Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pablo_Lover schreef:ik heb zondag ook weer wedstrijd.. f14 alweer.. gaat snel joh..
Mandyy schreef:Bij ons 6, best wel weinig.
Mandyy schreef:Lastig systeem hebben ze dan bij jullie..
Kost ook zeer veel administratie.
univoortje schreef:Oeps, het was niet de bedoeling om hier een hele discussie van te krijgen.
Bij ons(bij Liberty dus) hebben ze het systeem zo aangepast, dat je meer pp's moet halen om door te mogen. Zo kan een ieder in een rustig tempo leren en groeien, en dat is met name voor de kinderen erg fijn. Zij leren rustig wennen aan de "wedstrijdspanning" en als ze een en ander echt goed onder de knie hebben, gaan ze pas door. Ik kan je verzekeren, dat is erg goed voor hun zelfvertrouwen, ze lopen zichzelf en de pony waar ze op rijden, niet voorbij.
Maar de registratie in het paspoort gebeurt keurig zoals het hoort hoor, daar hoef je niet aan te twijfelen, is allemaal pico bello geregeld!!!!!
groetjes en allemaal veel wedstrijdplezier!!!! groetjes van Univoortje
Flurk schreef:univoortje schreef:Oeps, het was niet de bedoeling om hier een hele discussie van te krijgen.
Bij ons(bij Liberty dus) hebben ze het systeem zo aangepast, dat je meer pp's moet halen om door te mogen. Zo kan een ieder in een rustig tempo leren en groeien, en dat is met name voor de kinderen erg fijn. Zij leren rustig wennen aan de "wedstrijdspanning" en als ze een en ander echt goed onder de knie hebben, gaan ze pas door. Ik kan je verzekeren, dat is erg goed voor hun zelfvertrouwen, ze lopen zichzelf en de pony waar ze op rijden, niet voorbij.
Maar de registratie in het paspoort gebeurt keurig zoals het hoort hoor, daar hoef je niet aan te twijfelen, is allemaal pico bello geregeld!!!!!
groetjes en allemaal veel wedstrijdplezier!!!! groetjes van Univoortje
Dat men op de manege wil dat er meer punten dan 2 gereden moeten zijn om door te stromen gebeurd wel vaker maar 2 pp in 1 proef is een rare zaak (want regelemtair kan dat NIET, zie handboek FNRS)trouwens ik vraag me af als je zo'n mega score op je protocol haalt of het dan nog wel geloofwaardig overkomt en wat een ramp als die mensen ooit eens op een andere manege starten want dit zijn rare extreme hoge punten
liberty schreef:@Flurk. onze lesklanten hebben er geen enkele problem mee hoe wij het doen. Ze moeten gewoon meerdere PP halen voordat ze over moeten. En diegene die hoge punten rijden verdienen ze ook echt! Diverse juryleden raden ons aan eens een uitwisselingswedstrijd te doen