He jammer dat jullie weggaan. Ik ga van het weekend naar Belgie dus ik ben er maandag weer. Heb ik weekend moet ik er alsnog vroeg uit. Morgen komt de hoefsmid om 09u bij duitse vrienden van mij en dat zijn ook de eigenaren van een paar paarden die ik poets en rijd in Belgie. Zij spreken geen woord Frans dus ik moet even vertalen voor de hoefsmid. Werkt wel zo handig als je weet wat er moet gebeuren
Gelukkig wonen ze wel net buiten het dorp dus hoef ik niet eerst een half uur erheen reizen.
Maak je geen zorgen, de binnenbak is bijna af

Tsja 't is een eigenwijs, maar daar val ik op. Komt trouwens niet vaak voor dat mensen die d'r nog niet zo lang rijden op Charm mogen, denk dat je 't wel op mag vatten als een compliment want 't is niet de allermakkelijkste.
ik ben mama van Suus.
Bijnaam bij vrienden schumi omdat ik nog al van racen houdt,is politie niet altijd blij mee en ik zodoende ook niet.En ik voer de achternaam schumacher!Maar wel de arme tak hoor.... 

Moet ook nog vanavond topo leren, 5 f*cking provincies waar je niets aan hebt. Met alle respect voor de bewoners in het noorden van het land hoor maar...Wat heb je er nou aan als je alle plaatsen in Friesland en Groningen etc kent als je word opgeleid om op een reisbureau te werken? We krijgen wel alle provincies van Nederland maar het Midden-Oosten en Australie etd worden keihard genegeerd bij ons. "Ja, ik wil graag naar Canberra"... "Ja sorry mevrouw, ik zou echt niet weten waar dat ligt maar ik weet wel waar Stavoren ligt"