Nummer 3:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nummer 3:

Jolien87 schreef:Amethyst_ schreef:ja is ookmaar ze is wel mn topper
Jaaa daar heb je gelijk in, nee maar ik dacht dat ik misschien wat had gemist hehehe...
Zat trouwens te denken, om misschien een keer samen met Lin en onze paardjes een leuke buitenrit te doen ofzo:)
What do you think?
heb mn mama zo ver
want stond niet zo veel op mn lijstje, zegt ze zo: je wou toch ook een wit dekje? papa kan morgen wel ff kijke bij de horse power..

rij dr met plezier op en heb ook een keer een wedstrijd met r gereden: 158 pnt(oude telling) Amethyst_ schreef:Ja TUURLIJK kennen we dierij dr met plezier op en heb ook een keer een wedstrijd met r gereden: 158 pnt(oude telling)

, jammer, had het wel leuk gevonden om wat met mensen te kletsen
als je dan ook in de lessen gaat rijden: woensdagavond van half 8 tot half 9
kunne we eindelijk meeten.. jij deed toch destijds ook mee aan de geplande meeting omgeving zwolle? was ik mede organisatrice van
maar is toen een beetje mislukt

, ojah dat kan ik me nog wel herineeren, kom je er ook nog vaker dan alleen woesdag of dat niet ?

Rond de weide AA, door het agnietenbos over de bergkloosterweg en langs de snelweg terug.... 

? priscilla schreef:Echte bosritten zijn niet zo van de partij maar je kunt heerlijk buitenrijden vind ikzelf!