Trouwens Pauline, de les van 30 juni werd wel 'verzet'. We moesten bij Janette een andere afspraak maken. Tamara en ik gaan voor 1x op zaterdag van 10 tot 11.
ja, ik kwam en opeens deed bokt het helemaal niet meer. Of ik om half acht terug wilde komen, er was groot onderhoud. Kwam ik om half tien terug, was het zo....
Les ging gisteren trouwens weer lekker. We gingen springen, en ik ging op Puncky. Totdat een meisje 2x door Mirthe werd gelanceerd, en we maar even gingen ruilen. Maargoed, Mirthe had er niet veel zin in. Dus veel weigeringen, veel gesjees (bijna Rick van de sokken gereden), maar ook wel veel gelukte sprongen. Kan er nog een veel langer verhaal van maken, maar dat doe ik maar eventjes niet.
oké, wat dat betreft vind ik het lamoen ook geweldig. Op de manege waar ik rijd springen we vooral technisch en met een te grote groep. Best laag dus, en ook nog best heel weinig. Ik spring dus echt alleen op het Lamoen (eigenlijk heb ik alleen op Mirthe en Zoef ooit hoger gesprongen dan 60 cm denk ik... alleen op het lamoen.)
ja ik weet het, maar aangezien ik nu door omstandigheden in een groep rijd waar iedereen een stuk minder lang rijd dan ik vind ik het wat minder leuk om voor de honderste keer de verlichte zit te oefenen. Ook best belangrijk en dan is mijn zit alles behalve geweldig, maar de grote uitdaging is er wel van af
ik soms ook wel hoor, voordelen zijn dat ik alle moeilijke paardjes voorgeschoteld krijg en dat ik op eens wel alles perfect lijk te moeten doen (loopt mijn paard een keertje niet netjes dan is dat raar... )
mijn zusje heeft van de week zelfs 1.15 gesprongen met priscilla. Ik heb zelfs een keer een poging tot 1.20 gedaan met pzn... het bleef jammer genoeg bij een poging... Ben met pony en al op de staander gevallen
jennefer is van de zaterdag middag, raar dat die bij jullie in reed, had beter een les eerder kuunen nemen, meisje rijd nog niet zo lang, ze komt uit brazilie.
Wij vonden het ook wel redelijk apart toen we zagen hoe ze reed (treintje ), begon me ook een beetje af te vragen hoe vaak ze al eens gesprongen had.. Bij haar ging het dus niet zo goed met Mirthe, maar Mirthe was me dan ook bezig! Dat andere meisje reed geloof ik ook nog niet heel lang, die had al wel eens eerder met ons meegereden.
Edit: even de zin wat veranderd zodat meer klopt wat ik bedoel en even www.hetlamoen.nl gecheckt of ik misschien op die naam kon komen d.m.v. de lijst van de wedstrijden, maar nee, weet het nog niet.
Laatst bijgewerkt door Annemarie op 25-06-06 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt
mirthe heeft natuurlijk al weer een tijdje een brave periode gehad goed dat jij erop stapte ga zo weer verder feesten maar moest even wat aan de ontwenningsverschijnselen doen je raakt ansders zo achter
Hahah, veel plezier met feesten. Dan heeft Mirthe het einde van haar brave periode wel precies op het goede moment gepland, zo vlak voor de ponykampen. Fe-heenn?? Zie je het nog zitten.