Jaaaaa ik ben naar buiten geweest met hem!! Vooral veel gestapt, 2 stukken gedraafd waarbij hij 1 x aangegaloppeerd is! Ook laten galopperen :d Ben zoo trots!!! Hij heeft t super gedaan!
Heb vandaag even van die voerbakken gekocht die je aan de muur op ken hangen en een hooinet. Ze hadden het gauw door hoe ze uit zoon bak moesten eten ookal vonden ze het wat spannend
Hoorde vd vrouw die ze daar aan huis heeft dat ze heel brutaal vanochtend al aan het hiniken waren dat ze hun portie hooi wel eerder wilde hebben En die hebben ze dus ook eerder gehad verwende mannen zijn het!
Fijn dat het buitenrijden goed is gegaan (zelfs scooterproof toen ik aankwam )
ThessaKeizer
Geplaatst: 31-10-10 17:51
Stoere Melissa en Cliche Zo lekker mer bernadet en Amanda naar shabu shabu, heerlijk!!!! Vandaag weer les gehad met aike en dat ging heerlijk!! Vakantie zit er nu echt zo goed als op, morgen weer werken
oudaccountx
Geplaatst: 31-10-10 17:55
Zo ik ben hard aan het leren jongens!
Lijk net een nerd..
__Melis__
Geplaatst: 31-10-10 19:55
Ben zo blij dat het goed ging! Hij was heel stoer, zelfs stukjes voorop geweest als Tosca niet meer durfde! 1 keer schrok hij heel erg van tosca, die raakt z'n buik aan, maar hij maakte alleen een huppeltje en dat was het... Later schrok hij nog een keer van tos, toen ze op de plaats ging galopperen, toen dacht ik even dat hij de greppel in zou gaan, maar hij stond gwn weer stil! Knappe man! Mijn geluk kan niet meer op!
Banjer
Lid Nieuwsredactie