manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 11:15

En En En? is Voice al bevallen? (t weekend duurt nog even, maar je weet t nie. Vind wel dat ze zich aan onze planning moet houden iig: dit weekend of maandag de 14e Tong uitsteken)
hihi ziet t al voro zich Clown Cis met die enorme bepakking op stap Nagelbijten / Gniffelen Zeg wanneer is dat ruiterbewijs eigenlijk precies? (ja dit weekend, en ja de zondag Vork maar welke tijd ongeveer? iemand een idee?)
Stromende regen, steigerend paard *denkt aan een Indoor; omhoog komend paard en ijzel..* Lijkt me leuk Is hij nu op Stal wel een beetje braaf?
hihi, zeg Kim, zet gwoon een lekkre vent alvast in die trailer Knipoog Misschien loopt Nous er dan wel zo in? Tong uitsteken
Hee zusje Marieke hoe is t met je pijntjes? Ach gut

Ow en Bianz, egt balen dat je nie mee kon. Er waren zo veel lange jongens. En ik heb zo gelachen hè! *LOL* *zou t de combi met t Dennis drankje zijn? Schijnheilig
afijn; klein verslag Lijst
Jongen komt langs “sorry Mevrouw”
Nors opkijken *uche* wátte? Mevrouw?
”Ja, ik dacht ik ben eens aardig. Mot ik dan zeggen ‘oprotten!’ “
Nouja uiteindelijk maar tot de conclusie gekomen dat hij pas in augustus 20 werd en ik al in mei (ja, maar.. het is al mei Clown), dus dat hij tegen mij mevrouw mocht zeggen en dat hij maar “jongetje” werd Haha! *meneertje had liever zn voorkeur, maarja je kan nie alles hebben Vork

Tja en t was daar best druk, dus ik stond rug aan rug met een of andere jongen uit de “jongetje” gang. Alleen.. die jongen kwam wel steeds díchter rug aan rug staan Nagelbijten / Gniffelen
Ondertussen nog een vechtpartij vlak voor ons neus. Komt de uitsmijter naar Marieke toe: “Je schrok hè” “Ja!” “hihi, leuk hè” Clown Nou, toppie!
Nog een gang met wat ouwe venten naast ons komen staan onderaan de trap (of nouja, ik vond ze oud. Volgens Marieke viel t mee Tong uitsteken Maarja die vond “jongetje” ook égt jong, en dat viel ook best mee Tong uitsteken) Stelletje flink iedereen bekijken, beetje op marieke der enkels dansen en vooral oogcontact met Marieke willen maken Clown En de hint boos kijken en met de rug er naar toe staan was nog best moeilijk te snappen.
Uiteindelijk nog een drankje aangeboden gekregen van de rug jongen “nee dankje” maar meteen daarna wel gezellie tegen me aan komen staan dansen… Altijd lastig, ze wil geen drankje, wat nu Clown *toen Marieke zei; ze wil geen drankje, dus ze wil ook niet dansen droop ie wel af. Even dan tog. Aan t eind van de avond, stonden met ons jas aan om weg te gaan “hee, mag ik nog wat vragen? uhme zeggen offe.. eigenlijk blablabla, mag ik… “ verstond t laatste nie, dus ik zeg “wat?!” Hij helemaal blij “ja?!” zn telefoon pakken. Ow datte Vork Nee dus!
Whaha, en bleek later via ‘jongetje’ en een meisje van die gang dat ie homo was Clown k weet nie hoor Vork Van je geloof af gevallen ofzo? Wat hij de hele avond aan t doen was, geen idee..
Owja Cis, Julia kwam ik nog tegen in de stad. Nog even mee gesproken en die dacht dus dat Marieke mn zusJE was *LOL* hihi, vond marieke ook egt grappig "tog wel je zuS mag ik hopen?"
Heel verhaal, maar de conclusie was dat t dus een gezellie avond was.

Ben benieuwd hoe t bij Cis gegaan is. Ook een heel verslag hè Cis Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:39

Nee voice is nog niet bevallen, helaas!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:36

Een korte samenvatting:

- Gister veel regen, 1 afvaller doordat het paard uitgleed, gelukkig geen ernstige verwondingen.
- Cis heeft goed geoefend tijdens de les en die wilde Gispy wel mee naar huis nemen Lachen
- Toen we de paarden buiten gingen zetten, kwamen we een kudde koeien tegen die waren ontsnapt. Een achtervolging op de N35 volgde, een koe heeft wel erg met zn leven gespeeld! Conditie bleek 0,0, maar gelukkig gingen er auto's helpen en kwamen de koeien uiteindelijk weer in een wei terecht.
- Na het eten volgde nog een ontspannende avondvulling: eerst een live-dekking en toen nog ff dressuren.
- Vannacht feestje bij iemand van stal met wat cocktails (net dennisdrankjes Knipoog ) en toen we net 2 uur in bed lagen werden we door Cis wakker gebeld: de paarden waren door het draad heen gekomen en de veulens werden een beetje gepest. Es en ik in onze pyjama's die paarden redden en terugjagen. Je snapt: we waren er erg blij mee Clown Terug naar bed en natuurlijk verslapen!
- Vandaag examen: strenge examinotor, maar wel rechtvaardig! Er is er 1 gezakt (en dit was niet Cis!!) dus we waren best tevreden met het resultaat! En Cis heeft t super gedaan!!

Nu gaan we een nieuw avontuur aan: met de trein naar huis!
Volgens mij hebben jullie ook wel een enerverende avond achter de rug, Anne en Marieke! Jammer dat het veulen er nog niet is. Hier staat er ook 1 op springen en we dachten echt dat het kwam, maar helaas...

Tot sinas! Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:41

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:14

Cis gefeliciteerd! (hint voor Bar; als je post moet je natuurlijk ook wel even bijlezen of je nog ergens op moet reageren, zeker als Cis geslaagd is he Clown ) Viel het allemaal een beetje mee? Wel supertof dat je nu ook je ruiterbewijs hebt. Pastte Gipsy nog in je tas of heb je 'm toch maar op stal gelaten?
Haha Thirz, ik kwam al niet bij van je sms over de koeien, en zoals ik het nu lees kan ik me er ook echt iets bij voorstellen. Thirz rennend achter die koeien aan... hihi. En daarna nog even lekker rijden en feesten, jij zal lekker wakker zijn als je eindelijk thuis bent vanavond!
Ik vond het gisterenavond ook al gezellig op het terras hoor! En ondanks dat ik heel wat heb gemist in de oren, was ik toch blij dat ik om half 1 naar huis ging, heb zo vandaag toch nog genoeg productiefs gedaan Knipoog Volgende keer ben ik weer van de partij, zoals gezegd! Volgens Marieke waren er geen lange toffe types (dus Anne, waar heb jij die gezien??), dus die bewaren we dan maar tot de volgende keer. O ja en het liefst ook een beetje ouder dan zo'n jongetje Haha!
Mariek, heb je je enkel nog goed gekoeld? Hou 'm goed in de gaten, dat ' ie niet dikker of blauwer wordt, anders bel je de Bianz-alarmlijn even Clown
Nou, ik ga nog even verder typemiepen. O ja, voor iedereen die het nog niet weet (kan bijna niet na al mijn verhalen) maar dinsdag komt mijn kitten, genaamd Saartje! Ik heb er al zo'n zin in, kan niet wachten! Zaterdag a.s. is er een meeting bij mij thuis, voor wie wil komen hebben we gisteren op terras besloten Knipoog
Doeidoei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:30

Citaat:
Whaha, en bleek later via ‘jongetje’ en een meisje van die gang dat ie homo was Clown

hahaha! die wilde vast eens weten hoe het is om een meisje te versieren! Zo te horen hebben jullie genoeg beleefd tijdens het stappen Knipoog

Haha ik zie t al voor me: thirz in dr pyama door de drassige wei. Niet op pantoffels hoop ik? Haha! zakte je niet tot je enkels in de modder?

Cis, gefeliciteerd! Is het nog gelukt Gipsy in de trein te proppen?

Gaaf Bianz, eindelijk je kitten thuis! Wel een leuke naam Ja . Ik moet nog wachten op mijn nestje dat geboren wordt Clown Ik geloof dat de moederpoes over een maandje is uitgerekend. Ik zal dus nog eventjes op de poes moeten wachten!

Ben geloof ik net op tijd terug van stal. Het giet en onweert nu, en ik had lekker een zonnetje Lachen Het gaat helaas weer niet goed met nous, ze liep vandaag erg kreupel en er zat weinig fut in. Ben blij als ze volgende week eindelijk eens onder de scan mag!
@ thirz: ik heb bram of lenie niet 1x gezien! Ik moet het dus nog vertellen dat we maandag een afspraak hebben. Yvonne heb ik ook nog niet gespot, maar haar tel nummer staat op http://www.detrailer.nl/

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 17:37

owja Clown ow egt ik zat vanmorgen.. Komende zaterdag was er iets, gister afgesproken, maar wat dan tog..
Nou ik weet t weer hoor Vork we gingen Saartje meeten!
hee en Bianz, ik nergens gezegd dat t tóffe lange jongens waren he Knipoog Want er waren egt wel wat lange jongens hoor Ja Alleen ik schat idd wel de leeftijdscategorie van 'jongetje', dus zo'n 18-20.
Thirz dus ook een leuk feest gehad gister avond Haha! Gezellig hoor! hihi, en mét cocktails Vingers aflikken Wij hadden gister na 1 Dennisdrankje alleen volop genoeg. Ik vond hem niet heel zwaar vallen ofzo (op dat moment), maar k had gehoord van Marieke wat er allemaal in zat Vork
Weer hele avonturen daar op t reelaer. Lijkt me ideaal, na t stappen en net in je bedje, opgetrommeld worden om een kudde paarden te gaan redden. Maar gelukkig wel allemaal goed gekomen. De veulens (daar stonden ze nu dan tog bij?) er niets aan over gehouden? En die koeien Bloos!

1tje gezakt, valt opzich mee (tenzij jij net die ene bent natuurlijk)
Maar super hoor Cis Go jij! Go jij! (Cis neemt Gipsy gwoon nog een keertje stiekem mee als ze naar school gaat met de trein. Gipsy past vast wel samen met Cis in het apartementje Lachen )
hee maar Cis, nu willen we van jou natuurlijk ook nog verhaal horen! en heb je foto's gemaakt? van de paardjes? veulies? enz?
Jullie lezen t niet meer, maar suc6 met de treinreis. Hopen dat het allemaal wat mee valt.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 17:41

ow bah Kims, balen zeg van Nous...
Hopen dat ze iets vinden, waar makkelijk iets aan te doen is. Weten jullie ook waar jullie aan toe zijn, en hoe je het aan moet gaan pakken.
Hier schijnt het zonnetje hoor, heerlijk weer! Knipoog *zou wat zijn als het op die 100m zo'n verschil was Tong uitsteken Maar je hebt behoorlijk veel geluk idd! Dit is niet egt lekkr om in buiten te zijn..

Kims schreef:
Citaat:
Whaha, en bleek later via ‘jongetje’ en een meisje van die gang dat ie homo was Clown

hahaha! die wilde vast eens weten hoe het is om een meisje te versieren!

*proest*
Ja dat zal t zijn denk ik Vork alles een keertje proberen hè Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:38

Gefeliciteerd met je ruiterbewijs Cis! Ik zei toch dat het je zou lukken! Nou, dan mag je dinsdag met Sharon op buitenrit he, want anders mocht t niet van mij hoor Knipoog!

Leuk Bianz dat je kitten komt, Saartje Haha!, wat een lieve naam zeg!

@ Kim: jeetje arme Nous... en arme jullie! Ik hoop echt dat het niet ernstig is, maar begin er wel aan te twijfelen aangezien de klachten van Nous nu al zo lang aanhouden! Ik had het er vrijdag met Thirz nog over, we zaten namelijk samen in de trein.

@ Anne: zo te horen hebben jullie het flink naar jullie zin gehad gisteren avond, ik wil snel weer een keer mee uit!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:56

Zo, heb ff kunnen bijslapen vannacht: dit keer zonder nachtelijke avonturen van loslopende paarden Knipoog Cis heeft ook genoeg verhalen én foto's! Treinreis viel opzich nog wel mee, hebben er slechts 5 uur over gedaan Clown

Ik kom graag zaterdag op de Saartje-meeting hoor! En woensdag hebben we nog een meeting bij de Braamhof he, moeten we nog ff een tijdstip voor afspreken!
En nu ga ik aan t werk: moet nu 7 dagen achter elkaar werken, das wat minder Scheve mond Doeidoei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:34

Cis, gefeliciteerd met je ruiterbewijs, ik wist dat je het kon Misselijk

hey zusje, weer bijgekomen van onze avonturen....er waren idd genoeg toffe types, die waren dan weer vrij klein, en de gene die wel lang genoeg waren, waren dan weer vrij jong, tja........je kan natuurlijk niet alles hebben he Bianz.....
Volgende keer moet je maar gewoon weer mee, enne Thirz ook natuurlijk, vind het nog steeds gek als ik zonder jou ga stappen, nadat we jarenlang altijd met zn tweetjes uitgingen.

Met mn enkel gaat het gelukkig beter, is niet dikker of blauwer geworden, kan ook gewoon normaal lopen, pols doet nog wel zeer, maar nadat Bianz aan de telefoon heeft gezegd dat als hij morgen nog zeer doet ik naar de dokter moet omdat er wel eens een ontsteking kan zitten heeft hij/zij/het (wat is je pols eigenlijk) geloof ik bedacht weer normaal te doen, want de pijn is echt veel minder ineens.....volgens Chris had Bianz gewoon goede straling....... OK dan!

Thirz, ben nu helemaal benieuwd naar je weekend verhalen, loslopende koeien, cocktails, wild paard, dat was zeker een top weekend zoals je al smste......

oh ja, Bianz, denk dat k Saartje stiekem al wat eerder kom bewonderen, spreken we nog ff wat af voor van de week.....

ga er weer vandoor, ff uitzoeken waar ik van de zomer naartoe ga met vakantie......nou ja ik, samen met Chris dan wel...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:58

Haha Mariekje, ik heb je pols gewoon even ingestraald ála JoBianza, dus dat komt goed hoor! Die doet morgen helemaal geen pijn meer Clown
Hardstikke leuk als je Saartje nog eerder even wilt komen bewonderen, alleen wordt het dan wel een beetje passen en meten qua tijd ben ik bang: ik moet echt zondag m'n scriptie af hebben en ik heb al een hele hoop afspraken staan, zoals 2 dagen naar Janis, naar de tandarts, eters op woensdag en donderdag en vrijdag naar Nero: heel efficiënt he?! Maar ergens is het vast wel in te passen hihi; wanneer heb je tijd? Toevallig vrijdagavond even? Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 08:52

haha, JoBianza Clown
Nouja, super dat de straling van Bianz zo goed werkt! en zélfs via de telefoon! Ja doe je goed Bianz!
*of je pols is stiekem gwoon bang van de dokter Vork "WHA! dokter? hoorde ik dat nou goed? Dókter? Ben al braaf, ben al braaf: deed ik auw dan? Schijnheilig "
hihi Clown

Phoe drukke planning dan idd Bianz, wel leuk zo'n week Lachen Suc6 iig met je scripte! En ondertussen nog diep nadenken over een leuk thema hè Knipoog

Super zusje dat je enkel ook niet dikker is geworden enzo! Gelukkig maar! Stelletje.. beetje op je enkel gaan springen Rolleyes

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:19

hihihi, voor het eerst van mn leven heb ik een zus, dat dat op je 23ste nog kan gebeuren, geweldig toch......... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:30

Tjonge ik heb echt het idee dat ik hartstikke veel mis, als ik die uitgaansverhalen van jullie lees...

Gefeliciteerd Cis met het behalen van je ruiterbewijs!

Nog steeds geen veulen...
Maar ik hou jullie op de hoogte!

Nog 1 weekje vrij, en dan ga ik weer werken, ga dus nog even van mn laatste weekje genieten.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:34

Laat Voice nou eens opschieten met dat veulen Nel Knipoog!
Ik ben afgelopen vrijdag nog bij Annemarie geweest, Rick is echt al een grote baby joh!!!
Heb je zin om weer te gaan werken?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:35

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 11:47

Mariekje22 schreef:
hihihi, voor het eerst van mn leven heb ik een zus, dat dat op je 23ste nog kan gebeuren, geweldig toch......... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

haha nouja, ligt er een beetje aan wat voor zus je er bij krijgt hè Schijnheilig Maar t leuke is, je hebt er meteen een óudere zus bij Vork

Leuk hoor Bar! Ben benieuwd naar t resultaat Ja Doe der maar de groeten Clown

Nog steeds geen veulen.. tjee.. zal tog nie gebeuren dat we straks met zn 3-en op 1 dag jarig zijn hè *Vast nie dat Voice zo lang kan wachten Haha! *

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:57

Haha ik was al bang dat Daniël op mijn verjaardag geboren werd, want dat had kunnen gebeuren...
Misschien dat Voice wel jullie verjaardags-datum uitkiest Knipoog

Vanmiddag om 2 uur heb ik mn eerste E achter B les, ben best een beetje zenuwachtig!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 11:58

whaha, wie weet, wie weet. Is best een leuke dag om jarig te zijn hoor, hè Bianz? Clown

Oeh spannend! suc6!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:51

Hoi, hier even goed nieuws: Voice is aan het kegelen, dus de melkproductie is al op gang, het wordt steeds spannender!!!!!

Zo Bar: Dat is spannend, succes!
Ja ik heb wel zin om te gaan werken, want hele dagen thuis zitten en luiers verschonen, drinken geven en troosten is ook niet altijd alles. Maar gelukkig zijn er ook heel wat momenten dat hij flink aan het lachen en gillen is, en daar wordt ik wel heel erg blij van!
Maar 2 daagjes in de week effe lekker tussen de paarden is ook wel eens lekker!

Nou vanavond ga ik even kijken bij voice en natuurlijk horen jullie het meteen als er weer meer nieuws is!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:51

Ik ben zo benieuwd hoe Voice dr beebje eruit zal zien!!!
Net mn eerste E achter B les gehad, had nog nooit met aanhangen gereden maar het ging gelijk al best goed. Hopen dat ik niet te veel lessen nodig heb, scheelt namelijk veel geld (49 euro per les!!!).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 15:59

Citaat:
O ja, voor iedereen die het nog niet weet (kan bijna niet na al mijn verhalen) maar dinsdag komt mijn kitten, genaamd Saartje! Ik heb er al zo'n zin in, kan niet wachten!

en en en? is ze er al? * Dinsdag is best een ruim begrip*
Ik ben egt benieuwd! Ze is vast nie bang voor de camera, dusse foto's? Pling

Spannend Nel! Komt t veulen kindje van Voice weer een stapje dichterbij! Hyper!

Bedenk me net, Luna is natuurlijk ook gedekt.. Ben benieuwd of dat nou gelukt is eigenlijk &stel dat t gelukt is, hoe het dan verder gaat met Luna. Want was ze nu nog steeds kreupel? of is ze gwoon nog ziek zegmaar?

gelukkig dat het wel goed ging Lachen Hopen dat je idd nie te veel lessen nodig hebt Bar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:02

Luna staat sowieso niet meer bij ons op de manege, ze heeft er maar heel kort gestaan...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 16:06

ja Luna staat al weer een hele poos op Paardoes terug Knipoog
maar toen ze terug kwam had ze koorts en was ze ziek ofzo? En voordat ze naar Prooyen ging was ze geloof ik al kreupel. En nu staat er nog steeds "kreupel" achter haar naam, dus vroeg me af of ze egt kreupel was, of dat ze niet mocht lopen vanwege t feit dat ze ziek was...