Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:49

Veel succes Cassidy!

He jammer dat jullie weggaan. Ik ga van het weekend naar Belgie dus ik ben er maandag weer. Heb ik weekend moet ik er alsnog vroeg uit. Morgen komt de hoefsmid om 09u bij duitse vrienden van mij en dat zijn ook de eigenaren van een paar paarden die ik poets en rijd in Belgie. Zij spreken geen woord Frans dus ik moet even vertalen voor de hoefsmid. Werkt wel zo handig als je weet wat er moet gebeuren Clown Gelukkig wonen ze wel net buiten het dorp dus hoef ik niet eerst een half uur erheen reizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:49

Wheeeey 20!!! Go jij! Go jij!

Ohja Schumiegirl: Heb je het droog gehouden? Tong uitsteken Maak je geen zorgen, de binnenbak is bijna af Pling

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:31

Hallo,
Nee ik heb het niet droog gehouden.Was helemaal door weekt,we zijn zelfs wat eerder gestopt omdat het wel heel hard ging.Ik heb op jullie favoriet gereden charming!Eerst had mevrouw niet zoveel zin maar na de galop en een beetje doorpakken(mocht van eef) begon ze fijn te lopen.Toch vind ik twister persoonlijk fijner zitten.Vond charming iets luier en wat stijver...en nu schop ik jullie zeker tegen het zere been...hahahaha

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 22:03

Haha leuk dat je op Charm mocht... Haha! Tsja 't is een eigenwijs, maar daar val ik op. Komt trouwens niet vaak voor dat mensen die d'r nog niet zo lang rijden op Charm mogen, denk dat je 't wel op mag vatten als een compliment want 't is niet de allermakkelijkste. Haha!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:24

Charm lijkt op Suus een tikkeltje eigenwijs, nu maar hopen dat ze het de komende uren niet leest, kijken wat ze nu weer over mij weet te vertellen hahaha oh ja Schumigirl (naaper *LOL* ik ben mama van Suus.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:39

Ik heb de meiden om 9 uur in Starnmeer afgezet, toen wij aankwamen kwam het echt met bakken naar beneden. Wij hebben even in de auto gewacht tot het droog was. Net man met Beau opgehaald van de hondentraining, ik ga zo naar de meiden toe, hopen dat ze het droog hebben gehouden.

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:53

Naapere mmm,ik heb tenminste een geldige reden om mij zo te noemen Knipoog Bijnaam bij vrienden schumi omdat ik nog al van racen houdt,is politie niet altijd blij mee en ik zodoende ook niet.En ik voer de achternaam schumacher!Maar wel de arme tak hoor....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:26

Onze hond heet Schumi Haha!

Ben trouwens weer terug van zwemles, eh rijles Haha! . Ondanks de zeiknatte bak toch redelijk gereden, m'n nieuwe roze beschermers zaten helemaal onder de bagger, gelukkig zijn ze beter schoon te maken dan m'n 3 in 1 beschermers... *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:32

Hmm, vaagheid heerst... Nagelbijten / Gniffelen
*Gaat Beau pb'en*

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:51

Je hond heet schumi Haha! Haha! Dat is een goeie!Was de bak nog iets begaanbaar,gister was hij al heel nat,op wie heb je gereden?Charm zeker?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:55

Tsja, we mochten een Jack Russell als we 'm Schumi zouden noemen... Nagelbijten / Gniffelen

Bak was nog prima te doen, uiteraard op Charm gereden. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 09:48

Hmm, lekker rustig hier... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:35

Heej daar ben ik weer mensen! PB gelezen, vaagheid is taking control. Maar waar had je dit berichtje dan gezien Suus? Ik kon hem nergens terugvinden Verward

Heerlijk weekend gehad in Belgie, zaterdag had ik de hoefsmid om 09u in de stromende regen. Errug leuk... Gisteren heb ik weer eens op Quatari gereden (geweldig berberpaardje) en een heerlijke buitenrit in het zonnetje op hem begeleid Haha! Lekkere galop gemaakt over een brede grasstrook, dat is pas leven Pling

Leuk dat je op Charm hebt gereden Schumie! Ze is idd niet de meest comfortabele. Ik heb laatst ook weer op haar gereden, daarvoor had ik op Angel gereden en het was dus wel weer even wennen. Is idd zeker een compliment dat je nu al op haar mag rijden Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:38

Denk je dat ze die vaagheid/schijnheiligheid openbaar zet? Nagelbijten / Gniffelen Dat kreeg ik dus via pb, hoe bedoel je schijnheilig... Tong uitsteken

Leuk zeg de hoefsmid op zulke tijdstippen in ´t weekend... *LOL* Buitenrit klinkt inderdaad gaaf. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:51

Tsss dat meen je niet Tong uitsteken

Achja, je moet wat voor paarden over hebben he? Knipoog Was echt irri, het waaide dus ze waren behoorlijk 'grappig'. En ik had even een ander gedeelte van de wei opengezet zodat ik ze er makkelijker uit kon halen. Gaan ze met z'n 6en in die wei als idioten galoperen alsof ze al daaaagen op stal stonden. Ze hebben een 24/7 uitloopstal met 4 hectare grond en altijd toegang tot iig 1 grote weide Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:00

Dat meen ik hartstikke. Tong uitsteken

Dat zelfde effect heb ik met Stees wanneer ik d´r uit de wei haal en in de bak zet (echt te onnuttig... *LOL* ), alsof ze nooit los mag lopen, weet niet waarom maar in de bak overdrijft ze nogal... Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig heeft ze nog wel een beetje door dat ze soms in de bak ook netjes naast me mag lopen, maar wanneer ze los mag doet ze gewoon een beetje vaag... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:05

Ok ik heb het door Haha!

Hahaha achja, maar wij zijn ook wel ontzettende paardenbeulen met onze sporen en zwepen Ja En we laten ze aaaltijd de heeeele dag op stal staan en we geven ze veel te weinig eten. Daarom moeten ze als ze uit de wei komen grazen wat ze grazen kunnen buiten de wei. Clown

Paarden zijn sowieso best vaag. Waar ik altijd zo om moet lachen is als ik een paard in een overvolle weide met gras zie staan en hij staat moeilijk te doen om het gras net buiten de wei te kunnen eten Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:10

Haha zag ´t laatst nog een paar paarden doen, eentje op weg naar Stees, echt een veel te groene wei, maar dat grassprietje achter ´t hek moest en zou hij hebben. En op stal gisteren ook nog eentje, snap ´t echt niet, wat is er beter aan dat grassprietje? Nagelbijten / Gniffelen

Moet zo trouwens weer naar school voor 1 uur Nederlands, wedden dat hij zegt ja ga maar ofzo, de afgelopen lessen moesten wij met z´n 3tjes maar gaan lezen of tekenen ofzo want dat kennen we al... Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:20

Hahaha idd, dat snap ik ook echt niet Haha!

Waarom ga je uberhaupt nog naar school? Is toch hartstikke onnuttig Tong uitsteken Je kan veel nuttigere dingen doen... Bokt bijv? Ja

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 14:34

Tja, en waarom zit ik op mijn werk? Het is zo mooi buiten, ik wil gewoon naar stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:42

Idd, lekker met je paarden bezig zijn! Dat is nog nuttiger dan werk en school Tong uitsteken Suus en ik hadden al plannen om een allebei een rijke man te vinden, zodat we niet hoeven te werken. Stallen te laten bouwen en paarden kopen, goh wat zou dat toch een heerlijk leven zijn. Af en toe even een stofdoek door het huis halen...tja je bent toch huisvrouw Tong uitsteken Maar voor de rest heerlijk met de paarden bezig te zijn Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 16:14

Miss_Montana schreef:
Idd, lekker met je paarden bezig zijn! Dat is nog nuttiger dan werk en school Tong uitsteken Suus en ik hadden al plannen om een allebei een rijke man te vinden, zodat we niet hoeven te werken. Stallen te laten bouwen en paarden kopen, goh wat zou dat toch een heerlijk leven zijn. Af en toe even een stofdoek door het huis halen...tja je bent toch huisvrouw Tong uitsteken Maar voor de rest heerlijk met de paarden bezig te zijn Pling

*LOL*

Ben weer terug, ook alvast naar Stees geweest, denk dat ze me lievvv vind, kwam niet van d'r af... *LOL* Had d'r eventjes gepoetst en geknuft. Toen ik wegging is ze 't halve weiland achter me aan gelopen, ik draai me om, zie ik dit:

Afbeelding
In de Stacey-versie... Nagelbijten / Gniffelen

Heb d'r toen nog maar een poosje nageknuft, en alles was weer goed. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 17:36

Hahaha aah wat lievvvv!!! Haha! Ze is echt een schat die Stees van je hoor Ja

Pff, bokt is weer lekker traag bij mij. Kan nauwelijks posten Verdrietig Moet ook nog vanavond topo leren, 5 f*cking provincies waar je niets aan hebt. Met alle respect voor de bewoners in het noorden van het land hoor maar...Wat heb je er nou aan als je alle plaatsen in Friesland en Groningen etc kent als je word opgeleid om op een reisbureau te werken? We krijgen wel alle provincies van Nederland maar het Midden-Oosten en Australie etd worden keihard genegeerd bij ons. "Ja, ik wil graag naar Canberra"... "Ja sorry mevrouw, ik zou echt niet weten waar dat ligt maar ik weet wel waar Stavoren ligt" Ja

Pfff, af en toe word de drang om van school weg te gaan en nooit meer terug te keren wel erg aantrekkelijk...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:03

Jah Stees is lievvig... *LOL*

Heel internet is momenteel sloom bij mij... Nagelbijten / Gniffelen dat heb ik wel vaker (draadloos internet).

Tsja, ben zelf zwaar beroerd in topo (weiger gewoon al die dorpjes te leren), maar 't zal me niks verbazen dat als je later een reisbureau binnenstapt en iets opnoemt dat 't eerst ingetikt wordt op de computer... Nagelbijten / Gniffelen In de toekomst weet niemand wss meer wat waar ligt... Clown Behalve al die pokkedorpjes in Nederland waar alleen vreemde types heen gaan...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:15

Haha zag net dat je tegen me aan 't kletsen was op MSN toen ik aan 't eten was... *LOL*

Ga nu naar m'n werk btw. Tong uitsteken