gaan we wel ff wat drinken haha! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaan we wel ff wat drinken haha!

en bo was drukker op stal en heeft met ze potenin de waterbak gehangen 

Dabo schreef:Heee bren! En ging het? Benje blijven zitten? hahaha Of heb je d'r alleen ff aan de longe gehad?
Veulen keuring? leuk!
Dabo schreef:Ik zou best wel willen.... Maar krijg me neefjes op visite, en die zie ik al zo weinig...
Hoe laat is het, en waaar?
Dabo schreef:Sodemieters, 8 uur! Ik neem aan in de ochtond! hahaha
Nee, laat ik dat maar niet doen, kan ik niet maken.... Ander keertje!
maak wel foto 's Dabo schreef:aaah arme Bo.. is toch geen sukkel!!
Nouja een beetje, wie gaat er nou met z'n pootjes in de waterbak hangen! hahaha
Injecties zijn wat minder (hou ik ook niet zo van).
ben je nu op stal?
T is iig wel goed dat je het langzaam opbouwt! Tallie_Ho schreef:AnneOmie schreef:wraakstront
Net als Win, die doet ook aan wraakstront als hij onder de douche moet![]()
Hoop dat het snel goed gaat met Bo, Bren! Ik kom iig mee met Annemieke naar de BBQ dus kom ik weer bij hem gluren, kijken offie gegroeid is
Gezellig en nu kunnen we er gewoon open over praten hier
naadje24 schreef:goedemiddag allemaal
gisteren met grardus gepraat en het dus verteld dat ik per 1 oktober bij jullie kom staan
hij vond het heel erg jammer ,erg begrijpelijk en enerzijds vind ik het ook jammer want grardus heeft me altijd goed geholpen en is altijd aardig geweest....
maar soms liggen je eisen kwa faciliteiten anders he? zeker met mijn beveiligingswerk...
heb met hem afgesproken op goede voet te blijven (we hebben ook geen reden toe om het niet te doen) en ik daar gewoon zo nu en dan eens aan kom wippen![]()
ook is het idee geopperd dat als wild rose straks B klaar is om bij hem een onderlinge wedstrijd mee te rijden,dan kan hij haar weer eens zien en voor mij gelijk een goede oefening
Erg handig
Hopen dat het vanavond nog beter gaat! AnneOmie schreef:Welkom Naadje![]()
Pascha staat wel binnen en rest idd allemaal buiten.
Gieltje2002 schreef:AnneOmie schreef:Welkom Naadje![]()
Dus dat was jullie geheim...!!!! Nou, in ieder geval welkom bij ons op stal. Weet je al of je een binnen- of buitenbox wilt? Als je buiten wil staan moet je dat even op tijd aangeven. Wij staan allemaal in een buitenbox

maar wel een leuke!
(al kom je pas over anderhalve maand deze kant op dan
)