Ik zit even op je hyves te kijken en kan er eentje zien, er staat er een in album iedereen en in album vrienden. Volgens mij is het echter wel dezelfde...
Ook van Mariet, had er nog meer, maar die zijn echt niet zo interesant (mijn mislukte halsstrekken bijvoorbeeld )
Is terug van het beulenwerk Trouwens nog bedankt voor het lenen van jouw jasje Jet, had ik volgens mij nog niet gezegd
Als ik spullen van jullie leen gaat het gelijk veel beter Eerst Fen haar handschoenen en nu jouw jasje
Sas ik zit er nu al over na te denken de volgende keer toch op Kanjer te gaan Haal me eens uit de dip? Trouwens, mijn handschoentjes +Mariet er jasje moeten geluk brengen en helemaal als je op Fox gaat
Kanjer is vet cool. Jij op Kanjer en ik op Fox. Dan nog een leuk hobbelpaard voor Wendy (En Mariëtte als ze er weer is in de winter)
Nee Fox en Kanjer krijgen ze niet weg hoor! Ik hoop niet dat er dan een heleboel nieuwe zijn want dat zou betekenen dat er ook een heleboel weg zijn....
Ik moet werken op zaterdag en dan moet ik in de ochtend de friezen doen dus kan ik niet naar de manege..