Manege Moleneind in Tilburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Re: Manege Moleneind in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:45

morgen alweer lekker paarde rijden Haha!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:18

Jaaa morgen al Haha! haha nu maar hopen dat ik niks breek Tong uitsteken
heb er echt super zin in!! maar begin m nu ook wel een beetje te stressen hoor Tong uitsteken hahahaha

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:59

haha vanavond is het zo ver Tong uitsteken hahaha

ik ga me zo aankleden.. en dan ff alvast chocoladebollen halen Tong uitsteken hahaha

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:38

haha veel succes Haha!

Jezus gisteren was echt een ramp met rijden.. Tong uitsteken
Ik ging dus op Rover, nou ik dacht he weer lekker rijden op lieve rover! (L)
Dus ik stap op en begin met rijden.. was ff denken rechtsom..
Nou op een gegeven moment ging tie op de volte stilstaan.. en beetje naar achteren lopen en met zijn voorbenen een beetje omlaag.. Daarna een echte flinke bok.. dus ik val voorover (was er namelijk ook helemaal niet op berekend) op zijn hoofd.. auch,, dat deed zeer want hij deed op dat moment ook weer zijn hoofd omhoog.. :S Het eerste wat ik deed was voelen of mijn tanden er nog zaten.. Tong uitsteken en die waren er gelukkig nog..Maar zat dus wel met een opgezwollen lip en sinds vanochtend een bloeduitstorting op mijn kin..

Nou dat was nog maar het begin van de les he.. Chris zij toen maar van ga maar in draf dan.. Dus wij met zijn 3en in draf.. (gelukkig waren er niet te veel mensen) .. en telkens op de linkerhand wilde die als we weer naar de hoefslag gingen na een volte naar rechts ipv links.. En rover is al super sterk in de mond (vind ik dan Tong uitsteken ) dus om hem dan weer naar links te krijgen zat ook wat werk aan.. En hij vond het natuurlijk ook nog niet eens leuk dat ik hem weer naar links trok, dus begon tie weer te bokken.. Nouja die situatie heeft zich wel een paar keer herhaald. En zo gingen we bokkend de les door.. Die bokken kon ik gelukkig wel aan.. Tong uitsteken Nou toen moesten we dus in galop... Ik dacht van, ja, als tie in de draf al ineens de andere kant opgaat en bokt, hoe moet dat dan wel niet zijn in de galop, met volle vaart? Maarja toch maar in galop gegaan en dat ging wel goed! Echt even lang gegaloppeerd.. en toen kwam tie ook aan de teugel lopen. Nou dus ik dacht hehe het is weer een beetje goed he,, hij ontspant enzo! Nou dat eerste was dus niet waar, want toen we even van hand moesten veranderen glipte tie er weer tussenuit hoor! hehe,..
Nou dat was me een lesje zeg.. wel is een keer wat anders dan normaal zeg! Ik dacht dat Padroega het meest ongehoorzame (valt natuurlijk reuze mee maar in vergelijking met andere manegepaarden doet hij wel bokken en racen Tong uitsteken ) paard was, maar dit waren pas echte bokken!
Nou .. volgende week is er geen les.. maar de week daarop ga ik toch maar weer is op Padroega! En dan kijk ik daarna of ik weer het vertrouwen heb om op Rover te stappen.. want ja als ik dat niet heb dan voelt hij dat natuurlijk ook aan en dat is niet echt wat ik wil..

hehe wat een verhaal.. Tong uitsteken Nou zo was dus mijn lesje (A)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:59

nou klinkt goed Tong uitsteken gelukkig is alles goed afgelopen.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:33

Wow, wat een verhaal zeg!
Bij mij heeft hij gelukkig nog nooit zo raar gedaan!
Misschien had je hem een beetje te strak aangesingeld? Dat had ferry 2 weken geleden ook gedaan en toen heeft Roover hem er ook afgegooid..
Maar het is natuurlijk wel goed weer je vertrouwen terug te winnen..
En natuurlijk ook om weer een keer op padroega te gaan, ik zou haar iig wel missen Knipoog
Is het nog erg, je lip en je kin? Boos!
Hopen dat het snel over is!

En jennifer, hoe was het gegaan gisteren met springen? Haha!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:47

Haha jaaa springen ging goed!! Haha!
1 meter Haha! en niet gevallen Haha! haha

Maareuhm.. Annette.. das idd een heftig verhaal Gaaaap heb 'm bij chantal ook wel een keertje opstandig gezien (toen ie nog nit van christ was) maar in de lessen nog nooit :|

Ferry was er toch afgevallen? 2 weken geleden ofzo?:+

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 09:54

Haha nou dan mijn verhaal ook maar, het is niet zo spectaculair als dat van Annette maarja Tong uitsteken
Ik had al zoiets van; nou, zal bij mij ook wel wat leuks worden, want hij heeft dinsdag ferry er afgegooid en woensdag annette dan..
Het eerste half uur was ie super braaf, maar toen ik in draf bij B de volte op draaide wilde hij naar links ipv naar rechts, en daar kwamen net 3 mensen over de hoefslag aan :|
Dus hij schrok, steigerde, sloeg charlotte met zijn hoofd en rende weg, dus ik gaf hem een tik en toen bokte hij 2x, en toen kreeg ik hem weer een beetje rustig en toen bokte hij ineens HEEL hoog en ik vloog er ook af, hahaha Tong uitsteken
Stond meteen op, maakte me drukker om Rovertje die helemaal bang ronddraafde, maar hij is vet bang voor christ want steeds als die naar m toe liep om m te pakken vloog hij keihard weg..
Na een beetje om hem inpraten enzo kregen we hem te pakken en klom k er weer op..
Hij hing daarna wel heel erg aan de teugels en rende een beetje onder me uit maar hij heeft niet meer gebokt ofzo..
Hij is dus de hele week al zo dwars, misschien is er iets gebeurd waardoor hij heel bang is geworden ofzo? Boos!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:25

is inderdaad wel heel raar dat het nu ineens zo is gekomen... maar ik merkte dat altijd wel bij meer paarden hoor dat ze bang zijn voor christ

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 13:20

wow Claudia, bij jou was het ook goed mis! Echt heel raar wat tie nou ineens allemaal doet he! En dan ook bij 3 personen gewoon! Ik zat is te denken.. hij is dus best wel sterk in zijn mond he.. zou het misschien aan het bit liggen ofzo? Of dat hij een wondje in zijn mond heeft misschien?
Te strak aangesingeld had ik het volgens mij niet.. en jij denk ik ook niet en bij jou deed tie ook al dwars..
Hm, dan ligt het dus niet aan de ruiters als je het aan mij vraagt, maar ik denk toch dat er echt iets met Rover aan de hand is.. Boos! Ben je nog ongelukkig terecht gekomen toen je eraf viel of viel dat wel mee? Bij mij is intussen alles weer goed! Heb nergens meer last van, gelukkig Haha!

Jennifer, goed zo met springen! Haha! 1 meter is best wel hoog Haha! Lachen! Zijn er nog foto's gemaakt Tong uitsteken ? En ga je nu een cariere beginnen als springruiter of hou je het toch maar bij je dressuur Tong uitsteken ?

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:23

hahaha nee zijn geen foto's gemaakt Tong uitsteken helaaaas Tong uitsteken wel genoeg publiek gehad om het te bevestigen dat het echt waar is Knipoog hahaha

Jaaa.. vind springen nu toch wel heeeel tof worden hoor Geld, geld! haha... maar dressuur blijven we ook gewoon doen Haha!

maareuhm... lekkerre verhaaltjes van Rovertje allemaal hier Tong uitsteken hahaha

Ik heb ook een SPECTACULAIR verhaal Tong uitsteken
Antus heeft me gebeten Clown hahaha.. dusjaa.. niet hard hoor (A)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:27

waar heeftie gebeten ?
padroega heeft mijn vriendin (die reed altijd op hem) een keer precies tussen haar tieten gebeten en hard joh... haha sorry daar dacht ik ineens aan

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:28

ja sorry jennifer maar je verhaal van antus haalt het natuurlijk niet bij rover he! Tong uitsteken Wij hebben veel wilderdere paarden onder onze kont Vork De manegepaarden are going wild Vork whaha

maar deed het zeer van antus ? waarom beet tie je Boos! ?
ik wil jou ook een x zien springen! Vork

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 17:31

Haha!
Maar annette inderdaad, misschien is er iets aan de hand ofzo ?
Ik zal zaterdag nog eens een keer kijken (had ik t maar eerder gelezen had ik gisteren kunnen kijken) en anders nog even aan Britt of jamie vragen..
Christ zegt dat ik gewoon harder voor hem moet zijn maar ik ben al best hard en nu flipt hij al als een gek :s.
k moet zaterdag trouwens weer met mn ponyzweepje gaan rijden Tong uitsteken
Ik viel trouwens op mn rug, en ik rolde door alleen mn elleboog voelde ik een beetje..
Ondertussen zie ik bont en blauw omdat ik gisteren, jawel, uit de kelder gevallen was. Clown

En jennifer, waarom beet ie je dan ? Verdrietig

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:20

Hahaha.. naah doet net zo'n zeer meer hoor Clown

Het zit zo Tong uitsteken normaal kun je altijd je vinger in zn mond doen.. en dan gaat ie gewoon met zn lippen spelen Clown en nu deed ie per ongeluk met z'n tanden Clown hahahahhaha.. dus nu heb ik een inimini bloeduitstortinkje op mn vinger Clown hahaha

nou annette.. zeg maar wanneer je komt.. dan regel ik weer springles!! Haha! ik vind het leuheuk Haha!:D:D

en nee idd.. mijn verhaal redt het niet bij die van jullie Boos! maar hij is wel het grappigst Haha!:D:P

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:34

ik zou indedaad ff rovertje in de gaten houden als ik dat zo hoor, mischien zijn tanden even na kijken, of even kijken of hij mischien singel wondjes heeft ofzo.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:46

ikkuhclau schreef:
Haha!
Maar annette inderdaad, misschien is er iets aan de hand ofzo ?
Ik zal zaterdag nog eens een keer kijken (had ik t maar eerder gelezen had ik gisteren kunnen kijken) en anders nog even aan Britt of jamie vragen..
Christ zegt dat ik gewoon harder voor hem moet zijn maar ik ben al best hard en nu flipt hij al als een gek :s.
k moet zaterdag trouwens weer met mn ponyzweepje gaan rijden Tong uitsteken
Ik viel trouwens op mn rug, en ik rolde door alleen mn elleboog voelde ik een beetje..
Ondertussen zie ik bont en blauw omdat ik gisteren, jawel, uit de kelder gevallen was. Clown

En jennifer, waarom beet ie je dan ? Verdrietig

ja moet je maar ff kijken.. ik ben gisteren ook niet geweest in verband met sinterklaasje, les ging niet door..
Dus ik ben er volgende week dan pas weer..
waarom met je ponyzweep Tong uitsteken ?
Maaruh hoe krijg je dat voor elkaar UIT de kelder vallen Tong uitsteken ? Ik kan me nog wel iets bij voorstellen dat je de kelde IN valt ,, maar uit.. Scheve mond

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:47

Jennnnn schreef:
Hahaha.. naah doet net zo'n zeer meer hoor Clown

Het zit zo Tong uitsteken normaal kun je altijd je vinger in zn mond doen.. en dan gaat ie gewoon met zn lippen spelen Clown en nu deed ie per ongeluk met z'n tanden Clown hahahahhaha.. dus nu heb ik een inimini bloeduitstortinkje op mn vinger Clown hahaha

nou annette.. zeg maar wanneer je komt.. dan regel ik weer springles!! Haha! ik vind het leuheuk Haha!:D:D

en nee idd.. mijn verhaal redt het niet bij die van jullie Boos! maar hij is wel het grappigst Haha!:D:P

haha is goed ik kom wel weer een keer langs.. doen we het wel overdag en in de binnenbak als het kan dan heb ik veel licht kan ik foto's maken! Vork
Ghaha het is zeker wel het grappigst.. Tong uitsteken ziet het al helemaal voor me Verdrietig

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:52

Haha nou christ denkt dat hij schrikt van die zweep omdat hij m ziet en/of omdat hij perongeluk tegen hem aan komt..
Dus een ponyzweepje voor tikjes in zn nek..
En ik viel de kelder uit omdat ik de laatste trede miste, viel voorover en beukte zo de complete keukentafel weg Clown auw.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:53

auch! .. En iedereen maar denken dat het van rover komt Tong uitsteken haha nee
Maar ik vroeg dat ook al afgelopen x toen ik op Rover reed en toen zij chris dat het niet aan de zweep lag..

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:55

Hmm.. Ik reed met een best wel lange van eefje omdat ik die van mezelf niet bij had..
Toen zei die dat ik misschien steeds perongeluk met die zweep hem aantikte, dus dat het een beter idee was om met een kort zweepje in zn nek te tikken, misschien heeft hij dan ook niet zon enorme behoefte om te bokken Tong uitsteken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:02

hm ja kan het misschien aan liggen.. veel succes zaterdag om het uit te proberen! Tong uitsteken haha

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:08

ik ben waarschijnlijk een beetje vroeg Tong uitsteken
maar hoe ging de les vandaag heeft rover nog iets geflikt ?

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:49

haha jij je bent er wel op tijd bij Elvira Haha!
Ik ga vandaag niet werken maar is goed aan school werken Vork moet namelijk nog veel doen.. Boos!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:11

Nou, ik vertrek zo naar de manege dus ik ben benieuwd Haha!
Hoop dat t goed gaat deze keer Lachen
Dus lees vanavond mijn verslag van mijn ruige avontuur of de oplossing van het probleem of hoe lief rovertje is geweest =D