Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:15

IsabelvS schreef:
btw echt bijna iedereen is (14) of 15 of 16!

ik ben alweer 18, denk wel 1 van de oudste.
was ik vorig jaar ook :o :D :o

PrimaDonna_

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:15

MEIDEN OP NAAR PAGINA 200 !!! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:25

mar_leen schreef:
Week 1 (28 juni t/m 4 juli week 27)
JT:
JTC: mar_leen (marleen 20 1e x)
--------------------------------
Week 2 (5 t/m 11 juli,1 week 28)
JT:( bokt:mvs ) marie: 6e x, Esther 7e x, Frederieke 2e x, Isabel (bokt:isabelvs) 2e x, Mara 2e x, Ruth 1e x, Marit 1e x
PK:
-------------------------------
Week 3 (12 t/m 18 juli, week 29)
JT:
PK:
Week 4 (19 t/m 25 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (26 juli t/m 1 augustus, week 31)
JT: Olijkje(16) gaat samen met Carlijn (16), santotje (tijdens JT 15 jaar), Ik (Nathalie) neemt nog 4 vriendinnen mee. Ik ben 16, Natasja is 16 en Marjolein (die gaat voor het eerst) is ook 16, Lysette en Iris zijn 15. Natasja en ik zijn er dit jaar voor de 3e keer, Lysette voor haar 2e en Iris voor haar 4e haha. Superpaardje (Femke, 14 jaar, 2e keer op JT) Ga met mijn vriendin Gipsylover (Hanneke, 14 jaar, 1e keer op JT)
PK:
Week 6 (2 t/m 8 augustus, week 32)
JT:
PK:
JTC: christien (20) en eefje (20)

---------------------------------
Week 7 (9 t/m 15 augustus, week 33)
JT:Britt_Sisi (Britt, 16 jaar), Iris (vriendin van Britt), PrimaDonna_ (Evelien, 18 jaar), Dinniej, _Iris_Iris_ (Iris, dan 14), mitjuhh (Myrthe, 14), _Patriciaa (Patricia, 17jaar.), Liseef (17 jaar), Desiree_1993(Desiree, dan 16), Babico (Suus)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (17t/m 22 augustus, week 34)
JT:
PK:
----------------------------------
Week 9 (24t/m 29 augustus, week 35)
JT: Nevony (Vera), Colorado (isabella), Missy_ (Marjoke) en Selma, maar die zit niet op bokt
PK

Heb me er ok maar ff bijgezet ;)
Echt gaan er zoooo weinig mensen de 1e week ;) Als de site goed is bijgewerkt van het Reelaer is er die week gewoon nog 7 plek :D En er gaan er 14 mee per groep? Dan is het lkkr rustig :o
Ga gewoon al over 10 dagen :D En ga echt heel veel *-:) maken :P

Ben echt zooo benieuwd naar de paardjes :)) Heb nu een proefles op Diessel gereden vond ik ook echt heel erg lief maar wel te klein := Ben 186 en dan op een haffie dan kan bekand meelopen _O-

BTW nog meer mensen die 28 juni op Trec-Tocht gaan???

Hoi Marleen, vergeet je niet mij ook eventjes op de lijst te zetten ? En dacht dat Keira van bokt ook ging naar 1de Trec.
Ga namelijk ook naar 1 week van Trec, wel grappig hoe is gegaan want toen ik mij wou aanmelden zat de Trec al helemaal vol. Toen heb ik maar even de brutale schoenen aangetrokken om toch even contact op te nemen met Reeleart en toen blijkt dat ze mischien nog tweede week in wouden gaan plannen... en zo doende had ik mij toen aagemeld voor de eerste Trec.

Leuk dat je daar al ben geweest voor een proefles, ik ben ook wel erg benieuwd wat voor paarden ze daar hebben. En lekker dat zo kleine groep wordt :D. En hopelijke hebben ze voor mij leuke Fjord of Haflinger, heb er al zuper veel zin in. Al moet ik nog wel ander halve week nog hard werken, maarja op die manier gaan die dagen ook snel voorbij.
Zondag wordt nog wat, want die dag hebben ze hele leuke buitenrit op manege waar ik les waar ik zeker naar toe wil. Maar dan moet ik wel met de auto naar Reeleart om er nog op tijd te zijn. Zie wel hoe gaat, ik kan wel Landrover voor dagje lenen die kennis wel wilt terug rijden en dan neem ik mijn brommer wel mee voor zaterdag om terug te rijden. Maarja is wel duur rijden zo Landrover 4 wiel drive :\ ....

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 17:42

_BLOEMPOTJE schreef:
Jij gaat al snel marleen :oo

klote marie :(:)

_Iris_Iris_ schreef:
HOIIIIIIIIII :):)
dat is tentanis prik :))

tetanus toch? _O-

haha kan ook _O-

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:39

Afbeelding
sukkel :')

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:48

muwhahhaha _O-

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:50

maar je moet toegeven dat ze wel super lekker is :9

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:21

PrimaDonna_ schreef:
zo heb een opruimbui vandaag.
me kamer helemaal gedaan en me bedje verschoond, ruikt weer heerlijk naar bloemetjes :):)

Heerlijk is dat :+: !!

Stees; Wat balen :\

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:49

Waha die foto bij de berg, dat je zei leuk koppie heeft ie, dat kind voor je doet echt gaar _O-

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:33

haha lol

ja tetanus idd.. hoefde die nog niet aangezien ik daar nog voor ben ingeent, die prik geld kennelijk echt iets van 20 jaar!

ben net met de les naar t bos geweest, zat op perez zo'n heerlijk druk arabieren ding :P was vooral grappig. Ik en freekie waren namelijk eerst maar met zn tween (!!!) en zouden dus met de les na ons ( volwassenen) mee naar buiten gaan, toen kwam nog 1 meisje maar zijn we toch maar meegegaan.. was wel oke. Gewoon een lekker ritje :j

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:39

IsabelvS: Haha ja hij heeft zo'n lekker koppie daar, denk omdat Tommy al boven stond en hij helemaal gek van haar is ;)
Dat meisje voor mij die zat op magnum, en hij wou niet meer dus ze gaf hem telkens tikken op zijn kont XD

Mvs: Leeeeuk :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:39

NET BIJ SAM GEWEEST :):)
Ze ziet er super uit!
Is nog helemaal niet met haar gereden sinds 7 juni, dus ze heeft heerlijk even vakantie. Mijn moeder heeft wat foto's gemaakt dus ik ga even een topic openen :D :D :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:55

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:29

Joram schreef:
mar_leen schreef:
Week 1 (28 juni t/m 4 juli week 27)
JT:
JTC: mar_leen (marleen 20 1e x), Joram, keira,
Week 2 (5 t/m 11 juli,1 week 28)
JT:( bokt:mvs ) marie: 6e x, Esther 7e x, Frederieke 2e x, Isabel (bokt:isabelvs) 2e x, Mara 2e x, Ruth 1e x, Marit 1e x
PK:
Week 3 (12 t/m 18 juli, week 29)
JT:
PK:
Week 4 (19 t/m 25 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (26 juli t/m 1 augustus, week 31)
JT: Olijkje(16) gaat samen met Carlijn (16), santotje (tijdens JT 15 jaar), Ik (Nathalie) neemt nog 4 vriendinnen mee. Ik ben 16, Natasja is 16 en Marjolein (die gaat voor het eerst) is ook 16, Lysette en Iris zijn 15. Natasja en ik zijn er dit jaar voor de 3e keer, Lysette voor haar 2e en Iris voor haar 4e haha. Superpaardje (Femke, 14 jaar, 2e keer op JT) Ga met mijn vriendin Gipsylover (Hanneke, 14 jaar, 1e keer op JT)
PK:
Week 6 (2 t/m 8 augustus, week 32)
JT:
PK:
JTC: christien (20) en eefje (20)

---------------------------------
Week 7 (9 t/m 15 augustus, week 33)
JT:Britt_Sisi (Britt, 16 jaar), Iris (vriendin van Britt), PrimaDonna_ (Evelien, 18 jaar), Dinniej, _Iris_Iris_ (Iris, dan 14), mitjuhh (Myrthe, 14), _Patriciaa (Patricia, 17jaar.), Liseef (17 jaar), Desiree_1993(Desiree, dan 16), Babico (Suus)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (17t/m 22 augustus, week 34)
JT:
PK:
----------------------------------
Week 9 (24t/m 29 augustus, week 35)
JT: Nevony (Vera), Colorado (isabella), Missy_ (Marjoke) en Selma, maar die zit niet op bokt
PK

Heb me er ok maar ff bijgezet ;)
Echt gaan er zoooo weinig mensen de 1e week ;) Als de site goed is bijgewerkt van het Reelaer is er die week gewoon nog 7 plek :D En er gaan er 14 mee per groep? Dan is het lkkr rustig :o
Ga gewoon al over 10 dagen :D En ga echt heel veel *-:) maken :P

Ben echt zooo benieuwd naar de paardjes :)) Heb nu een proefles op Diessel gereden vond ik ook echt heel erg lief maar wel te klein := Ben 186 en dan op een haffie dan kan bekand meelopen _O-

BTW nog meer mensen die 28 juni op Trec-Tocht gaan???

Hoi Marleen, vergeet je niet mij ook eventjes op de lijst te zetten ? En dacht dat Keira van bokt ook ging naar 1de Trec.
Ga namelijk ook naar 1 week van Trec, wel grappig hoe is gegaan want toen ik mij wou aanmelden zat de Trec al helemaal vol. Toen heb ik maar even de brutale schoenen aangetrokken om toch even contact op te nemen met Reelear en toen blijkt dat ze mischien nog tweede week in wouden gaan plannen... en zo doende had ik mij toen aagemeld voor de eerste Trec.

Leuk dat je daar al ben geweest voor een proefles, ik ben ook wel erg benieuwd wat voor paarden ze daar hebben. En lekker dat zo kleine groep wordt :D. En hopelijke hebben ze voor mij leuke Fjord of Haflinger, heb er al zuper veel zin in. Al moet ik nog wel ander halve week nog hard werken, maarja op die manier gaan die dagen ook snel voorbij.
Zondag wordt nog wat, want die dag hebben ze hele leuke buitenrit op manege waar ik les waar ik zeker naar toe wil. Maar dan moet ik wel met de auto naar Reeleart om er nog op tijd te zijn. Zie wel hoe gaat, ik kan wel Landrover voor dagje lenen die kennis wel wilt terug rijden en dan neem ik mijn brommer wel mee voor zaterdag om terug te rijden. Maarja is wel duur rijden zo Landrover 4 wiel drive :\ ....

Hey leuk dat je ook de eerste week gaat :D
Wel handig dat je even de stoute schoenen heb aangetrokken ;)

Ik hoop dat het een kleine groep wordt, maar ben bang van niet :P Ik moet nog ffkes flink werken en dan moet ik zaterdag 27juni met de EHBO Roefelen (iets met allemaal bedrijven rondgaan) En dan zondag optijd weg om me rit vanuit het Brabantse land naar het Reelaer te komen :D
Wel leuk dat je eerst nog een rit gaat doen bij de manege waar je lest, waar rijd je? Ahh je woont ook in de buurt van het Reelaer? Das wel gemak! :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:44

Mar_leen: Ik denk dat de groep niet klein zal zijn, er staat namelijk op de site dat er bij sommige weken nog plek is maar alles zit bijna al vol. Meestal werken ze het rond de kampen zelf bij.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:44

_Iris_Iris_ schreef:
Afbeelding
sukkel :')

LIEEEEEF :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:46

Marleen,
Waarom denkje dat grote groep gaat worden ?
Standaard gaan er toch14 mensen mee met zo kamp, ik neem aan dat ze da toch wel in 2 groepen splitsen want met ze 14 + leiding lijk heeft meer weg van een Eper vierdaagse :p
Ach echt in buurt van Raalte woon ik jammer genoeg niet, van Amsterdam is meer dan 100km rijden, want anders was wel keertje naar toe gereden.

De manege waar ik les is de VPG-Amsterdam manege waar ik ook actief ben als helper. Goh, tja van buitenrit weet ik nog niet. Want ben vandaag voor 3de keer wezen afrijden voor mijn rijbewijs, eerste 2 keer ging super goed en desondanks hebben ze mij beide keer laten zakken, en nu had ik zo last van faalangst waardoor echt alles fout ging. Tja, echt goed balen en denk dat ik maar pas in augustus weer ga op pakken.

En denk dat ik mischien maar eerst aan slag ga met mijn andere plannen. Zo men ik relegmatig en ben ik van plan om voor koetsierbewijs te gaan. Zodat ik daarna op zoek kan gaan naar leuke Fjord als eerste paard die ook voor de kar beleerd is. (en ja mijn idee is dat ik dan ook zeker rijbewijs wil helpen wat zeker erg handig is als je paard ergens keertje naar toe moet rijden).

Maarja denk dat ik maar eerst even vakantie ga houden bij Reeleart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 14:41

:wave:

In een kampweek gaan 26 mensen mee, per groep 13+2 begeleiders :P.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:20

jeeej ben... ( tromgeroffel.........)

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:36

*\o/* Gefeliciteerd!

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:49

GOEDZO MARIE :oo

In een groep gaan idd 13/14 mensen mee + 2 leiding :j

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:50

De eerste week is inderdaad maar een kleine groep, dus geen 13 man per groep..
Er zijn namelijk nog maar heel weinig mensen die vakantie hebben die week!!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:51

GEFELICITEEERD!! :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:06

Gefeliciteerd :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:22

mvs schreef:
jeeej ben... ( tromgeroffel.........)

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD :D