Ga je haar zelf voorstellen? Dan moet je zelf ook gelongeerd worden om conditie op te bouwen...

Nou kookse en ik zie je van de week wel weer ergens op stal!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HaileysComet schreef:Ja vreemd zo op de maandag, maar dat zal wel te maken hebben met het wedstrijdseizoen, dat alle accomodaties in het weekend bezet zijn?
Ga je haar zelf voorstellen? Dan moet je zelf ook gelongeerd worden om conditie op te bouwen...
Nou kookse en ik zie je van de week wel weer ergens op stal!
HaileysComet schreef:Er zijn speciale poedertjes voor de spieropbouw en massa. Je zou ook even kunnen kijken op paardendrogist.nl. Dat is vaak zo in huis als je het besteld, anders even naar Hypo of Divoza.
Ik sla het longeren even over, ik zag je van de week met twee lijnen longeren/jongleren, heb al moeite met 1 lijn...

Die vorige van mij deed je er echt geen plezier mee, die wou het liefst alleen maar hard en dan ook echt keihard. Trailer vond hij ook niet leuk, Hailey loopt er zo in, die houd wel van een dagje uit met de stichting.HaileysComet schreef:Echt heel lief!
Jammer trouwens dat Cleo geen winstpunt heeft gereden.
Misschien dat ik volgend jaar ook wel ga starten met Hailey, eigenlijk hou ik niet zo van wedstrijden, maar Hailey vind het volgens mij wel erg leuk... Dus ik heb geen keus.Die vorige van mij deed je er echt geen plezier mee, die wou het liefst alleen maar hard en dan ook echt keihard. Trailer vond hij ook niet leuk, Hailey loopt er zo in, die houd wel van een dagje uit met de stichting.
Dan mag ik wel even een cursus invlechten doen, want dat gaat me ook niet goed af.
HaileysComet schreef:Jef heeft gisteren tomatensoep gemaakt, heerlijk! Er is nog over van gister, dus ik ga zo ook even een bakkie soep doen!
HaileysComet schreef:Groetjes aan Buuf!!

HaileysComet schreef:Echt heel lief!
Jammer trouwens dat Cleo geen winstpunt heeft gereden.
Misschien dat ik volgend jaar ook wel ga starten met Hailey, eigenlijk hou ik niet zo van wedstrijden, maar Hailey vind het volgens mij wel erg leuk... Dus ik heb geen keus.Die vorige van mij deed je er echt geen plezier mee, die wou het liefst alleen maar hard en dan ook echt keihard. Trailer vond hij ook niet leuk, Hailey loopt er zo in, die houd wel van een dagje uit met de stichting.
Dan mag ik wel even een cursus invlechten doen, want dat gaat me ook niet goed af.
Chocolaatje schreef:Ik ga lekker naar stal
Gea verdient een relaxed buitenritje, dus ga lekker met Rianne en Rocky ff naar buiten.
HaileysComet schreef:Jef heeft gisteren tomatensoep gemaakt, heerlijk! Er is nog over van gister, dus ik ga zo ook even een bakkie soep doen!

Dat is echt geweldig spul en helpt echt (in tegenstelling tot pavo enz enz bij mijn paard)