Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik was echt doodop, ik was er al vanaf half 10 en het was best wel druk. Livius uitstappen, otkse binnen een paar minuten opzadelen en instappen dan weer in de regen prophet uitstappen. En dan nog uitmesten, paarden binnen halen, paarden poetsen. Pff, maar wel leuk. 
_Mara_ schreef:Gister op Oppy gereden, het ging wel. Het ging niet slecht maar ook niet super ofzo, het ging 'gewoon'.Maar ik was echt doodop, ik was er al vanaf half 10 en het was best wel druk. Livius uitstappen, otkse binnen een paar minuten opzadelen en instappen dan weer in de regen prophet uitstappen. En dan nog uitmesten, paarden binnen halen, paarden poetsen. Pff, maar wel leuk.
En [***], we wachten met smart op je uitgebreide buitenrit verhaal op King.![]()
Jij dierenbeul, hoe durf je op een shetlander te gaan rijden! Hahaha grapje![]()
!
!
Volgens mij durft Jan dat niet
Injoy!
Maar daar had ik weinig zin in dus hup zweep er dan maar eens bij.
Je gaat op de tweede hoefslag en dan stelling naar buiten en je binnenbeen ligt 20 cm (zo zei ini het
) achter de singel. Dus dan gaan ze zo scheef lopen, travers ofzo? Nou ik weet niet als ik het goed deed maar Injoy werd er in ieder geval aardig heet van. (Hehe eindelijk
)
Maar ik weet het allemaal niet zeker. Maar hij is wel enorm lief hoor en rennen dat ze al kan!
Wie gaan er vandaag eigenlijk naar les? Volgens mij wordt dat echt een vét klein groepje!

xSwanHeart schreef:GheheWie gaan er vandaag eigenlijk naar les? Volgens mij wordt dat echt een vét klein groepje!
Ik niet, Mara niet, Kim niet, Karlijn niet.... Dus alleen Jori, Donja, Eef en Channa?
En dan hopelijk een handtekening scoren.
Maar me schouders zijn nu wel enorm pijnlijk en ook de bovenkant van me armen, pijnlijk.... Maar ik had het er voor over.
Zwerte schreef:Jaaa, ik heb het veulentje gezien! Het is een merrietje met dezelfde vader (Fabe) als Kiduna, als ik Karst goed begrepen hebHebben jullie het nieuwe veulen al gezien? van Zelina? Ben door de drukte helemaal vergeten te vragen of het een hengst of merrie is en hoe hij/zij heet... weten jullie dat?
. Echt een prachtig diertje, het wordt vast een supermooi paard! Ik dacht dat Karst zei dat het veulen Bellina (ja, met dubbel L
) gaat heten, ik weet niet 100% zeker of ik het goed verstaan heb, maar ik dacht het wel. Echt zo'n leuk veulentje! Heel vrolijk en nieuwsgierig
.
, hihi. Ik was rond 9.30 uur op de manege om weer een dagje lekker te helpen. Het was een vermoeiende maar leuke en gezellige dag
. Met heeeeeeerlijk weer
. Partyman was hartstikke braaf, geen gebok of gemiep, maar gewoon braaf. Alleen zat ik nog wel een beetje te prutsen om hem linksom goed te laten buigen. Verder moest ik hele stukken zonder beugels doorzitten, dat zat eigenlijk wel lekker
Het ging niet fantastisch maar het ging ook niet heel slecht, ik heb gewoon wel lekker gereden
.
Haha, dat was toch wel even wennen. Hij is wel een beetje breder dan Partyman en hij rijdt ook wel een beetje anders
Maar gelukkig had Karlijn hem goed voor mij losgereden, want hij was hartstikke fijn
!
. Otske is echt de recordhouder stofbadnemen, maar de andere paarden waren er ook behoorlijk goed in

Maar de andere galop (linksom) was een beetje weer een drama, ze schoot na de R opeens naar binnen waardoor ik er bijna naast lag
en ze rende iedere keer de groep in dus ik dacht, oke dan maar even niet.
Maar voor de rest ging het lekker, lekker ontspannen aan het teugeltje, ja Widuuntje is super leuk.
(Maar ik heb wel ontdekt dat ze sporen in de galop niet zo geweldig vind, iedere keer dat je drijft voel je de huid onder je kriebelen en schiet ze weer een paar meter naar voren, daar moet ik nog wat op vinden.
)
En een foto van het veulentje van Zelina, het is toch ook een schatje. http://www.inislot.nl/files/58.jpg
Ik heb het geld ook niet voor Ots
Anders had ik m zo gekocht! Ik heb mn handen vol aan Kwla en onze springtrainingen.
Hij had superveel haast, door vrolijkheid maar ook door de regen denk ik want het hoosde nogal... waren echt helemaal doorweekt na de les en met stappen is het dan erg fris! (er was binnen een 2e les dus we moesten wel...)

. Hij was hartstikke braaf en zooo fijn! Ik kreeg hem in het begin niet zo goed rechtsom gebogen, maar na wat tips van Winneke ging het steeds een stukje beter en uiteindelijk was hij lekker los. Toen het buigen wel goed ging, zat ik met een nieuw 'probleempje,' want hij ging nogal diep lopen en dat was natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik moest goed been blijven geven en ik heb het heel hard geprobeerd, maar ik kreeg het toch niet helemaal goed voor elkaar om hem zo te laten lopen als ik graag wilde. Maar dat neemt niet weg dat ik echt heeeeeeerlijk heb gereden. 
Kweet zeker dat ik nu na 3 maand niet lessen zoveel fouten erin heb zitten. nog een week en dan zijn de examens voorbij! gelukkig! dan mag ik weer(als is slaag tenminste en dat is afwachten)