ik ga rond 10.00 weg dus zal er zo half elf zijn..wil jij het tegen arjan zeggen of zal ik hem zelf even bellen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:42

Reentjuh schreef:
deborah26 schreef:

En voor diegene die nog meer mee willen zaterdagmiddag... rond 14.00 uur hebben we op stal afgesproken, toch??

Ja dus niet vertrekken maar op stal zijn...
Laatst bijgewerkt door Serada op 25-09-06 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:42

Serada schreef:
Yustin schreef:
Goedemorgen allemaal!

jeeeeeeeeeeeeeeh Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:49

Serada schreef:
Yustin schreef:
Goedemorgen allemaal!

Jaaa, die is zeker super!!! Ik ga vanmiddag ook een poging wagen met Froukje! Kan niet wachten, hihihihihi Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:51

deborah26 schreef:
ja het is nu zeker aftellen hoor!heb er zin in..had graag mee gegaan zaterdag maar een vriendin van me gaat mee om me te helpen met het verhuizen..zaterdagavond vier ik ook me verjaardag dus moet ik s`middags nog boodschappen doen..wou eigenlijk kijken of hij de wei in kan zodat hij een beetje aan zijn nieuwe omgeving kan wennen.dan kan ik in de tussentijd me boodschappen doen en kom ik hem daarna weer lekker op stal zetten..ik ga rond 10.00 weg dus zal er zo half elf zijn..wil jij het tegen arjan zeggen of zal ik hem zelf even bellen?

Ik wil het ook wel doorgeven hoor! Volgens mij weetie het ook al, want ik wist al dat je rond half10, 10 uur zou gaan vertrekken. Maar voor de zekerheid wil ik het nog wel ff zeggen hoor Haha!
Hé maar ben je jarig dan??? Dat betekend natuurlijk wel dat je meteen moet gaan trakteren he zaterdag, hahahhaha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:51

Reentjuh schreef:
deborah26 schreef:

Ik wil het ook wel doorgeven hoor! Volgens mij weetie het ook al, want ik wist al dat je rond half10, 10 uur zou gaan vertrekken. Maar voor de zekerheid wil ik het nog wel ff zeggen hoor Haha!
Hé maar ben je jarig dan??? Dat betekend natuurlijk wel dat je meteen moet gaan trakteren he zaterdag, hahahhaha!

Jaaaaaaaaaaaa gebak!!!!!!!! Hmmmmmmmm

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:54

aaagh arme Deborah! hahaha geintje hoor meid!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:55

hahahaha ik ben morgen jarig wordt al weer 27 gaat veel te snel joh haha..maar zal zaterdag wel wat lekkers meenemen hoor!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:05

deborah26 schreef:
hahahaha ik ben morgen jarig wordt al weer 27 gaat veel te snel joh haha..maar zal zaterdag wel wat lekkers meenemen hoor!

Jaah lekker Vingers aflikken Vork Mijn oudste zoon is morgen ook jarig en dan wordt hij 16 dus dat vind ik wel een jubileum Haha! *trots op grote zoon*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:10

Afbeelding

Dat wordt één groot feest morgen!

Alvast allebij gefeliciteerd!!!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:18

Serada schreef:
deborah26 schreef:

Jaah lekker Vingers aflikken Vork Mijn oudste zoon is morgen ook jarig en dan wordt hij 16 dus dat vind ik wel een jubileum Haha! *trots op grote zoon*

Ja Lin, dat wordt ook trakteren, hahaha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:23

Yustin schreef:
whahaha ik ben helemaal blij met je Wil!!
Haha!

Dus je hoort het, komt goed Deborah! Yus moet binnenkort ook weer geschoren worden!

Ik wil Yus wel weer voor je doen hoor Mir.
Mits je niet tevreden bent Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:08

Haha dan wordt het weer zwaargebakdag aanstaande zaterdag Tong uitsteken

Trouwens Mir, Yus was weer echt Yus hoor afgelopen weekend. Ik wil je niet bangmaken maar heb je Anique al gesproken... Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken