, maaik gaat mee
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maaik gaat mee

noekje schreef:Vandaag ga ik naar poel met Dalyan, maaik gaat mee
..en ze stalletje uitgemest..
..was erg gezellig vandaag weero p de manege..
..morgen eerst uitslapen heb geen les morgen ogtend en daarna weer naar de paardjes..alleen maandag GVD weer naar sgool...
..egt geeeen zin in.. sammy schreef:noekje schreef:Vandaag ga ik naar poel met Dalyan, maaik gaat mee
maaike leek die tinky winky doet?

je kan ook meedoen op manege paardjjs, ik ga lkkr op giedje
haha gayletje gaat op barrie
lachuh:
hoope dattie niet gaat liggen bij haar ofzo tijdens parcourtje
mallootjj.. 

..hahha..dat is zo een schatje..(L)..ik ga zometeen ook naar poell..hoefde vandaag niet te rijden want ik heb maandag weer carousel..ik was wel ingedeeld zei rene op rembrand hahah naja volgende keer beter dan maar hehe,...
heb echt zin!
..ben helemaal happY..
..vanavon lekekr uit:D.. 
barriChelloO schreef:oo harstikke leuk naja welkom op poell dan:D..leuke manege hea:D:D:D..ik ga maandag op rembrand in de carousel:D..vet cool!!..ik moet het van rene gaan proberen....ben helemaal happY..
barriChelloO schreef:oo harstikke leuk naja welkom op poell dan:D..leuke manege hea:D:D:D..ik ga maandag op rembrand in de carousel:D..vet cool!!..ik moet het van rene gaan proberen....ben helemaal happY..
.. 

maaitjuh schreef:Hij red wel 2 uur hoor.
OMG ben zoo GEK op Vladimir.![]()
Hij ging echt lekker vandaag, was wel heet maar dat maakt hem wel mooi. K heb straks foto's op ITP. Ga eerst ff naar mn moeder.
Net nog die van Bonny gereden. SPIIIIEEEERPIJN!!!![]()
Maar wel leuk. Pff morgen.. k moet nog vet veel doen..
ja ik heb oeven cross