Leuk lucy! Het is vandaag ook weer super weer, Maar ik ga vanavond even heb gisteren toch al wel een eind gereden en ga dan misschien even rustig in de bak wat rijden.
aaaah ik had een heel verhaal gaat ie ineeens naar de vorige pagina, maaar ik was wel een beetje zenuwachtig, ging niet stotteren, maar had het wel heel erg warm, dus waarschijnlijk had ik een mega rood hoofd haha. we hadden voor ons pws (het ging over PTSS(post traumatische stress stoornis) bij veteranen) met een veteraan, een meneer die therapieën verzon en een hypnose-therapeut gepraat en alle 3 waren ze er! het was zo leeuk, zo fijn dat ze dan soms even knikte en eentje heeft ons zelfs als we in die richting gaan studeren een stageplek aangeboden!! dus was heeeel blij. morgen begint mijn toetsweek, dus ben lekker aan het leren, jippieee haha
Evelijn
Geplaatst: 09-02-11 15:24
Heeft de vis al een naam Marieke? Simone, wat vervelend met je autootje... is hij erg stuk?
Ik heb de hele ochtend voor de kleuters gestaan. Was wel even wennen... waren er bijna 30 en dan zijn er nog een paar ziek. Morgen en overmorgen weer misschien dat ik ze dan wel aan het werk krijg.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 09-02-11 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt
haha kleuters zijn wel schattig, (somheelsoms) Maar lijkt me idd ook best wel lastig om les te geven, allemaal van die eigenwijze drollen in de klas en dan proberen ze iets wijs te maken xd ( vooral onze klas is echt erg)
Leuk van je vis! Die van mij heten Flappie en Pluisje hahaha :p krijg (als het goed is) voor me verjaardag een nieuw aquarium inclusief lichtbak etc word ook wel tijd want Flappie is behoorlijk groot aan het worden. Heb nu tussenuur en daarna uurtje wiskunde waarbij we niks doen.
Wie weet of het morgen ook zulk lekker weer word? Hoop het wel want dan ben ik de hele middag op stal..
Eeen wolke met 1 drupje, Bij ons zijn het er twee dus je treft het! 's Morgens blijft het droog en 's avonds en 's middags gaat het regenen met wel twee drupjes en een wolk..