En springen Cait? 80 parcours moet Ivy en jou toch wel lukken? Ik vind dressuur ook niks hoor
Had ik hier verteld, heb er 2 ribben door gekneusd Dus intake werd verzet en nog 1 week rust en dan mag ik weer rijden Maarja Lesley sprong verder super die dag dus i don't care haha, en heb daarna nog de estafette gereden en we hadden gewonnen
Thamar, Iwan is kreupel op het moment nog steeds. Waarschijnlijk zit het in z'n hoef, da komt zo snel mogelijk. Dus hopen voor Iwan dat 't snel over is, hij mag dan in de 20 zijn maar vind stilstaan 10 x niks haha
En springen Cait? 80 parcours moet Ivy en jou toch wel lukken? Ik vind dressuur ook niks hoor
dressuur is best leuk hoor (vooral als het goed gaat ) ik had zaterdag weer les en het ging echt heel goed, soms voel ik me gewoon anky op die knol ik vind het nu heel jammer dat ik niet meer start..
Ben ik 't mee eens, maar met Lesley is het echt niks Mijn doel is met het rijden, ik ben pas klaar als ze ontspannen d'r rondje loopt, ik werk nog lang niet aan andere dingen omdat ik vind dat ze eerst constant en ontspannen moet worden.
_Caitlinnn
Geplaatst: 04-06-12 09:19
Oja dat van die ribben had ik op facebook gelezen Claire, wel erg hoor bahbah! Ik bij jullie een body niet verplicht met springen?
Ik moet bij de paarden starten he, dus een B parcour is dan al 1 m.
Nope niet verplicht, gelukkig. Ken ook maar 1 iemand bij ons op stal die er altijd eentje omheeft, bijna niemand heeft er een Vind 't ook echt niet zitten dus ben blij dat 't niet verplicht is
als je een goed passende hebt en dicht op je lichaam draagt dan zit het aardig hoor. Ik vind mijn veiligheid boven de leukigheid gaan. Had ik hem de keren maar om dat ik gevallen was, had ik nu geen pijn gehad als ik moe word..
Bij ons is het ook neit verplicht maar was ht bij de Haflingerdagen wel.. en vond dat niet heel raar opzich Ik heb er dus nu ook 1 aangeschaft, een relatief duurdere body maar die wel opzich fijn zit. Dus ik vind het niet heel erg om hem aan te doen
Maar ik zeg eerlijk, ik was vorig jaar de enige tijdens de JT die geen body droeg
maar dressuur hoort er wel bij, of het leuk is of niet, toen ik intensief dressuurde ging het springen ineeens ook super goed.
verder heb ik op cc bij het springen (en de cross is verplicht) altijd een bodyprotector om, het zit niet lekker maar ik ben ook een aantal keer serieus gevallen dat ik geluk had dat dat ding om heb. in mijn klas zit er ook een meisje dat MET cap gevallen is en een schedelbasisfractuur had, ze heeft heel veel geluk gehad dat ze geen blijvende schade heeft overgehouden.. sindsdien doe ik ook gewoon altijd een cap op, dan maar liever even ongemakkelijk rijden
Ik heb gewoon geen plezier in het Dresuur.. Vind af en toe een onderlinge proef leuk, en heb het officieel starten geprobeerd maar het word hem denk ik niet het is vooraf zo'n gevecht tussen mij en mn paard , en dat wil ik gewoon niet. Thuis loopt ze met gemak een B proef rond maar op ander terrein is ze echt een draakje.
goed bezig loes, begrijpelijk. Vaak is het wel zo, eerst moet er echt wat ergs bij iemand gebeuren IRL en het vertelt. Zie het veel gebeuren en rijd zelf ook niet altijd, in de lessen alleen op dakar (springen) thuis eigenlijk nooit. Op jip ook niet in de lessen, maar op wedstrijd altijd. Andere omstandigheden etc. En als ik weet dat we met de les omhoog gaan doe ik hem wel aan.
het is idd wel zo dat je eerst iemand moet kennen voordat je zelf het gevaar ziet en we worden ouder en wijzer (en misschien ook een beetje verstandiger)
caitlin, dat is erg jammer idd, achja springen is ook gewoon leuker
Met een bp heb ik altijd het gevoel alsof ik een ingeblikte garnaal ben Heb eigenlijk pas 2 jaar geleden voor het eerst een bp aangehad, op Poelenburgh was het verplicht met springen. Daarvoor sprong ik eigenlijk nooit, is niet zo op onze manege, en ook niet erg confortabel met een westernzadel Achja al die 9 jaar nog geen ribben gekneusd oid, eigenlijk nog nooit iets gebroken/gekneust met rijden.
mijn bp heeft een hele mooie vieze schaaf plek door een schuiver die ik gemaakt heb, en mn moeder wilt hem niet schoonmaken want zo blijf ik herinnert aan het feit dat dat ding mij op dat moment wel even gered heeft..