Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

PattyOosten schreef:@pluutje: waarom kom je miet weer eens een lesje (of eventueel vrijrijden, want dat is sinds kort ook mogelijk) op de Hollandsche rijden?
Enne, zijn er in dit topic eigenlijk nog meer HM gangers?
fluffyfox schreef:ok om de een of ander reden krijg ik geen bericht meer asl er reacties zijn.....
moest dus echt 5 blz bijlezen ofzo :S
anyway peet rakker ken ik zeke rnog wel
zelfs een tijdje gereden als anouska niet kon
wat een beest was dat
maar geen id eigelijk waar zij gebleven is
er staat me iets bij van dat ze ging verhuizen naar haarlem ofzo, maar mischien vergis ik me wel hoor
Citaat:@pluutje: waarom kom je miet weer eens een lesje (of eventueel vrijrijden, want dat is sinds kort ook mogelijk) op de Hollandsche rijden?
Enne, zijn er in dit topic eigenlijk nog meer HM gangers?
manic schreef:Zucht... en ik mag weer niet starten. Wilma Zeinstra heeft ons liever niet op het terrein ivm de droes.
Schimmelig schreef:Hey, is die Nadine toevallig beetje roodschimmelig? Da's nml de moeder van mijn pony!
Nog even nagedacht ... ze was meer donker dan rood. Ze stond voorheen in Osdorp. Vraag het eens aan dat meisje!
Citaat:Kent iemand Michel nog? Heeft aantal jaar terug lesgegeven op MNA... heeft nu een eigen manege ofzo (reden waarom hij is weggegaan)

Zeker omdat de dierenarts heeft aangegeven dat er geen reden is om onze paarden binnen te houden.
Citaat:Kent iemand Michel nog? Heeft aantal jaar terug lesgegeven op MNA... heeft nu een eigen manege ofzo (reden waarom hij is weggegaan)