) hihi ziet t al voro zich
Cis met die enorme bepakking op stap
Zeg wanneer is dat ruiterbewijs eigenlijk precies? (ja dit weekend, en ja de zondag
maar welke tijd ongeveer? iemand een idee?)Stromende regen, steigerend paard *denkt aan een Indoor; omhoog komend paard en ijzel..* Lijkt me leuk
Is hij nu op Stal wel een beetje braaf?hihi, zeg Kim, zet gwoon een lekkre vent alvast in die trailer
Misschien loopt Nous er dan wel zo in?
Hee zusje Marieke hoe is t met je pijntjes?

Ow en Bianz, egt balen dat je nie mee kon. Er waren zo veel lange jongens. En ik heb zo gelachen hè!
*zou t de combi met t Dennis drankje zijn?
afijn; klein verslag
Jongen komt langs “sorry Mevrouw”
*uche* wátte? Mevrouw?”Ja, ik dacht ik ben eens aardig. Mot ik dan zeggen ‘oprotten!’ “
Nouja uiteindelijk maar tot de conclusie gekomen dat hij pas in augustus 20 werd en ik al in mei (ja, maar.. het is al mei
), dus dat hij tegen mij mevrouw mocht zeggen en dat hij maar “jongetje” werd
*meneertje had liever zn voorkeur, maarja je kan nie alles hebben
Tja en t was daar best druk, dus ik stond rug aan rug met een of andere jongen uit de “jongetje” gang. Alleen.. die jongen kwam wel steeds díchter rug aan rug staan

Ondertussen nog een vechtpartij vlak voor ons neus. Komt de uitsmijter naar Marieke toe: “Je schrok hè” “Ja!” “hihi, leuk hè”
Nou, toppie!Nog een gang met wat ouwe venten naast ons komen staan onderaan de trap (of nouja, ik vond ze oud. Volgens Marieke viel t mee
Maarja die vond “jongetje” ook égt jong, en dat viel ook best mee
) Stelletje flink iedereen bekijken, beetje op marieke der enkels dansen en vooral oogcontact met Marieke willen maken
En de hint boos kijken en met de rug er naar toe staan was nog best moeilijk te snappen. Uiteindelijk nog een drankje aangeboden gekregen van de rug jongen “nee dankje” maar meteen daarna wel gezellie tegen me aan komen staan dansen… Altijd lastig, ze wil geen drankje, wat nu
*toen Marieke zei; ze wil geen drankje, dus ze wil ook niet dansen droop ie wel af. Even dan tog. Aan t eind van de avond, stonden met ons jas aan om weg te gaan “hee, mag ik nog wat vragen? uhme zeggen offe.. eigenlijk blablabla, mag ik… “ verstond t laatste nie, dus ik zeg “wat?!” Hij helemaal blij “ja?!” zn telefoon pakken. Ow datte
Nee dus! Whaha, en bleek later via ‘jongetje’ en een meisje van die gang dat ie homo was
k weet nie hoor
Van je geloof af gevallen ofzo? Wat hij de hele avond aan t doen was, geen idee.. Owja Cis, Julia kwam ik nog tegen in de stad. Nog even mee gesproken en die dacht dus dat Marieke mn zusJE was
hihi, vond marieke ook egt grappig "tog wel je zuS mag ik hopen?"Heel verhaal, maar de conclusie was dat t dus een gezellie avond was.
Ben benieuwd hoe t bij Cis gegaan is. Ook een heel verslag hè Cis
. Ik moet nog wachten op mijn nestje dat geboren wordt
Wij hadden gister na 1 Dennisdrankje alleen volop genoeg. Ik vond hem niet heel zwaar vallen ofzo (op dat moment), maar k had gehoord van Marieke wat er allemaal in zat
(Cis neemt Gipsy gwoon nog een keertje stiekem mee als ze naar school gaat met de trein. Gipsy past vast wel samen met Cis in het apartementje
Doeidoei!