En Liquita ik doe Milton wel hoor zaterdag, ik zet Suus gewoon af op de manege vind ze ook wel leuk. toch bedankt voor het aanbod.
MiltonB schreef:En Liquita ik doe Milton wel hoor zaterdag, ik zet Suus gewoon af op de manege vind ze ook wel leuk. toch bedankt voor het aanbod.Hihi...blijkbaar wel
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:En Liquita ik doe Milton wel hoor zaterdag, ik zet Suus gewoon af op de manege vind ze ook wel leuk. toch bedankt voor het aanbod.Hihi...blijkbaar wel dan kan jij lekker gaan shoppen met je mannetje
MiltonB schreef:dan kan jij lekker gaan shoppen met je mannetjeJa, dan ga ik morgenmiddag niet...heb ik lekker alle tijd
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:dan kan jij lekker gaan shoppen met je mannetjeJa, dan ga ik morgenmiddag niet...heb ik lekker alle tijd kan je ze lekker even aanpakken
LIQUITA schreef:Ik heb nu lekker 4 dagen vrij en het wordt mooi weer, heelijk je hebt altijd baas boven baas hoor ik heb 5 dagen vrij nu
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:Ik heb nu lekker 4 dagen vrij en het wordt mooi weer, heelijk je hebt altijd baas boven baas hoor ik heb 5 dagen vrij nu Hahaha, lekker toch
Wij gaan zondag ook BBQen bij m'n ouders (die hebben een tuinhuisje in Almere). Denk dat half Nederland deze dagen wel gaan BBQen
LIQUITA schreef:Wij gaan zondag ook BBQen bij m'n ouders (die hebben een tuinhuisje in Almere). Denk dat half Nederland deze dagen wel gaan BBQen lekker hoor, we moeten het er ook echt even van nemen zoalang het nog kan.
hallo, ik ben vier en halve dag vrij hihihi. super dat ro bij rem kan blijven b, en gezellig dat je mee gaat. je kan ook nog mee hoor peet, als je toch wilt shoppen kun je vrijdag avond beginnen!!!!