Anders gaan we wel lopen, of we wachten bij de wilgenhoek, dan kun jij lekker op de fiets en lopen wij dat laatste stukje wel (ik spreek lekker ook voor Fen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anders gaan we wel lopen, of we wachten bij de wilgenhoek, dan kun jij lekker op de fiets en lopen wij dat laatste stukje wel (ik spreek lekker ook voor Fen
)
. Ik weet wel dat bus 32 4x in het uur rijd... Maar ik weet niet hoe laat bus 95 bij het gemeentehuis komt en hoe laat bus 32 dr komt... zal ik even kijken op 9292ov?
.
)
). Anders gewoon de 95 tot de wilgenhoek (ik zag ook dat de 232 rijdt om die tijd, scheelt weer toeslag...). En dan kom ik jullie wel ophalen met de fietsen
.
. Dan hoor ik wel in welke bus jullie zitten en waar jullie uitstappen
.
) Anders jagen we Fen nog op kosten 
Mariet schreef:Aaaah ik ben vergeten wanneer Antoinet nou naar NL kwam van de zomer, weet iemand het nog?
Ik ga namelijk in augustus voor 3 weken naar Schotland om m'n rijbewijs te halen, maar ben bang dat het precies valt als ze hier is![]()
Staat nog niet vast dus nu kan ik nog wat regelen misschien..

. Maar niet voor lang denk... En de sneeuw is ook weer weg...
. Vooral Komiek wilde heeeeel graag naar binnen
.
. Echt gaaf... Die gaat ik mooi bewaren
.
. (hoop ik) Want ik wil geen slang in stal tegen komen.... 
. Want Sas dacht wel stal te kunnen vinden, maar daar geloof ik weer helemaal niks van natuurlijk
.