Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 16:22

wow, jullie hebben serieuze carriéres bij het KNMI misgelopen...maar misschien ook niet aangezien het drie vier keer aardig heeft geregend in den haag en op scheveningen waaronder dat ik een keer goed verregent was...dus misschien dat jullie toch wat beter hadden moeten kijken en opletten Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 19:53

Ja maar wij zaten niet in Scheveningen dus daar hoefden we niet op te letten.

Precies tijdens het binnen halen van de paarden viel een buitje maar dat was al snel weer over(toen de paarden binnen waren Haha! )

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:06

Hahaha, inderdaad, wij zaten gewoon hier, dus alleen het weer hier was belangrijk ....

Verder wel van het weer genoten Lisa ?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:14

ja was echt heerlijk compleet verregenen omdat een vriendin een paar schoenen wil gaan kopen, ge-wel-dig niks over te klagen....

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:17

heey allemaal,
sinds vandaag sta ik met mijn paard Noah (friese ruin, 2 jr) ook bij stal de groene meer. Ik heb hem net gebracht omdat ik verhuisd ben naar Den Haag. Het lijkt mij een hele gezellige en leuke stal met veel mogelijkheden. Kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken? Groetjes, Ilvy + Noah

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:21

Ik heb hem al gezien,leek mij al een jong beestje Haha!

Van hier uit welkom dan maar Knipoog Mijn paard Tence staat in de stal waar de buitenboxen aan grenzen,die noemen wij de Gammastal.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:25

Thnx Lachen. Ja klopt, hij is net twee jaar geworden. Oh ja dat is de stal achter de buiten stal zag ik. Het is echt een mooie omgeving waar de stalling ligt hoor en die binnenbak erbij, ideaal! Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:26

Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:28

Uit Den Haag Haha!, maar voor mijn studie woonde ik een tijdje omgv Amsterdam, dus ik ben weer terug Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:28

@Noah2006, welkom op onze stal.

Ik ga het weekend je paardje even bewonderen, ik kom de laatste tijd niet zo vaak, aangezien me meisje uitlogeren is.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:30

Woogy schreef:
ja was echt heerlijk compleet verregenen omdat een vriendin een paar schoenen wil gaan kopen, ge-wel-dig niks over te klagen....

Zal niet lachu , maar je moet wat over hebben voor een vriendin ...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:42

Dank je. Paardje uit logeren, voor lang? Ik ben benieuwd hoe Noah het vind in zijn nieuwe stal. Worden de paarden iedere dag stipt om 9 uur buiten gezet? Dan zorg ik dat ik daarvoor nog even kom.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:45

Ja, mijn merrie staat ter dekking in Peize, hoop dat alles nu gelukt is en dat ik haar het weekend van 12 juli kan ophalen, heb haar dan 4 weken niet gezien erg moeilijk.

Ik heb geen idee of de paarden stipt om 9 uur naar buiten gaan. Ik ben nooit rond die tijd op stal, maar denk dat er wellicht andere stalgenoten het je kunnen vertellen.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:49

Jeetje wat spannend zeg voor je. Wel erg leuk dat ze een veulen krijgt als alles goed gaat.
Ik zal het wel zien morgen dan Knipoog

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:59

Meestal gaat een nieuw paard eerst even apart naar buiten,vaak in een kampje(paddock)Gaat jou paard dan al mee met een groep?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:03

kwart voor negen gaan ze naar buiten rond 9 uur staat alles vredig te grazen Knipoog
Ik ben Lisa(woogy) en heb twee merries die dag en nacht buiten staan, het enige vosje met blesje is mijn dikke arabier Ba'kara(pony) en een donkerbruine volbloed merrie genaamd Taggerty. Van de winter komen ze hoop ik allebij in de gamma stal te staan, pony woont daar al.
Morgen ochtend ben ik op stal dus dan zie ik je denk ik wel.

Ach josephine, ik vond het niet heel vreselijk, maar écht genoten van het weer heb ik niet.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:26

Hoi Ilvy,
Welkom op de groene meer Haha!
Ik ben Lisanne, en ik heb een fjordje genaamd Tjelle. Ik zag je aankomen rijden. Leuk paardje heb je! Misschien heb je mij ook gezien.. Ik stond bij het muurtje mijn fjord zijn manen te knippen.

Veel plezier op onze stal in ieder geval!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:54

He Lisanne, is Tjelle weer gekortwiekt ... arme Tjelle, hij wou ze graag lang laten groeien

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:02

Welkom Ilvy Knipoog Mijn 2 paarden staan ook allebei in de Gamma stal (Oberon en Ultime).

Ik heb erg weinig te melden. Gisteren ivm werkverplichtingen niet naar stal geweest en vandaag geen fut om iets te doen. Oob heeft gisteren met Cer wel hard moeten werken in de les bij Wilma Bloos

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:46

Wat een gezelligheid hierzo! Noah gaat eerst zelf in de paddock inderdaad even een beetje wennen aan de omgeving. Morgenochtend ben ik er om half 10 als er geen file is, dus dan zie ik je wel Lisa.
Lisanne ik heb je inderdaad even gezien met je Fjord boven het muurtje uit! Ik was druk in de weer met die trailer haha.
Oberon zal wel een beetje spierpijn hebben dan Knipoog.
Leuk ik zie jullie vanzelf wel op stal en dan ondek ik welke gezichten bij welke naam horen Vork

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:55

Ilvy welkom hier en op onze stal....
Ik hoop dat jij en je paardje het naar jullie zin zullen hebben...

Verder weinig te melden... ik moest weer een hoop bij lezen hahaha...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 08:16

Noah2006 schreef:
heey allemaal,
sinds vandaag sta ik met mijn paard Noah (friese ruin, 2 jr) ook bij stal de groene meer. Ik heb hem net gebracht omdat ik verhuisd ben naar Den Haag. Het lijkt mij een hele gezellige en leuke stal met veel mogelijkheden. Kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken? Groetjes, Ilvy + Noah

Ook namens mij: welkom Lachen
Ik ben Lisette en heb de grootste (en mooiste Haha! ) merrie in het merrieland dat dag en nacht buiten bivakkeerd Lachen
Van de winter staat ook zij in de gammastal (bij oberon en woogy)

Ik ben je gister denk net misgelopen, ik ben ongeveer van kwart over 7 tot kwart voor 8 even op stal geweest om even alles te checken bij mn meisje en even te knuffelen en ben daarna weer naar huus gegaan... maar ik zal je vast nog wel een keertje tegenkomen Lachen

In ieder geval veel plezier!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 08:48

Goedemorgen!
Gister een dagje vrij geweest om de schuur leeg te halen (de nieuwe bewoners willen de blokhut niet.. Zij zijn groot en ik is klein! ). Lekker weer om dat te doen ook..
Verder niet veel gedaan, alleen een dikke paardenstaart gewassen Clown Ik zag je aankomen Ilvy Ja Gaaf paardje heb je hoor!

Ocharme die Oob.. ja die moest goed aan de bak zeg.. Ach gut Maar hij deed t super hoor Ja

Hmm, de mooiste merrie.. daar valt nog over te discussieren.. Nors opkijken Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 08:51

jarrah schreef:

Je vergeet haar knappe buurman Tence helemaal Huilen Jij hebt misschien de mooiste merrie maar ik heb de mooiste ruin Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 08:54

taverno schreef:
jarrah schreef:

Je vergeet haar knappe buurman Tence helemaal Huilen Jij hebt misschien de mooiste merrie maar ik heb de mooiste ruin Haha!

hahahah! Die Marion! Nee, de mooiste ruin heb ik al! Tence komt een goede tweede plaats.