Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*Baalt* 

(in ene ver verleden hoor, heb nu al superlang niet meer op dat paard gereden
) 

Ziva schreef:Wat leuk om te lezen over de paarden waarop ik mijn eerste ervaringen deed..ik weet nog wel..ik als klein meisje op whisky..wat vond ik het tof! Smokey..shetlander? Die is allang weg? En olivia..nog steeds geen foto;s van gezien. Het moet zeker wel 12 jaar geleden zijn. Echt super. Ik vond het zo leuk om te lezen dat whisky en vincent naar zo een mooie plek zijn gegaan. Zo te zien is de scheldestad nog steeds een goede manege. Super!
Olivia reed ik inderdaad ook wel op in t begin in de les, maar mn longelessen waren op Laika. Van beide geen foto's idd
(alleen maar van zien hoor) Dat bonte paard. Voor zover ik me kan herinneren vond ik dat ook wel een mooi paard?
(geen idee hoe die was met rijden
Daar had ik geen zicht op toen)
En Cindy ken ik alleen van zien
Anne_87 schreef:Ik heb op Laika leren rijdenOlivia reed ik inderdaad ook wel op in t begin in de les, maar mn longelessen waren op Laika. Van beide geen foto's idd
Smokey zegt mij niets eigenlijk..
Heb nog wel Bounty even meegemaakt(alleen maar van zien hoor) Dat bonte paard. Voor zover ik me kan herinneren vond ik dat ook wel een mooi paard?
(geen idee hoe die was met rijden
Daar had ik geen zicht op toen)
En Cindy en Doortje natuurlijk ook nog in t begin. Die waren ook niet de makkelijkste geloof ik. Of nouja.. Op doortje heb ik precies een halve les gereden, omdat ik iedere keer langs de collone sjoefdeEn Cindy ken ik alleen van zien
Laika doet me een belletje rinkelen. Het is allemaal zolang geleden, ik herkende whisky wel meteen op de foto's, maar hoe kan het ook anders
T was mijn lievelingspaard toendertijd. Bounty zegt me idd ook wat. 

Die vond de hoeken van de bak toch het mooist?? haha!
Heb ik eens gehad met balkjes draven... heel leuk, was de eerste keer dat ik van een paard viel!

haha
Daar reed een rebecca altijd op bij mij in de les (of voor mij). Die reed ook regelmatig op Bounty, maar is daarna overgestapt op Cindy bij mijn weten.
Die was ook wel leuk! (in de stal en op buitenrit dan toch. Teddy vond de lessen niet zo geloof ik?) En Clowy natuurlijk! *daar ben ik dus ook serieus nog een keer afgedonderd
En niet zo'n beetje ook! We gingen springen: Nee Clowy springt áltijd! Die keer sprong ik dus alleen
Randje van de cap scheef, neus vol zand, zwaar stijve nek en armen.. Heerlijk om zo te vallen 
Als we t zelf uit mochten zoeken, vloog de een naar de stal, en de ander pakte zo snel mogelijk zadel en hoofdstel
En dan maar bekvechten: tsja, zonder tuig kan je toch niet rijden, en dat had ik als eerste! En jij mocht er de vorige keer ook 3 keer achter elkaar op en.. 
ben er ook écht veel vergeten volgens mij! Bedenk me nu ook net dat ik nog een poos op Poquita heb gereden ook
Ntlie_ schreef:Annemijn, die keer dat jij van Clowy afviel, dat heb ik toen gezien ja! Toen stond ik aan de kant te kijken. Je vader was er toen ook bij geloof ik he? En hindernis stond vrij vooraan dacht ik.
Clowy en Picollo waren idd ook leuk, Clowy heb ik zelfs m'n eerste proefje nog op gedaan.
Of iig vrijwel altijd. Toen zeker
*toen heb ik ook echt een week slecht geslapen (omdraaien deed zeer, op mn rug of zij liggen ook
) en een week gebaald als mn tas weer op de grond stond 
) proefje op Chantal gedaan toen.