Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:wordt geen opschieter vandaag.
kreeg net bericht dat moon morgen gehaald wordt. en dan smiddags keuring troyk. dat is dan hopelijk weer een lichtpuntje.
ble ben helamaal van de rel.
je weet het wel maar je schuift het voor je uit.
mm nu gaat het dan toch gebeuren. diep ademhalen.

kreeg net bericht dat moon morgen gehaald wordt. en dan smiddags keuring troyk. dat is dan hopelijk weer een lichtpuntje.
. Tja, en ook succes met de keuring, ik ga voor je duimen. Nicole1995 schreef:Zo eerst ff onder de zonnebank,voel me spieren in me benen na de les van vanmorgen en dan lekker douchen.Daarna de bovenverdieping doen,gister beneden al gedaan incl.bedden.En me erker weer gezellig gemaakt met voorjaars dingetjes na de kersttroep gezellig weer.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Zo eerst ff onder de zonnebank,voel me spieren in me benen na de les van vanmorgen en dan lekker douchen.Daarna de bovenverdieping doen,gister beneden al gedaan incl.bedden.En me erker weer gezellig gemaakt met voorjaars dingetjes na de kersttroep gezellig weer.
Altijd weer lekker he, als de kerstspullen weer opgeruimd zijn.
Nicole1995 schreef:Zo eerst ff onder de zonnebank,voel me spieren in me benen na de les van vanmorgen en dan lekker douchen.Daarna de bovenverdieping doen,gister beneden al gedaan incl.bedden.En me erker weer gezellig gemaakt met voorjaars dingetjes na de kersttroep gezellig weer.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Zo eerst ff onder de zonnebank,voel me spieren in me benen na de les van vanmorgen en dan lekker douchen.Daarna de bovenverdieping doen,gister beneden al gedaan incl.bedden.En me erker weer gezellig gemaakt met voorjaars dingetjes na de kersttroep gezellig weer.
hihi, tja, je was wel hard aan het werk met nicolletje!!!!

_sandra schreef:poeh, dacht dat ik mijn portemonee op manege was verloren, met veel geld erin! iedereen aan het zoeken geslaagd!
belt mijn moeder dat ze m'n portemonee op trap had liggen. was ik ff opgelucht!!!!

Shenavallie schreef:Ik werd vandaag door de zus van dat meisje dat zo naar van Elza gevallen wasaangesproken: Pino wordt deze week ingeslapen. Het gaat niet goed met het beestje, maar het kan pas donderdag. Arme Pino, moet ze nog langer wachten...
Shenavallie schreef:Ik werd vandaag door de zus van dat meisje dat zo naar van Elza gevallen wasaangesproken: Pino wordt deze week ingeslapen. Het gaat niet goed met het beestje, maar het kan pas donderdag. Arme Pino, moet ze nog langer wachten...
xan schreef:_sandra schreef:poeh, dacht dat ik mijn portemonee op manege was verloren, met veel geld erin! iedereen aan het zoeken geslaagd!
belt mijn moeder dat ze m'n portemonee op trap had liggen. was ik ff opgelucht!!!!
Ohh gelukkig, ik heb nog de hele bodem van de longeersingel af lopen zoeken.
Ik dacht dat je daar misschien ook nog had gelopen.
Ik hoorde dat er een HELEBOEL !!!! geld inzat