Gewoon mijn mond dichthouden mbt die werkdagen helpt niet. Leidinggevende kan uren door het roostersysteem ook in haardsteen zien! Lekker gereden Antoinette? Mocht je weer op Arko?
Hier vanochtend weer hardgelopen, 4.8km!
En het leukste voor het laatst: heb mijn toets gehaald en ben helemaal klaar met het theoriegedeelte van de opleiding!
gefeliciteerd Milou! Wat goed van je! Schijnt het zonnetje nu?
Ja ik heb lekker op Arko gereden, echt zo'n fijn paard. Ik heb hem geprobeerd te borstelen maar dat was geen succes . Oh en ik heb me 27/01 opgegeven voor een buitenrit, een rustig ritje voor mensen die het rustig aan willen doen .
Heb nu twee keer een antwoord van je Antoinette! Fijn dat je lekker hebt gereden op Arko! En ja, op stal blijft het een moeilijk paard! Je hebt het iig geprobeerd! Het zonnetje heeft geschenen vandaag. Alleen om een uurtje of half drie stak er een windje op en trok het dicht. Maar wel vanaf 11u in de zon gelegen!
Wat een fijne rit, ook wel heel speciaal zo met die sneeuw (en heel koud, haha). Antoinette, je hebt concurrentie! Arko is echt een leukerd. Hij had er ook best zin in geloof ik. Tijdens een galopje riep ik voor de grap jihaa. Nou jihaa deed hij Nu weer lekker warm thuis, was echt verkleumd.
Fijn dat je zo lekker gereden hebt! Arko is in de bak ook echt heel leuk! Alleen op stal.... Heb je hem zelf gezadeld? Ik ben vanmorgen even met Jock naar het strand geweest, het was.... Koud! Ik kan me best voorstellen dat jullie verkleumd waren met de sneeuw!
Saskia89
Geplaatst: 20-01-13 19:29
Ja, wilde echt zo snel mogelijk naar huis om onder de douche te gaan staan Was het vanmorgen ook zo lekker rustig op het strand?
Nee, niet gezadeld. Wist toen nog niet op wie ik zat. Dus heb willekeurig een paard gepoetst en gezadeld... Ronny pony! Heb Arko wel eens eerder gedaan. Kwam ik een keertje langs, riep Aad dat ik Arko wel mooi kon doen. Hij stond toen nog in een box, volgens mij ging dat wel beter...
antoinetje
Geplaatst: 20-01-13 20:35
Hij is niet altijd 'zo' geweest. Heb je zijn dek wel gedaan? Dat durf ik ook al niet! Ik heb hem wel een keer in een box gepoetst dat ging toen wel goed. Zadelen hebben ze toen voor me gedaan.
Vanmorgen was het zalig op het strand, wel koud hoor maar zo mooi!
Dat hoop ik ook, Milou! Wilde je eigenlijk al facebooken, maar daar heb je ook zo weinig aan hè!
Ja, zijn dek heb ik wel opgedaan, maar naast mij stond iemand een beetje benauwd te doen over hem, dus ik kreeg opeens hulp, haha. Ik vond het niet eng, maar aangezien ik hem niet zo goed ken, doe ik wel een beetje voorzichtig... Eigenlijk dacht ik dat hij ook nogal bijterig was, maar dat deed hij dan weer niet.
Nee bijten niet, het zijn die vreselijk lenige benen waarbij ik uit de buurt blijf! Ik heb 1 keer een poging om zijn deken op te doen gedaan en moest toen heel snel aan de kant springen. Het is dan ook bij een poging gebleven
Nee Arko is het enige paard wat volgens het bordje alleen door personeel gezadeld mag worden. Verder weet ik het eigenlijk niet want ik rij altijd op Arko. Ik heb ook een keer op Adje gereden dat was ook leuk. Binnen op Tsjimme maar die vond ik nog best lastig met linkergalop. Ronnie lijkt mij ook leuk, oh en Zaron lijkt me ook leuk!
Zaron is idd een tuiger maar een mooi paard! Schijnt ook braaf te zijn . Adje is een lekkere eigenwijze hafdinges maar lekker koel in zijn hoofd. Tiesto is wat springereger geloof ik, het schijnt dat hij met Paco te vergelijken is maar die heb ik ook nooit gekent.
O, dan is hij leuk! . Zaron klinkt ook leuk. Die ging nu niet mee.
Bob was in het begin nog een beetje druk, maar toen hij eenmaal liep, ging dat ook goed. Avalon een beetje schrikkerig af en toe en verder hadden wij de brave optocht mee
Zo dan! Ik ben weer in ons koude kikkerlandje! Hele schok qua temperatuur ! Wel vertraging.....vliegtuig heen kon niet op tijd weg omdat er nodig sneeuw geschoven moest op Schiphol! Uiteindelijk met een uurtje vertraging vertrokken. De slapstick van de kudde Hollanders in alicante houden jullie nog tegoed! Hier op Schiphol de hele colonne sneeuwschuivers klaar zien staan....was een mooi gezicht. Daarna de taxi en nu lekker gaan slapen! Saskia en fenna dus een koude, maar leuke rit gehad! Sas op Arko, en op wie mocht fenna? En avalon liep dus al weer mee? Die stond voor mijn vakantie nog kreupel......