Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 10:10

De zitles ging eigenlijk boven verwachting haha. Thomas was echt weer superbraaf, wat is dat een kanjer zeg! Eerst moest ik allerlei rek en strekoefeningen doen in het zadel om die (al) soepele spieren van mij even op te rekken Daarna gingen we over op het echte werk met veel publiek (lees: ramptoeristen!). Als laatste de overgangen naar de galop maar volgens mijn stalgenoten was het niet genoeg en moest ik nog een galopronde maken, nou okééé!! Zie hieronder

Ererondje...

Afbeelding

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:02

Whaahahaha echt leuk die foto Lin!
je deed het super gister en Thom ook! wat was hij lief zeg!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:26

Jemig ben ik de enige die hier is vandaag ofzo??

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:40

hoi hoi daar ben ik weer na een lange tijd dat ik niet op bokt kon en niet kon zien wat er allemaal was gebeurt hihi

nou bij de wedstrijd van lin was het heel gezellig vond ik
en lin leuke foto van je zitles ik heb ook zitles gehad maar dan anders

nou ik kom snel weer langs vond het echt gezellig zaterdag bij jullie
maar heb het ook druk met werken dus en heb ook nog de welshjes en die moet ik ook nog doen na 55 uur werken per week of 50 uurtjes
nou ik zie jullie snel weer doei doei

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:05

moossie schreef:
Jemig ben ik de enige die hier is vandaag ofzo??

Nee hoor, ik ben er ook Verveel je je alweer een beetje??

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:34

Hihihi jah joh! De kids zijn zo lief vandaag. Ik zou me bijna gaan vervelend Of een andere baan zoeken!

Straks ben ik weer klaar joh! Dan snel even boodschappen doen en naar Yus!
Ik hoop dattie vandaag weer wat liever is. Dan laat ik hem weer even lekker rennen in de bak!
Zijn jullie er ook vanmiddag?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:59

Ik ben er pas vanavond want ik moet vanmiddag ook werken. Straks even wat leuks voor Valentijn halen en dan op naar huis Ik hoorde net van Peet dat onze jongens al lekker gedaan zijn, thanksss Peetje

Vandaag heeft Thom vrij en morgen gaan we weer rijden. Ik sta op dit moment op de reservelijst van Nootdorp, er was een fout gemaakt bij de aanmelding Nah ja ik kan nog gebeld worden had de vrouw van het wedstrijdsecretariaat gezegd dus we gaan gewoon verder oefenen.

Jee Mir, het lijkt wel stilte voor de storm

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 15:19

Nou zeg meen je niet! Ik dacht dat het al zeker was dat je zou gaan starten zondag. Nouja joh nog even afwachten en wie weet kan je gewoon zondag!:)

Peet thankxxx Dat is even luxe zeg! Misschien zie ik je strakkies nog op stal!

Leuk verhaal trouwens er kwam hier net een leerling stomdronken binnen Hij is helemaal de weg kwijt en wordt zo opgehaald. Heb ik echt nog nooit meegemaakt joh!

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:53

mogge allemaal.

mir zonde ik wil nog wel een keer mee wahah

linda hoelaat ga jij naar stal.

nouw ik rijd als goed is met linda mee dus ik gaat vanavond lekker knuffe met whis mhhh

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:12

haaai allemaal!

Kom ik op stal is Yus al helemaal verzorgd!! Wat hebben we toch een geweldige superstal zo met z'n allen he??

Ik wilde Yus gaan opjagen, maar jammergenoeg kwam het water met bakken uit de hemel..Helaasie pindakaasie...

Kus Mir

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:14

Orlan hoe bedoel je?

lin1da

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:41

zo ik heb ook de topic gevonden. wat schrijven jullie veel zeg ik heb niet alles gelezen. mooie foto linda.

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:44

hoi linda leuk dat je er ook bent

nou kijk mir ik ging ook vandaag daarom dacht ik jammer want ik ga daalijk rond half acht dan pikt lin me op
anders hat ik je gezien op stal vind ik jammer is altijd gezelie als we met zijn alle zijn

zo moeders is al geweest naar stal dus whis krijg lekker dubbele aandacht lekker met der tutte

komt er nog iemand vanavond moet ik nog wat doen voor iemand???

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:10

Ooohw ikke snap Orlan Haha Ja je hebt gelijk. het is zeker gezellig als we er allemaal zijn. Ik was vandaag helemaal Remy...

Uuuhm ja je kan wel wat voor me doen. Yus influisteren

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:14

He Linda Welkom!

Even een vraagje voor iedreen; Is er morgen iemand die tijd over heeft en Yus wat beweging kan geven?(Longeren of een half uurtje laten draven door de bak)
Linda moet morgen werken en ik had daar even geen rekening mee gehouden, want ik werk ook tot een uur of laat! (Moet wel, want ik gister en vandaag een uurtje gespijbelt!!)

Mijn vader is er voor de stal hoor en voor het klaar zetten van zijn voer..Het gaat me echt om beweging!

Kus mir

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:34

hoi mir ik wil morgen wel na school wel naar stal om yus lekker los te longeren whaha hij loopt tog lekker zijn rondjes

en hoebedoel je vanavond of ik hem wil los longeren??? als er tijd is in de bak wil ik het wel ff proberen voor je
doe ik zijn regen dek op en dan gaan we als een banaan whaha

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:07

Zoooo jeminee, ging 18.00 uur ff naar het ziekenhuis, toch ff duimpje na laten kijken. Ben net thuis, wat een wachttijd.
Gelukkig is er niets gebroken. Alleen flink gekneusd en waarschijnlijk mijn spiertje een beetje gescheurt.
Al met al is er nu even drukverband aangelegd, en dat moet een paar daagjes blijven zitten. Dus niet schrikken als ik op stal kom.
Ik mag gewoon alles blijven gebruiken, moet alleen proberen uit de pijngrens te blijven. Maar verder gaat alles goed.

Helaas kan ik even de anderen niet behulpzaam zijn, ik neem even een beetje gas terug. (tijdelijk)

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 20:32

whahahaha lin gaaf gezicht zo hoor
knap gedaan je zit er nog op
jammer dat ik op maandag werk meid
anders kon ik het ook zien hihihilol

groot gelijk wil
ik kijk morgen wel ff om owen te mesten

vandaag bij de arbo geweest en ga vanaf vandaag weer al me uren werken .
morgen ben ik nog vrij dat is me gewone vrije dag.
dus donderdag weer aan de slag

daarna ben ik naar stal gegaan
ff de beesjes buiten gezet en gemest en bakjes met voer gedaan.
hihihi

morgen ben ik er dus weer hihi(misschien wel eerder dan aadje)
tonke sterkte met sanne meid.
en probeer zelf een uurtje te slapen

nou rox die dinsdag is zeker niks zeg eerst naar school dan werken.
nou ik hou de dinsdag wel in de gaten voor je meid
ik heb gisteren eens een avond niet achter de pc gezeten anders had ik vandaag ook wel hands gedaan sorry

nou meer niet te vertellen nu whahahah
misschien tot straks doei doei

Ps ik ben het hihi vergeet orlan uit teloggen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:44

Heeey Orlan! helemaal Toppie , maar kijk je wel uit, want soms kan die bolle lelijk doen he! Dus veiligheid voor alles Maarja jij bent de paardenfluisteraar onder ons, dus moet lukken!

Peet, mijn vader komt morgen ook naar stal en wil graag mesten hoor!! Ik denk dat hij er wel rond 13.00 uur is. Hij moet eerst mijn neefje van school afhalen (hahaha wat hebben die vutters het druk he tegenwoordig )

Het is weer tijd om naar mijn bedje te gaan. Morgen een drukke dag op het werk...
Ik wilde jullie nog even spreken/babbelen op msn, maar hij doet nog steeds raar. Dan heeft iets gedaan, maar het helpt niet.......wel balen. Ik wil ook echt weer op ,msn!! Nouja wie weet kan het nog goed komen (ikke is pcnerd, snap er niets van)

Wil, succes met je duim/hand. Als ik of mijn vader iets kunnen doen horen we het he??

Kus Mir

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:47

Oja en natuurlijk nog even vergeten te vragen!!! Hoe was jullie valantijnsdag?
Ik kwam vanochtend beneden en er stond een heel lieve kaart voor me klaar
Ik was helemaal verbaasd!! hihihi

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:46

Hallo allemaal,

ja, ja ik leef ook nog. (moet niet vragen hoe)

Ten eerste wil ik petra even heel erg bedanken. Ik was zo blij met je smsje! Ik zat er helemaal doorheen. Sanne houd ons al 3 nachten wakker. Ze is echt zo zielig. 't is de eerste keer dat Sanne echt ziek is. Heb echt met der te doen. Vandaag ging het alweer wat beter zei Eric. Ze had alleen vanavond weer koorts dus zetpil gegeven en lekker in der bedje gelegd. Ik geloof dat ik daar nu ook hard aan toe ben.

Maar voor dat ik naar bed ga moet ik weer even zeuren!!!!! Wie zou Froukje morgen en donderdag voor mij uit willen mesten???? Lastig he die nieuwe stalgenoot!!!

Ohja ook Linda nog heel erg bedankt dat jij Ireen vanavond hebt opgepikt. Wat een gave foto trouwens van je zit les. Echt super.

En Ireen natuurlijk ook heel erg bedankt voor al je goede zorgen voor Froukje en alle tijd die je er in steekt. Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. En dat meen ik echt!!!!!!!

Zo nou ga ik echt naar bed.

Duimen jullie voor me dat ze lekker door slaapt vannacht.

Ohja Wil jij heel veel sterkte nog met je duim!!! Wat heb je eigenlijk gedaan? Heb ik iets over het hoofd gelezen? Hoor het wel weer.

Welterusten

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:59

Nou ik ben vanavond gebeld door Rijvereniging Nootdorp en ik kan zondagochtend toch op de manege in mijn eigen dorp starten Dat wordt gezellig want dan komen mijn jongens waarschijnlijk ook kijken.

Ik heb van Dave lekkere bodylotion en douchegel van Angel gekregen

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:24

Jeetje Lin, je wordt wel verwent.
Maar vind hij je niet een beetje stinken als je bij de paardjes vandaan komt.

Tja mijn duim een verhaal apart heb een beetje met Juba gestoeid, of hij eerder met mij en Rox

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:59

zo he he 2 uur later en ik ben weer helemaal up to date
k ga wel gelijk me bedje weer in .. morgenochtend eerst naar stal om die dikke koe beweging te geven en morgenavond na me werk ook weer naar stal want dan komt isabelle m weer zn vervolg inenting geven .. dus ben dr morgen 2 x !
donderdag komt kristel ook gezellig mee want zij gaat waarschijnlijk frietje verzorgen aangezien nicole een eigen ponypaard heb gekocht (appie/ appel)
daar ga ik vrijdag ef gezellig bij kijken ben wel benieuwd naar haar nieuwe aanwinst

truste xx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:29

Haaaaai,

Daar ben ik ook weer ffies snel! Wat een weer he buiten, gadsiedarrie!

Wat een verhalen zeg hier, echt leuk!

Gisteravond weer ff op Froukje gestapt, maar ze liep vandaag minder goed dan maandag In stap liep ze wel goed. Alleen de draf op de linkerhand niet. Draf op de rechterhand was weer wel goed. Hopen dat het eenmalig was. Zo niet, dan moet er zaterdag denk ik toch maar een veearts bijkomen. ffies kijken hoe het verder gaat.

Verder heb ik weer allemaal lekkers te eten neergezet in de kantine. Zak paprika chips en 2 rollen koekjes. De koffiekoekjes zijn alleen alweer bijna op, hihi. Die waren zo lekker! Dus wie er lekkere trek heeft, pak maar hoor!

En Tonke, ik doe Froukje echt met alle plezier hoor! Dus bedanken hoeft niet hoor Gister had ze weer een lekkere knuffel dag. Zo lief, gaat ze met d'r hoofdje naar mijn schouder toe en dan met d'r bovenlipje gaat ze zoentjes geven op mijn wang en schouder.

En Lin, zondag ben ik weer van de partij hoor om je te supporten. Zet hem op he!!!

Nou, ik ga weer verder met mijn stage hier!

Doei doei!