Goedemorgen! this weer lekker weer, hopen dat t zo blijft!
AnitaJoeri
Geplaatst: 05-04-10 09:09
guten morgen.
Nou mijn feestje met het paasvuur bij de brandweer was erg gezellie.Veel te veel gedronken,bier en snaps.Als je van zoveel mensen wat krijgt is het ook moeilijk weigeren,ook weer van de burgemeester,ga ik natuurlijk geen nee tegen zeggen hihi. Ook nog braadworst met ketjup gegeten en die er weer lekker uitgekotst pffffffffffffffff.
Dames van net onder mijn leeftijd hoop dat jullie een leuke rustige paasrit hebben en niet zoals ik met Joepi.Daar ga ik trouwens ook mee naar het bos vanmiddag.Jet en Kaar jullie hebben weer heel wat gemist gisteren en eergisteren hier hahaha
goeie morgen! Het is zeker lekker weer! Als lhet goed is blijft het zo tot vanmiddag, daarna krijgen we weer wat regen... Wil strakjes nog evem rijden op mn kleine dressuur baby hij deed het gisteren zo knap
is er verder npg nieuws ?:P xxx pressie
amber2202
Geplaatst: 05-04-10 10:15
Goedemorgen!!
Welkom in de topic en op stal Chanel
eehhmm ff tussendoor.. Amber en Clover waren in de verkeerde boxen teruggezet zaterdagavond..
nou ik gaat ff paasontbijten en dan weer om 12uur autorijden!
okeej, dat wist ik niet jammer, ik ben er ook zo. Ga ff douchen enzo en dan ga ik. Wil nog een proefje oefenen vandaag , maar op je paard lezen wat je moet doen is zo lastig hahahaaha nouja misschien kom ik je nog tegen vanmiddag! Xxx
hahah.. ja dat is niet echt handig ::P nouja, je weet hoelaat ik er ben als je dan nog aant rijden ben kan ik je ff voorlezen ga nu gauw de auto instappen l)
zo ff aant bijkomen van het rijden net. Marjo wilde wel even voorlezen en mn vriendje deed filmen. Voor mn gevoel ging het wel, filmpje zag er weer beter uit dan het voelde hahaha. De galop word met kleine stapjes ook steeds beter. Morgen heeft wannadoo lekker een dagje vrij denk ik
vanavond weer wat puntjes bedenken waar ik in de training rekening mee wil gaan houden. Nu ff stalletje mesten en voer klaar zetten. Heb thuis nog zat te doen hihi. Zaterdag ben ik er niet dan ga ik naar londen. Ik ga wat doen anders word ik lui hahaha
Ooh, dus je hebt wel ff kunnen oefenen ik ga me zo omkleden en richting stal.. ff rijden in de bak, misschien eigenlijk ook wel ff longeren.. kweet nog niet
vreselijk zo'n niksdoedag! heb ook nergens zin in.. zit je lekker weer thuis na autorijden, moe tje weer de deur uit!..
Chiron_
Geplaatst: 05-04-10 17:06
vandaag heeerlijk gewandeld met beaut
@ Marjo, Ik wist niet waar ie lag, en ik kreeg marlene niet te pakken. Komt anders nog wel een x. Maar alvast heeel erg bedankt.
Ik had een vraag Zondag komt Vesra misschien terug. Maar ik ben opzoek naar waar ik een trailer kan huren Iemand tips ?
AnitaJoeri
Geplaatst: 05-04-10 18:28
Zo hoe is het met jou xeen.Dat Ves weer terug komt en nu.
Met Joepi heerlijk nieuw stuk bos ondekt.Was samen met Norbert en we leken wel een paar sombies na het feest gisteravond haha. Joepi was erg voorwaarts,maar gelukkig weer helemaal normaal.Kon weer galoperen met een lange teugel.Gelukkig.
Hoe is het met de dames van de paasrit bij jullie gegaan?
Ga nu ff lekker zonnebanken[lees:slapen]
Binar
Geplaatst: 05-04-10 18:33
Aman en ik hebben ook heerlijk gereden, rondje zandweg. De heren waren lief, wel voorwaarts en hadden er wel zin in... De galop op de heenweg ging beetje bij beetje wat harder, stouterds Terugweg een heerlijk beheerster galopje gedaan
lekker hoor nous en aman! hetw as best oke weer vandaag hier en daar een drupje , maar bijna niet noemenswaardig morgen heeft baby vrij , dan ze ik de paardjes binnen met marjo en dan krijgt hij een lekker poetsbeurt misschien ga ik nog wel een stukje wandelen. dan ben ik lekker woensdag weer vrij, donderdag werken vrijdag vrij, vrijdag avond naar londen zondag ochtend terug met andere woorden ik werk maar twee dagen hahaha heeeeeeeeeeerlijk (l)
anders zou je een trailer kunnen huren bij sta-rho in rhoon . kost 25 euro per dag moet je wel zelf een auto met trekhaak hebben en iemand met e rijbewijs en ervaring met het rijden van paarden.
anders inderdaad paardentaxi , rekent 1 euro per kilometer, vanaf bleiswijk. hangt er dus een beetje vanaf waar ze staat?