Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mellamoshan schreef:een schimmeltje dat ooit bij de manege stond was een ponytjel, kwibus genaamd. maar denk dat dat voor jouw tijd was denic...
Binckydenice schreef:sunny_l0ve schreef:En ik weet niet of jullie de naam weten van nog een pensionpaard, hij was bruin,zwarte manen en witte bles of sneb ik weet het niet zeker meer. Een echte knuffelkont. Hij stond in die rij waar bigfoot later op het hoekje stond, en dan de 2e stal links van die zadelkamer. Ik kan het niet uitstaan dat ik die naam niet meer weet.
Linda weet hoe hij precies heette, was het daydream?
wenenzetor schreef:Nou ik kom ook effies binnen vallen na alle pagina's door gelezen te hebben.
Ik ben van de tijd van Casper, Lister, Manelito enz enz
Ik weet dat Lister en Minou van een vrouwtje uit Purmerend waren en geloof ik inmiddels zijn overleden.
Vraag me eigenlijk af wat er met Reinnard (vosje en hobbelde vreselijk met rijden) is gebeurd??

Athena1982 schreef:mellamoshan schreef:een schimmeltje dat ooit bij de manege stond was een ponytjel, kwibus genaamd. maar denk dat dat voor jouw tijd was denic...
Dit was een ander, maar Vivienne heeft al antwoord gegeven.
Kwibus was ook leuk! Altijd dat koppie naar beneden gooien tijdens het rijden zodat ik steeds voorover kukelde!