schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 10:43

Ja, ik zag je rijden.... hihi, grappig
Ja, Jacco komt wel nerveus over aan de telefoon, maar ik vind het wel leuk dat zijn vader een pak in stijl gaat krijgen, dus een victoriaanse heer..
Nou, ben benieuwd wie dat weekend gaat winnen, ik ga snel weer naaien, donderdag moet alles af zijn :S

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:48

Annemarie_ schreef:
haha graag gedaan maar ik heb geen tips xD Tong uitsteken Vind hem leuk zo!!

oh wacht toch een tip: foto's!!!!

staan er een paar bij maar weet ff niet hoe ik ze klein kan houden, zodat er alleen een link staat.. moet ik nog ff gaan oefenen ofzo haha

thanx shan Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 09:27

Dalijk naar de manege, en daar weer een dag zitten, op zich leuk, maar altijd erg lang... wie zie ik daar straks ook? Lachen

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:55

mn pa Haha! haha, ik ben er niet

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 18:42

Whoehoei, Edie is 2x 2e geworden, dit had ik echt niet verwacht, ben zo trots op haar, een keer 203 en een keer 204 punten, dus 4 winst. En nu op naar L1, over 2 weken al...........

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 09:06

Gefeliciteerd Yavanna, hardstikke goed joh.
Ik heb er niets van meegekregen want we zijn een heerlijk dagje uit geweest naar Indoor Brabant. Haha!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:58

Ik heb gisteren niet fijn gereden, sóchtends liep hij als een tierelier, lekker los en goed erbij van achteren, en in de wedstrijd maak ik er een zooitje van, veels te veel zenuwen, niet los durven laten, met als resultaat een paard wat kort gaat lopen en gespannen is als een veer......
Ik baal dan zo van mezelf, dat ik dat niet de baas kan,dus het resultaat was er naar, 176 en 168 punten, niet iets om trots op te zijn, helaas.
Viel me wel op, dat in mijn categorie slechte punten uitgedeeld werden, weinig winst bij deze jury.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 19:34

@ Marion, dat begreep ik ook al een beetje uit het mailtje van Petra, waarschijnlijk was het gewoon ons geluk dat de jury van Edie voor de eerste keer jureerde, ik weet het niet, maar ze is er erg blij mee iig.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:21

Je kunt de puntjes maar binnen hebben, toch?
Zag dat er vandaag ook matige punten gereden zijn, hopen dat de volgende wedstrijd beter gaat, ga maar een voorraad valeriaan inslaan.......

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:01

Gewoon doorrijden joh en regelmatig starten, dan gaat het met de wedstrijdspanning steeds wat beter.
Ik nam vroeger altijd een glas sherry, samen met een vriendin die ook moest starten en nog zenuwachtiger was dan jij en ik bijelkaar, dat hielp uitstekend, dan is net het scherpe randje eraf. Bloos

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:22

Ik heb even een topic geopend over Indoor Brabant, de fotograaf in de familie heeft zich weer lekker kunnen uitleven. Haha!

Bij deze alvast een voorproefje:

Afbeelding

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 08:36

Gisteren was het voor de 3e keer weer oefenen voor het viertal paarden, en waren ze maar met zijn vieren. Het was echt een complete klucht, het zag er heel goed uit, maar wat een diva is Leon zeg. Ik heb echt helemaal dubbel gelegen.
Op een gegeven moment gingen ze maar kleuren onderbroeken vergelijken ROFL
Máár, waar is waar, het ziet er voor een 3e keer al heel goed uit, en moeten ze ook op 17 mei klaar zijn voor hun eerste proef, en ik hoorde al dat ze naar het zeeuwse kampioenschap moesten, dus het wordt een druk zomertje... Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 08:52

yavanna, daar trainen we juist voor Tong uitsteken om kampieon te worden!!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 10:55

Wij waren allemaal heel benieuwd wat ze zei, toen Leon van z'n paard sprong en iets zei in de trant van: Stap er zelf maar op!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 11:14

Nou, Nango galoppeert lekker ruim, en had ze iets van hou hem eens tegen, want het is wel een makkelijk paard, dus Leon naar het midden en nou dan rij jij hem toch even.... maar dat deed ze toch maar niet, en ook zoiets van bij mij doet hij het wel..
Ik heb iig helemaal dubbel gelegen, het is een geweldige griet die Leon Haha!
@ Jow, dat is ook zo, maar vond het wel heel leuk om te horen dat ze verwachten ( kruin en anita ) dat dit wel een heel goed viertal kon worden Lachen

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:17

tuurlijk yavanna! anders waren ze ern iet aan begonnen!
ik begin vanavond... beetje laat maargoed daar zullen ze miss de redenen voor hebben.. 6x voor kinders die t nog nooit gedaan hebben dus ben benieuwd.. van hafl 6 tot hafl 7.. dus moet nog ff kijken wanneer ik ga eten whihi..

ow heerlijk leon is weer lekker leon whihi.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:08

Succes vanavond met die kleintjes Jow, het zal best lukken hoor!
Ik vind het altijd erg leuk met die jonkies!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:35

ik doe t ook mega graag.. kinders vink altijd t leukst, hebben geen blad voor de mond enzo, en je kan ze spelenderwijs veel leren! Viertal is toch met elkaar lol trappen en winnen!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:50

He Jow, hoe was het gisteren met het grut?
Lijkt me niet makkelijk om dat in goede banen te leiden, op die leeftijd kunnen ze nog wel es eigenwijs zijn........

Jan-Leen is zich mentaal aan het voorbereiden op a.k weekend, de 1e samengestelde voor hem, als ik zie wat er mee gaat, is het maar goed dat Cleo en ik niet meegaan, pas echt niet meer in de auto..
Maak ik morgen ff nassi, kan dat op de skottelbraai opgewarmd worden, eitje erbij en het voer voor zaterdag is voor elkaar.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:55

heel erg leuk marion, en de eerst paar keren zijn ze zo volgzaam whaha, ze waren met zn 4en want kevin was er niet maar ze deden t erg goed.. eigenlijk willen ze er nog 1 bij....... Knipoog

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:11

Ja,ja, ik weet het, maar dat wordt gewoon nog niks, dit jaar, laat haar nog maar ff rond keutelen zonder druk erachter, beetje F proefjes rijden, dan is ze al zenuwachtig genoeg.
Van wie ze dat nu weer heeft.........

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:45

hoe oud is ze eigenlijk?? is juist goede oefening om met zn allen te oefenen Tong uitsteken doe jij toch met de paarden mee hihi
zo moeder zo dochter

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 12:57

ja Marion, waarom doe je niet met de paardengroep mee? Het is echt heeel erg leuk om naar te kijken, en Edie kijkt echt iedere week erg uit naar de les...Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 15:01

Oh, enne Marion, Ro wordt 5 mei door Wilma behandeld, was het al langer van plan, maar heb net een afspraak gemaakt, moest toch voor mezelf een afspraak verzetten, ze vraagt 50 euro voor een behandeling van een uur, daarna 5 dagen niet rijden, alleen wei of losgooien, en dag 6 rustig beginnen en dag 7 gewoon weer normaal werken...

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:04

Jow schreef:
hoe oud is ze eigenlijk?? is juist goede oefening om met zn allen te oefenen Tong uitsteken doe jij toch met de paarden mee hihi
zo moeder zo dochter

Ze is 7 jaar, dus wel behoorlijk jonger/kleiner dan de rest, en ik bij de paarden, dat kan mijn hart niet aan, al die stress..........
Zit meestal zonder vervoer en ben niet zo'n groepjesmens, maak maar een ander gek, vind het wel leuk om te zien.