Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:nou jongens, ff mijn verhaal kwijt. was vandaag raak op manege. ik reed met mav in de bak, samen met linde van nicole. tom was empire aan het uitmesten, met paard op stal. hij deeed deken van paard goed, waarop empire reageerde. hij trapte met twee achter bene tegelijk naar tom. die werd op zijn ribben geraakt. hij kon uit stal komen, maar had helemaal geen lucht meer. heb snel chantal geroepen, die hem zo goed mogelijk probeerde te helpen. urline was er gelukkig ook, die heeeft snel 112 twee gebeld. politie en ambulance kwamen gelukkig snel. linde is met tom mee de ambulance in gegaan. ze smste me net. tom heeft 4 gebroken ribben en is op de IC opgenomen. ze zijn bang voor inwendige bloedingen. begreep dat hij door een scan moet om het uit te sluiten.

_sandra schreef:en dan gelijk een vraag voor ate; wil jij dan de foto van willie uitprinten en plastificeren!!! hij wil de foto dan net als nadine op zijn stal maken , en eigenlijk ook 1 voor op zijn kastje!!!! zou super zijn!
_sandra schreef:VOOR IEDEREEN DIE ZIN HEEFT!!!!! VRIJDAG 27 NOVEMBER is er weer een kleding party op de manege! dit x met winter kleding, laarzen, jassen, vesten etc. dus voor de shoppers onder ons, hou die datum vrij!!! is op een vrijdag avond! in de kantine van manege!!!! en neem vooral iemand mee!!! hoe meer zielen hoe meer vreugt!!!!
_sandra schreef:en dan gelijk een vraag voor ate; wil jij dan de foto van willie uitprinten en plastificeren!!! hij wil de foto dan net als nadine op zijn stal maken , en eigenlijk ook 1 voor op zijn kastje!!!! zou super zijn!
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:en dan gelijk een vraag voor ate; wil jij dan de foto van willie uitprinten en plastificeren!!! hij wil de foto dan net als nadine op zijn stal maken , en eigenlijk ook 1 voor op zijn kastje!!!! zou super zijn!
Vind ik ook erg leuk idee hoor,al ben ik wel ietsje ouder maar je bent en blijft toch trots op je paardje toch??hihihi
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:VOOR IEDEREEN DIE ZIN HEEFT!!!!! VRIJDAG 27 NOVEMBER is er weer een kleding party op de manege! dit x met winter kleding, laarzen, jassen, vesten etc. dus voor de shoppers onder ons, hou die datum vrij!!! is op een vrijdag avond! in de kantine van manege!!!! en neem vooral iemand mee!!! hoe meer zielen hoe meer vreugt!!!!
Ik ben van de party,vorige keer leuk geslaagd
Tytje schreef:Jammer Sandra, ik kan niet komen op de kledingparty, vond het de vorige keer zeer geslaagd, heb veel reakties op mijn slippers gehad. Ik ben, hopelijk dit keer wel met Valentino, naar.....Drenthe. Herkansing we gaan het nog een keer proberen.
Bas moest weer komen, want Valentino ging weer de trailer niet in. Het is weer gelukt en ik heb weer wat geleerd. Ik was dinsdag aan het lessen bij de Amethyst en na de les weigerde Val de trailer in te gaan. We hebben terug moeten lopen (Val dravend en ik rennend) Was meteen een mooie training voor mij.