Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha nu maar hopen dat ik niks breek 
hahahaha
hahaha
hahaha

en die waren er gelukkig nog..Maar zat dus wel met een opgezwollen lip en sinds vanochtend een bloeduitstorting op mijn kin..
) dus om hem dan weer naar links te krijgen zat ook wat werk aan.. En hij vond het natuurlijk ook nog niet eens leuk dat ik hem weer naar links trok, dus begon tie weer te bokken.. Nouja die situatie heeft zich wel een paar keer herhaald. En zo gingen we bokkend de les door.. Die bokken kon ik gelukkig wel aan..
Nou toen moesten we dus in galop... Ik dacht van, ja, als tie in de draf al ineens de andere kant opgaat en bokt, hoe moet dat dan wel niet zijn in de galop, met volle vaart? Maarja toch maar in galop gegaan en dat ging wel goed! Echt even lang gegaloppeerd.. en toen kwam tie ook aan de teugel lopen. Nou dus ik dacht hehe het is weer een beetje goed he,, hij ontspant enzo! Nou dat eerste was dus niet waar, want toen we even van hand moesten veranderen glipte tie er weer tussenuit hoor! hehe,..
) paard was, maar dit waren pas echte bokken!
Nou zo was dus mijn lesje (A)
gelukkig is alles goed afgelopen. 

en niet gevallen
haha
heb 'm bij chantal ook wel een keertje opstandig gezien (toen ie nog nit van christ was) maar in de lessen nog nooit :|

Ben je nog ongelukkig terecht gekomen toen je eraf viel of viel dat wel mee? Bij mij is intussen alles weer goed! Heb nergens meer last van, gelukkig 
1 meter is best wel hoog
! Zijn er nog foto's gemaakt
? En ga je nu een cariere beginnen als springruiter of hou je het toch maar bij je dressuur
?
helaaaas
wel genoeg publiek gehad om het te bevestigen dat het echt waar is
hahaha
haha... maar dressuur blijven we ook gewoon doen 
hahaha
hahaha.. dusjaa.. niet hard hoor (A)
Wij hebben veel wilderdere paarden onder onze kont
De manegepaarden are going wild
whaha
?

normaal kun je altijd je vinger in zn mond doen.. en dan gaat ie gewoon met zn lippen spelen
en nu deed ie per ongeluk met z'n tanden
hahahahhaha.. dus nu heb ik een inimini bloeduitstortinkje op mn vinger
hahaha
ik vind het leuheuk
:D:D
maar hij is wel het grappigst
:D:P ikkuhclau schreef:Haha!
Maar annette inderdaad, misschien is er iets aan de hand ofzo ?
Ik zal zaterdag nog eens een keer kijken (had ik t maar eerder gelezen had ik gisteren kunnen kijken) en anders nog even aan Britt of jamie vragen..
Christ zegt dat ik gewoon harder voor hem moet zijn maar ik ben al best hard en nu flipt hij al als een gek :s.
k moet zaterdag trouwens weer met mn ponyzweepje gaan rijden
Ik viel trouwens op mn rug, en ik rolde door alleen mn elleboog voelde ik een beetje..
Ondertussen zie ik bont en blauw omdat ik gisteren, jawel, uit de kelder gevallen was.
En jennifer, waarom beet ie je dan ?
?
? Ik kan me nog wel iets bij voorstellen dat je de kelde IN valt ,, maar uit..
Jennnnn schreef:Hahaha.. naah doet net zo'n zeer meer hoor
Het zit zonormaal kun je altijd je vinger in zn mond doen.. en dan gaat ie gewoon met zn lippen spelen
en nu deed ie per ongeluk met z'n tanden
hahahahhaha.. dus nu heb ik een inimini bloeduitstortinkje op mn vinger
hahaha
nou annette.. zeg maar wanneer je komt.. dan regel ik weer springles!!ik vind het leuheuk
:D:D
en nee idd.. mijn verhaal redt het niet bij die van julliemaar hij is wel het grappigst
:D:P
ziet het al helemaal voor me
auw.
haha nee
haha

moet namelijk nog veel doen..