Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ook tegen kwam op site
vandaag??
had ik ook gezien, dacht ik nog leuke Avatar voor Xan.
LIQUITA schreef:Hahad ik ook gezien, dacht ik nog leuke Avatar voor Xan.
Ik ben lekker vrij vandaag!!!
OF
. De kans dat het het laatste wordt is weel GROOT
LIQUITA schreef:Nee, het is vandaag Juul zijn avond. Ik blijf lekker thuisOF
. De kans dat het het laatste wordt is weel GROOT
hij moet toch wel heel veel van je
ATE schreef:wil erik nooit eenshij moet toch wel heel veel van je
Shenavallie schreef:Vandaag met Wesley's klas naar de Poelboerderij in Wormer geweest. Was heel leuk, echt waar (had een klein groepje, dan vind ik het nog wel leuk). We moesten slootdiertjes vangen en in een doorzichtige bak doen. Als je weet wat er allemaal in een sloot leeft, dan wil je er niet meer in zwemmen![]()
Heb alleen overal kriebels, alsof er overal op m'n lijf kleine beestjes lopen
dat hoeft voor mij toch niet hoor!!!
ben ff aan het kijken geweest maar je moet dan ook een homepage hebben om ze op te zetten of heb ik dat verkeerd gelezen LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Vandaag met Wesley's klas naar de Poelboerderij in Wormer geweest. Was heel leuk, echt waar (had een klein groepje, dan vind ik het nog wel leuk). We moesten slootdiertjes vangen en in een doorzichtige bak doen. Als je weet wat er allemaal in een sloot leeft, dan wil je er niet meer in zwemmen![]()
Heb alleen overal kriebels, alsof er overal op m'n lijf kleine beestjes lopen
Hahaha..LEUk. In een sloot zwemmen?dat hoeft voor mij toch niet hoor!!!
ATE schreef:en liquita ben je er al uit met animatie s makenben ff aan het kijken geweest maar je moet dan ook een homepage hebben om ze op te zetten of heb ik dat verkeerd gelezen
LIQUITA schreef:ATE schreef:en liquita ben je er al uit met animatie s makenben ff aan het kijken geweest maar je moet dan ook een homepage hebben om ze op te zetten of heb ik dat verkeerd gelezen
Ik heb er nog helemaal niet naar gekeken. Ik kijk er vanaaf wel even naar. Maar kun je ze dan niet op http://www.imageshack.us plaatsen?
geen idee marjoleinft schreef:meldt je je aan bij mijnalbum.nl
zodat mijn kids weer kunnen
zie jullie laterssssssssssssss
benookduiker schreef:LIQUITA schreef:
WELKOM IN DE GEZELLIGSTE MANEGEHUISKAMER VAN BOKT!!!!!!
Heel veel klets plezier allemaal.
Zit er gelikt uit![]()
![]()
even een
voor sandrawelkom in deze gezellige
_sandra schreef:hee luitjes van veldt,
het heeft ff geduurd maar het is me eindelijk gelukt om hier binnen te komen!
wat een gedoe zeg die berichten. maar ja hier ben ik dan. peet bedankt voor je hulp hihi.
nou, ik wacht nu maar af wat er allemaal gebeurt hier in de huiskamer. ben erg benieuwd.
oh ja, voor wie niet weet wie ik ben ; sandra, (van shailo) !!