RSV de Scheldestad, Vlissingen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

o0Michelle0o

Re: RSV de Scheldestad, Vlissingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:02

Oja.. ik ben gisteren van Juultje gevallen Gestoord Clown

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 20:08

Ohwjee, wat heb je uitgespookt? Clown

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 20:08

Ik ben beetje ziekjes op het moment dus ik heb de les maar even afgebeld.. Scheve mond *Baalt*

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:07

O dat is wel jammer Nathalie Afbeelding

Julia was hengstig en had een poosje stil gestaan.
In het beging steigerde ze 2 keer, toen bleef ik gewoon zitten.
Ik vond het eigenlijk wel grappig Tong uitsteken
Later die les schrok ze van 'iets' en ze begon keihard te galoperen en te bokken.
Ik bleef nog redelijk zitten, maar daarna steigerde ze weer met een bok erachteraan.
En toen was ik gevallen Clown
Maar wel gelijk weer opgestapt Schijnheilig

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 21:14

Oohhh stoute pony Vork

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:15

Jaah stoute pony Tong uitsteken

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:18

Ik heb het trouwens niet tegen me ouders verteld.
Omdat ik al een keer eerder van juultje gevallen ben zeiden mijn ouders :"wat een kreng zeg, als je er nou nog een keer afvalt mag je er niet meer op hoor!"

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 21:24

Beetje jammer van je ouders.. Het kan toch altijd gebeuren dat je een keer van een paard afvalt, zelfs van het braafste paard.. Zo ben ik 2 keer van Jolly afgevallen. Vork (in ene ver verleden hoor, heb nu al superlang niet meer op dat paard gereden Tong uitsteken )

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:03

Haha, gekke juul Tong uitsteken
Zat zaterdag naar de proef van iemand op juul te kijken, Marleen zei: Je geniet er nog steeds van he? haha.
Ik wel hoor, geweldig hoe dat beestje gek kan doen Tong uitsteken
Ben er ook wel eens afgevallen hoor, de raarste dingen ook...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 22:04

Ik ben ook wel 's van Juul afgevallen ja Ja

Vind het zo'n geweldige pony, zoo jammer dat ze niet zo groot is.. Scheve mond

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:36

Ik kan er nog wel op rijden want ik groei niet meer. (maar het ziet er wel een beetje raar uit) Clown
En ja, het kan idd gebeuren dat je van een pony afvalt, maar mijn ouders vinden 2 keer teveel Afbeelding

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:01

Wat leuk om te lezen over de paarden waarop ik mijn eerste ervaringen deed..ik weet nog wel..ik als klein meisje op whisky..wat vond ik het tof! Smokey..shetlander? Die is allang weg? En olivia..nog steeds geen foto;s van gezien. Het moet zeker wel 12 jaar geleden zijn. Echt super. Ik vond het zo leuk om te lezen dat whisky en vincent naar zo een mooie plek zijn gegaan. Zo te zien is de scheldestad nog steeds een goede manege. Super!

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:16

Olivia, daar heb ik ook op leren rijden, zo'n 11 jaar geleden. Maar die is er al een tijdje niet meer... Smokey heb ik niet meegemaakt, maar komt me wel bekend voor.
Ja, whisky is een geweldig en machtig beest! Echt een eerlijk beestje, behalve op stal Knipoog

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 14:00

Ziva schreef:
Wat leuk om te lezen over de paarden waarop ik mijn eerste ervaringen deed..ik weet nog wel..ik als klein meisje op whisky..wat vond ik het tof! Smokey..shetlander? Die is allang weg? En olivia..nog steeds geen foto;s van gezien. Het moet zeker wel 12 jaar geleden zijn. Echt super. Ik vond het zo leuk om te lezen dat whisky en vincent naar zo een mooie plek zijn gegaan. Zo te zien is de scheldestad nog steeds een goede manege. Super!

Olivia heb ik zelf op leren rijden, heb ik helaas geen foto's van.. Geweldige pony was dat!
Whiskey staat nu lekker van dr pensioen te genieten en ik denk dat Smokey voor mijn tijd was. Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:35

Ik heb op Laika leren rijden Ja Olivia reed ik inderdaad ook wel op in t begin in de les, maar mn longelessen waren op Laika. Van beide geen foto's idd
Smokey zegt mij niets eigenlijk..

Heb nog wel Bounty even meegemaakt Ja (alleen maar van zien hoor) Dat bonte paard. Voor zover ik me kan herinneren vond ik dat ook wel een mooi paard? Verward (geen idee hoe die was met rijden Clown Daar had ik geen zicht op toen)
En Cindy en Doortje natuurlijk ook nog in t begin. Die waren ook niet de makkelijkste geloof ik. Of nouja.. Op doortje heb ik precies een halve les gereden, omdat ik iedere keer langs de collone sjoefde Nagelbijten / Gniffelen En Cindy ken ik alleen van zien

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:23

al die paarden ken ik niet, maar dat is ook meer dan logisch want ik rij hier nog maar 3 jaar Clown

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:10

Anne_87 schreef:
Ik heb op Laika leren rijden Ja Olivia reed ik inderdaad ook wel op in t begin in de les, maar mn longelessen waren op Laika. Van beide geen foto's idd
Smokey zegt mij niets eigenlijk..

Heb nog wel Bounty even meegemaakt Ja (alleen maar van zien hoor) Dat bonte paard. Voor zover ik me kan herinneren vond ik dat ook wel een mooi paard? Verward (geen idee hoe die was met rijden Clown Daar had ik geen zicht op toen)
En Cindy en Doortje natuurlijk ook nog in t begin. Die waren ook niet de makkelijkste geloof ik. Of nouja.. Op doortje heb ik precies een halve les gereden, omdat ik iedere keer langs de collone sjoefde Nagelbijten / Gniffelen En Cindy ken ik alleen van zien

Oe, Cindy, was dat die waar af en toe niet echt een rem op zat? Dat vond ik zo prachtig he.. Tong uitstekenLaika doet me een belletje rinkelen. Het is allemaal zolang geleden, ik herkende whisky wel meteen op de foto's, maar hoe kan het ook anders Tong uitsteken T was mijn lievelingspaard toendertijd. Bounty zegt me idd ook wat.

Als iemand foto's heeft van Olivia..gosh, ik zou ze graag zien. Ik weet nog dat we ooit een les zonder zadel hadden, en ze in galop iets gek deed. Toen heb ik stof gehapt hahaha. Misschien verbeeld ik me smokey wel hahaha. In mijn hoofd was het een klein zwart ding, mss welsh of shet..of zoiets.

Ik heb daar best veel geleerd. Meer dan op bepaalde andere plaatsen waar ik heb gelest. En ik ben er dankbaar voor, zo heb ik mijn liefde voor paardjes leren kennen. Ik fiets er nog elke dag langs zowat, op weg naar mijn paard, en heb zo af en toe de neiging om eens te kijken daar, hoe het eruit ziet, oude herinneringen ophalen. Misschien eens kijken op een wedstrijddag oid..

Ik geloof dat ik ook les van Karin had toendertijd, zou dat kunnen..

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:16

Ja het zou heel goed kunnen dat je les had van Karin Ja
Ik heb ook les van haar gehad Haha!
Maar helaas geeft ze geen les meer op onze manege Huilen

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:58

Volgens mij was Cindy niet een pony waar geen rem op zat, maar juist een pony waar geen gas op zat Knipoog Die vond de hoeken van de bak toch het mooist?? haha!
En Maikel natuurlijk niet te vergeten. Bounty was inderdaad een bonte, ook niet de makkelijkste, heb er nooit op gereden, maar wel eens gezien toendertijd!
Dat van olivia herken ik wel, die kon ineens der hoofd naar beneden doen zodat je er als beginner gelijk naast lag Knipoog Heb ik eens gehad met balkjes draven... heel leuk, was de eerste keer dat ik van een paard viel!
En Chantal, daar heb ik ooit op gesprongen, een van de eerste keren. Heel leuk, lag er ook gelijk naast met een pluk manen in mijn hand Tong uitsteken

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:17

Cindy was zeker een pony waar een rem en gas op zat.. Beestje kon behoorlijk staken, heb er een paar keer op mogen rijden en heb ook wel eens achter d'r oren gezeten. Echt een erg leuk beestje Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 12:54

Cindy, Bounty, Doortje en Chantal enzo waren helaas allemaal voor mijn tijd.. Scheve mond
Ik kwam zegmaar en een half jaar later ging Domino weg dacht ik.

Ben stiekum wel benieuwd naar foto's van die paardjes (en van Olivia natuurlijk), altijd leuk om te zien. Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:52

Cindy had eigenlijk niets als alleen een "vlieg zo snel mogelijk naar de hoek- knop, een heen en weer- knop en een omhoog knop Clown haha
of iig zo ken ik haar Ja Daar reed een rebecca altijd op bij mij in de les (of voor mij). Die reed ook regelmatig op Bounty, maar is daarna overgestapt op Cindy bij mijn weten.
Bounty weet k ook niet zo veel over (makkelijk/ moeilijk)

En Piccolo Lachen Die was ook wel leuk! (in de stal en op buitenrit dan toch. Teddy vond de lessen niet zo geloof ik?) En Clowy natuurlijk! *daar ben ik dus ook serieus nog een keer afgedonderd Bloos! En niet zo'n beetje ook! We gingen springen: Nee Clowy springt áltijd! Die keer sprong ik dus alleen Vork Randje van de cap scheef, neus vol zand, zwaar stijve nek en armen.. Heerlijk om zo te vallen Scheve mond

En chantal was leuk! Daar hadden wij altijd ruzie om Nagelbijten / Gniffelen Als we t zelf uit mochten zoeken, vloog de een naar de stal, en de ander pakte zo snel mogelijk zadel en hoofdstel Vork En dan maar bekvechten: tsja, zonder tuig kan je toch niet rijden, en dat had ik als eerste! En jij mocht er de vorige keer ook 3 keer achter elkaar op en.. Clown

Maikel was ook leuk! Ja
En uhm *denkt*
Domino vond ik ook altijd wel leuk. Niet mn favo. Vond hem wat hoog, maar wel lief! Wie hadden we nog?

*maakt lijstje*
Doortje
Laika
Cindy
Olivia
Chantal
Domino
Maikel
Bounty
Clowy
Piccolo
Chuwaz
Santa (toch?)
Poquita (of hoe schreef je t?)

hihi, nog een poosje michelle gehad en carolientje, maar das later
Ben idd ook wel benieuwd naar foto's van die paardjes Ja ben er ook écht veel vergeten volgens mij! Bedenk me nu ook net dat ik nog een poos op Poquita heb gereden ook

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 20:46

Annemijn, die keer dat jij van Clowy afviel, dat heb ik toen gezien ja! Toen stond ik aan de kant te kijken. Je vader was er toen ook bij geloof ik he? En hindernis stond vrij vooraan dacht ik.

Clowy en Picollo waren idd ook leuk, Clowy heb ik zelfs m'n eerste proefje nog op gedaan. Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 20:47

Eigenlijk he.. Vond ik de oude paarden veel leuker dan de paarden die ze nu hebben. Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:59

Ntlie_ schreef:
Annemijn, die keer dat jij van Clowy afviel, dat heb ik toen gezien ja! Toen stond ik aan de kant te kijken. Je vader was er toen ook bij geloof ik he? En hindernis stond vrij vooraan dacht ik.

Clowy en Picollo waren idd ook leuk, Clowy heb ik zelfs m'n eerste proefje nog op gedaan. Lachen

mijn pa is er altijd bij Knipoog Of iig vrijwel altijd. Toen zeker
Ja, die stond idd behoorlijk vooraan, aan de kant van de buitenbak. Ik had zo'n spierpijn de dag erna! Gelukkig stelde karin mij gerust: "Was even bang dat je door zou slaan met je benen en je nek zou breken, gelukkig was dat nie!" Uhm.. nee, gelukkig nie Clown
Heel mn gezicht gescheurd. Nee, was nie heel fijn.
En de keer dat ik van karine afgedonderd ben. Dat waren echt de meest pijnlijke keren! Bloos! *toen heb ik ook echt een week slecht geslapen (omdraaien deed zeer, op mn rug of zij liggen ook Vork ) en een week gebaald als mn tas weer op de grond stond Clown
Ik heb mn eerste (en meteen laatste Schijnheilig ) proefje op Chantal gedaan toen.