Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Pebbs schreef:jaa, maar ze zullen niet raar gaan doen ofzo..
ze hebben dan wel zoiets van, tis je eigen keuze..
is wel heel anders trouwens als ik bijv. met een marokkaan aan zou komen ofzo
Ik denk dat als ze zien dat het een normale lieve jongen is en nederlands, haha dat ze het wel goed zouden vinden.
.
.

Jane_ schreef:Nou het gaat om de cultuur, ik merk wel dat marrokanen/turken/negers whatever heel anders zijn inhun doen en laten en tja ik val er niet op
.
Jane_ schreef:Geef mij maar een oerhollandse lekkere boerenjongen
Kirsten_S schreef:Nederlandse jongens zijn ook geen lievertjes, ze zijn allemaal anders en alleen op persoonlijke benadering te beoordelen. Dat is zo leuk met nederland, breekt een jongen met turke afgrond in, dan word er gezegd dat alle turken stelen..
Maar zodra het over een nederlander gaat en geen buitenlandse achtergrond heeft dan is het allemaal anders.

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Geef mij maar een oerhollandse lekkere boerenjongen
Volgens mij hebben we echt zoiets als dezelfde stijl als het om jongens gaat![]()
.
.
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Nederlandse jongens zijn ook geen lievertjes, ze zijn allemaal anders en alleen op persoonlijke benadering te beoordelen. Dat is zo leuk met nederland, breekt een jongen met turke afgrond in, dan word er gezegd dat alle turken stelen..
Maar zodra het over een nederlander gaat en geen buitenlandse achtergrond heeft dan is het allemaal anders.
Tja dat zijn van die stereotypes die heb je altijd
Jij denkt toch ook als je nog nooit in Duitsland bent geweest dat ze daar altijd rookworst eten ofzo
Ik denk er zo echt niet over
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Nederlandse jongens zijn ook geen lievertjes, ze zijn allemaal anders en alleen op persoonlijke benadering te beoordelen. Dat is zo leuk met nederland, breekt een jongen met turke afgrond in, dan word er gezegd dat alle turken stelen..
Tja dat zijn van die stereotypes die heb je altijd
Jij denkt toch ook als je nog nooit in Duitsland bent geweest dat ze daar altijd rookworst eten ofzo
Ik denk er zo echt niet over

Jane_ schreef:Of Engelsen die altijd rood haar hebben
En dronken zijn omdat ze altijd in pubs hangen
en nederlandse jongens zitten altijd in de coffeeshop alles te snuiven en te slikken
.
Jane_ schreef:Of Engelsen die altijd rood haar hebben
En dronken zijn omdat ze altijd in pubs hangen
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Of Engelsen die altijd rood haar hebben
En dronken zijn omdat ze altijd in pubs hangenen nederlandse jongens zitten altijd in de coffeeshop alles te snuiven en te slikken
.
Spacecake ofcourszee
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Geef mij maar een oerhollandse lekkere boerenjongen
Volgens mij hebben we echt zoiets als dezelfde stijl als het om jongens gaat![]()

Astor schreef:Bij mij zullen ze ook niet echt blij zijn als ik met een buitenlander thuis kom.
Waarom weet ik niet maar goed. En ik praat er ook niet veel met de over.
Heb niet echt een band met hun waardoor ik zulke dingen kan bespreken...
doooss haha