Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
Ik zei tegen hem dat ik niet volledig mee kon gymmen in verband met m'n teen, gelooft hij me niet en moet ik eerst m'n schoen en sok uitdoen om het te laten zien.
Alsof ik het sta te verzinnen en expres op de buitenkant van mn voet loop.
Annie_ schreef:AAh zo lief kolibries zijn die nou echt heeeel klein ? :d
, als je der te lang naar keek werd je misselijk 

esiebessie schreef:Chimpsssss.![]()
Pff, mijn gymleraar sucks.Ik zei tegen hem dat ik niet volledig mee kon gymmen in verband met m'n teen, gelooft hij me niet en moet ik eerst m'n schoen en sok uitdoen om het te laten zien.
Alsof ik het sta te verzinnen en expres op de buitenkant van mn voet loop.
skyline schreef:Annie_ schreef:AAh zo lief kolibries zijn die nou echt heeeel klein ? :d
Jaa , die ik heb gezien wel , en snel joh, als je der te lang naar keek werd je misselijk
wel zonde dat ze niet voor bezoekers te zien zijn .
Erwaarschijnlijk de komende 6 jaar ook nog niet worden
Maar mij is verteld dat je ze ook van 20 cm groot heb , en de kleinste zijn zo groot als hommels
Annie_ schreef:skyline schreef:Jaa , die ik heb gezien wel , en snel joh, als je der te lang naar keek werd je misselijk
wel zonde dat ze niet voor bezoekers te zien zijn .
Erwaarschijnlijk de komende 6 jaar ook nog niet worden
Maar mij is verteld dat je ze ook van 20 cm groot heb , en de kleinste zijn zo groot als hommels
Aah super schatig ! Jammer dat ze nog niet te zien zijn !

Ben 3 dagen niet geweest, heb 'm zoooo gemist
..
Marjolein29 schreef:Sjeezus!!!! Die K.U.T KNHS!!![]()
![]()
Heb lang geleden lidmaatschap opgezegd krijg ik nu een rekening via een incassobureau.
Via email opgezegd en nog over gebeld, kon allemaal via email geen enkel probleem.
Hartstikke lang geleden dus inmiddels verhuisd, blijkt dus dat ze naar alle waarschijnlijkheid rekeningen naar mn oude adres hebben gestuurd en nu heeft een incassobureau mn nieuwe adres gevonden. IPV dat de KNHS dan mij even een email stuurd maar nee hoor waarom makkelijk doen als het moeilijk kan! Heb de bevestigingsemail dat alles is opgezegd ook niet meer dus dat wordt wat.
Nou vanavond songfestival kijken en even relaxen.
Marjolein29 schreef:Hey Noortje,
Wie doet Xander als jij niet gaat dan?
Heb foto's gezien van Oebele tijdens een wedstrijd in Bergen!![]()
Moet ze even zien te krijgen (ze staan op een website ergens) en dan stuur ik ze wel naar je.
Bevalt het werk wel ondanks dat je helemaal stuk bent erna?
Ben benieuwd naar de foto's! 
hoop dat je niets hoeft te betalen als je de situatie gewoon uitlegt!
Eentje met kaas en spek en eentje met vanilleijs en stroop.
En toen zat ik vol.