en ook een foto van het begin van de muurschildering Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook een foto van het begin van de muurschildering
,, ik zal het volgende week zaterdag wel proberen!

We zouden het dit jaar ook gaan doen, alleen toen kregen we te horen dat je het al in september moest regelen.. Beetje jammer dus..
Op de site staan trouwens ook wel een paar foto's kzal straks wel ff kijken ofk ze kan kopieren hierheen ofzo..

, zij hadden later ook wel vette lol..

We hebben gewoon keihard gegaloppeerd tussen een sloot en een rij bomen.. Twas echt een inie-minie stukje.. Was echt eng maar wel leuk ofzo haha
ook leuk dat iedereen foto's plaatst

en dat vind ik altijd zupers gezellig
...
Jester is toch die grote bruine? Volges mij zat een vriendin van mij daarop.. Ik zat op Merel dat was een nieuwe pony.. En op Walibi een klein bruin ponytje, maar die vond ik niet zo leuk want die was de hele tijd aant bumperkleven
Merel was wel leuk
Ik heb nog wel ergens foto's gelofik^^
)En daarna alleen maar op Jester.
Jaa Merel was zeker leuk! Haha ik moest als klein meisje op de pony's terwijl alle mensjes uit mn groep op de grotere pony's of op de paarden mochten.. Voelde ik me weer even klein hoor haha
Lars.. Was dat niet die Fjord? Dr was ook zo'n haflinger hae.. Dat was een dekhengst geweest, daar reed een andere vriendin van me op.. Die was echt zooo gaaf!
Moonlight zo'n donker ponytje liep ook met ons mee, was wel een pittig beestje, leek me ook wel leuk..
(met normale manen) je hebt ook nog Picasso met wat Krulligere manen.
Picasso ging bij ons niet mee op buitenrit, daar reed een gehandicapte op die zegmaar ligt op het paard..