LIQUITA schreef:winnitou schreef:Aha....zat al te kijken of deel 2 volgende week zou komen. Hihi, maar dat duurt dus nog evendas deel 1, deel 2 draait in de bioscoop
kan hem morgen wel voor je meenemen hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Ik kan met niet meer wanneer ik voor het laatst naar de bios ben geweest.
ATE schreef:heerlijk gereden wil volgende week weer
ga ook maandag een prive les rijden bij erna hopelijk leer ik er wat van hahahahahahhaahhahaa
ate heeft weer super gelopen nergens geen last van gelukkig
. LIQUITA schreef:ATE schreef:heerlijk gereden wil volgende week weer
ga ook maandag een prive les rijden bij erna hopelijk leer ik er wat van hahahahahahhaahhahaa
ate heeft weer super gelopen nergens geen last van gelukkig
Hahhaha, Jo wordt helemaal fanatiek. Leuk hoor, en ik ben blij voor jullie dat Ate weer OK is.
. LIQUITA schreef:Is het met voorlezen al een beetje opgelost? (lees net dat Sanne alleen in het begin van de avond kan voorlezen). Ik heb vanmiddag San voorgelezen bij het oefenen van het proefje. Ik lees niet graag voor, krijg er altijd de zenuwen van. Net zoals ik de zenuwen kreeg voor het zoeken van een voorlezer (voor mezelf). Gelukkig doet Erik het nu voor mij, en dat bevalt me prima.
B proefje vind ik ook veel moeilijker voorlezen, dan een M proef. B proef heeft veel meer tekst.