http://vakanties.jeugdengezondheid.be/v ... hyear=1991Oberau sta liek allemaal int oranje .. of is da rood oranje wilt zeggen daje nog op de wachtlijst kan staan..
jah ! da kan mij wel wa schelen!kmoe nu al om 6u op staan dus da word nu 5uur terwijl dat eigenlijk 6uur is... snapje
leuke foto's heb je staan van de paarden van de rhille mieke ik heb ook een paar foto's, ga eens zoeken naar duidelijk
bonanog eens bonabona lokken met stro ramana, super knollieik denk bellelisa en nikitaelke/bonaparte, ik en nero , lisa/niktaaachim, daar moest ik de eerste les opdat eerste paard is denk ik mistral ofzobrabander ik vond nero het leukst maar nikita, bonaparte en ramana ookIk heb ook 2 keer met flash moeten rijden, ik vond ze niet zo leuk voor het springenIlke was grappig belle was niets zo speciaal paardje, beetje saaiaachim was wel leuk, maar dat was niet lang, maar 20 minuutjesvoor de rest weet ik niets meer goed met wie ik allemaal gereden heb
Tijdens ponykamp (Rhille) bij school heb ik op Tina moeten rijden. (Palomino / witte pony)Mijn broer een paar jaar daarvoor op Speedy. Ken je die?
Charlotjuuh schreef:Tijdens ponykamp (Rhille) bij school heb ik op Tina moeten rijden. (Palomino / witte pony)Mijn broer een paar jaar daarvoor op Speedy. Ken je die?nee de pony's ken ik daar niet. Ik ben er nog maar 1 keer geweest, 2 jaar geleden ofzodit jaar ga ik terug