Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisjah schreef:Er zijn 6 paarden met zo een bit,en bij maar 1 pony hangt de teugel op het laatste ringetje,bij de andere hangt de teugel gewoon op de grote ring.
Margytje schreef:Kent er iemand JH-stables in Wuustwezel ? (niet echt een manege hoor, eerder een stoeterij & privéstal denk ik)
ilovequinten schreef:rijdt er eigenlijk iemand van bokt op de heide pony's ?? in sint job
armanike schreef:Mja ik heb ook op kattevenia gereden, rij er nu af en toe ookpaarden worden er wel redelijk verzorgd.Niet al te vaak op de wei maar toch goed.Mja wat dat pasoa betreft geef ik gelijk er zijn er gewoon te veel, waarbij het soms nodig is, maar lang niet altijd hoor.Mja zijn wel leuke paardjes:)
poes schreef:armanike schreef:Mja ik heb ook op kattevenia gereden, rij er nu af en toe ookpaarden worden er wel redelijk verzorgd.Niet al te vaak op de wei maar toch goed.Mja wat dat pasoa betreft geef ik gelijk er zijn er gewoon te veel, waarbij het soms nodig is, maar lang niet altijd hoor.Mja zijn wel leuke paardjes:)
Naar mijn mening, kan elk paard op een simpele dubbelgebroken trens, zelfs als het wat pittigere beesten zijn. Is gewoon een kwestie van opvoeding en je ruiters leren deftig rijden.
Tieneke schreef:Zijn er hier nog mensen uit Limburg?
AstraGirlie schreef:Ik heb ook nog kampen gedaan in groenhove, toffe paarden, alleen soms lessen met 20 paarden achter elkaar lopen, leer je niet echt veel mee bij...
Tieneke schreef:Ik rij in Spalbeek (dorp van Hasselt) bij Liefsoens. Echt de beste manege waarvan ik ooit al gehoord heb! Ook heb ik op de Kleine Roost gereden, maar daar het verschrikkelijk...
Tieneke schreef:Ondertussen is de kleine roost verkocht, hoe het er nu is, weet ik niet. Maar als je ervaringen van mij wilt horen over de kleine roost van vroeger, mag je me altijd pb'en
Tieneke schreef:Sja, goed voor jou, maar ik was het niet. Ik kan je veel dingen vertellen, maar dat doe ik niet in het openbaar. Ik ben er enkele jaren geweest en ik ben blij voor die paarden dat ze nu nieuwe baasjes hebben.